אז כמו שהבנתם ככה זה תמיד הארי פוגע בי אני נפגעת הוא אמור מילים יפות ואני כמו טיפשה סולחת.למה כמו.
אני טיפשה.״לילי״,הוא לחש בקול הנעים שלו והתחיל להיתנתק מהחיבוק לאט לאט.
״רק עוד קצת״,מיהרתי להוסיף לפני שהחיבוק יגמר.
זרועתיו שוב נכרכו סביבי, החום המוכר חזר להציף את גופי.
השמש שקעה והשמיים ניצבעו בכתום.
היינו לבד,לא היה שם כלום חוץ מימני ומימנו.העולם נעצר רק בשביל שנינו.
נשארנו שם עוד דקות ארוכות,ולבנתיים השמש נעלמה.
״קדימה לילי כבר חשוך״,היתנתקתי מזרועותיו המנחמות.
״כן כבר מאוחר״מילמלתי מבין שפתיי.
״בואי אני אלווה אותך לחדר״(מי שלא הבין הם בפנימיה)הינהנתי בזריזות והתחלנו ללכת לכיוון המעונות.״נכון שהיתחבקנו״הוא שאל ועיניו הבזיקו בשובבות.
״נו?״
״נכון שהשרירים שלי מדהימים?״,הקול שלו היה מלא בציניות ושחצנות בו זמנית.״ברור,רק חבל שבקושי אפשר להרגיש אותם״.חיוף מרוצה וגדול עלה מבין שפתיי .
״לא את לא אמרת אתזה עכשיו״
״תיהיה בטוח שכן״,התחלתי לרוץ כשהארי מאחוריי צועק אני אתפוס אותך
לא אתה לא השבתי כשהקול שלי נשבר מהצחוק שעמד בגורני ופרץ החוצה .
״בטח שכן ״הוא רטן כמו ילד בן שלוש.מצאתי את עצמי על הדשא כשידיו מונחות על מותניי.
״אמרתי לך״.חיוך גדול הופיע על פניו
״ממש בראבו״.
לקח לי יותר מידי זמן להבין את המצב המביך שנוצר,הרגשתי את לחיי מהתלהטות.הסטתי את מבטי הצידה, ידו הגדולה חפנה את את פני והכריחה אותי להיסתכל לעיניו.
״היי לילי הכל בסדר?״
״כן״מילמלתי לעצמי ״למה שלא יהיה״
ידו הפנויה החלה לשחק בשערי בעדינות.
לא הצלחתי לברוח מהמבט המסוקרן שלו.
הפנים שלו היה יותר מידי קרובות.פתאום דחף לנשק אותו תקף אותי רציתי לטעום את השפתיים שכל הבנות כלכך רוצות. רק קצת.
לא לא לא זה לא בסדר .זה לא יקרה.
ברחתי מידיו והבטתי בדשא, התביישתי בדחף הזה לא רציתי אותו איתי.הוא הרים את מבטי בשנית.
״תסתכלי עליי בבקשה״
הלב שלי עמד להיתפוצץ והנשימות שלי הפכו לשטוחות ורדודות.
חיוך קטן ברח לו בזווית הפה.
״מה את חושבת?״
״אני לא חושבת״שיקרתי הראש שלי עמד לקרוס מהמחשבות שתקפו את ראשי.
המבט שלו שידר כלכך הרבה דברים בבת אחת שהתבלבלתי.
״ממה את מפחדת?״
לקח לי כלכלך הרבה שנים להבין את התשובה והאמת מכה בי ואני לא מוגנת מפנייה .
״הארי אני פוחדת ממך״
YOU ARE READING
When you go-harry styles
Fanfiction*כל הזכיות שמורות לי elia2222 אין להעתיק בלי רשותי(אם ניתנת הרשות עם קרדיט בלבד)*