**זה פרק די עמוק מקווה שתצליחו להתחבר ולהבין**
לילה טוב הוא לחש ככה שבקושי יכולתי לשמוע.
עמדנו מחוץ לדלת חדרי, היה אפשר להרגיש את המתח באוויר.הוא היסתובב והלך בלי להוסיף מילה.פתחתי את דלת חדרי במהירות.
רגע שלפני שנתתי לגוש בגרוני לצאת החוצה בחנתי את החדר,בודקת אם אנה חזרה,החדר היה חשוך כך גם המיטבחון והשירותים ולא נשמע זרם מים מהמקלחת כך שפסלתי את האפשרות שהיא במקלחת.
אחרי שווידיתי שהכל ריק בכיתי,בכיתי כמו שלא בכיתי הרבה זמן רב.״טיפשה טיפשה״צעקתי נפלתי על ברכיי כיסיתי את פניי עם ידיי והשיער גלש על פניי והתרטב מדמעותי .רעידות לא רצויות החלו להופיע.
״לא התכוו..נתי שזה יצא ככה לא התכוונתי..באמת״ הישתנקתי,
לא יכולתי להסביר את הכאב, למה הוא בא
הוא פשוט היה שם והוא לא ריחם.
הרגשתי פטתית ועלובה ..לא,לא הרגשתי אתזה פשוט הייתי כזאת.הבטתי במראה ופניי היו שחורות משבילים של מסקרה מרוחה.
החום הרג אותי ולא הצלחתי לנשום הבגדים חנקו וסגרו עליי.
הורדתי את החולצה במהירות ובעטתי את המכנס מעליי באגרסיביות,הנשימות שלי הפכו לרדודות.
***פלשבאק***
״אם אך שהיא ניראת היא תישאר בתולה עוד הרבה זמן״
***סוף פלשבאק***
ניערתי את ראשי ומעדתי כשיכורה.
***פלשאבק***
״הלוזרית הזאת״..עניים ורבות מסתכלות עליי במבט קר,לא חשבתי למצוא שם את העניים הירקות שלו והפה שזרק את המילים האלו לאוויר היו שייכות לו.
לעניים הירקות שלו.
***סוף פלשאבק **הכל נראה מפחיד פחדתי לא הבנתי מה קורה פה מה קורה לי.״הקולות שלהם בכל מקום״זעקתי תפסתי את פניי באיימה.
***פלשאבק***
״מה הוא עושה איתה בכל מיקרה״.
***סוף פלשבאק******פלאשבק***
״הוא מנצל אותה״ .
***סוף פלאשבק******פלאשבק***
״היא זונה״.
***סוף פלאשבק*****פלשאבק***
״דומה לכלב שבעטו בו״.
***סוף פלאשבק**״דייייי, צעקת,תפסיקו זה כואב זה כואב מספיק ״.
אספקה חדשה של דמעות שלא חשבתי שיש לי החלה לרדת.אני חלשה מספיק תפסיקו בבקשה לחשתי לחדר ריק שמלא בקולות .
YOU ARE READING
When you go-harry styles
Fanfiction*כל הזכיות שמורות לי elia2222 אין להעתיק בלי רשותי(אם ניתנת הרשות עם קרדיט בלבד)*