" Aumss Kau , Aku Makan "

26 0 0
                                    

VOTE

Pagi yg cerah , cahaya yg memancarkan kearah dua pengantin bru ni membuatkan mereka tersedar .

"Ermmmm penat lahhh huh "

Itu adalah ungkapan pertama Jhope , Sora yg sedar2 ja , trus angkat dri katil ...

"Kyaaa Jhope!!!!" jerit Sora , Jhope pulak mmang dh terbeliak matanya...

"Ishh apa ka ni memekak?? " marah Jhope ...

"Kau buat ap...apa ?? " soal Sora terkejut..

Jhope memandang dri atas ke bawah Sora yg menutup badannya dgn selimut , manakala Jhope memandang dirinya skali yg berboxer biru *OH MY GOD*

"Jangan sok suci *lol* kau tu yg dulu" kata Jhope dan pergi ke arah Sora .

"Malam tadi aku mmang x nak sama ngn kau , tp aku hurmmmm *hidu wangian rambut Sora* kau buat aku tergoda , dri x clever jd clever " kata Jhope lagy dgn nada yg boleh menaikkan bulu roma ( shinz lol )

"Kau , mana ada " kata Sora dhv tahu apa nak ckap...

"Malam ni request boleh??"
"Kau kan wife aku " soal Jhope...

Jhope dah brubah ? Apa seba nya ni .... Sebab dia ni x boleh kene goda ...
Org lelaki - AreMinz Story ..

Ok ni Shinz punya part , sorry yg atas tu .

Dasi run run run ~~~ bunyi deringan phone Jhope , Jhope lalu mengangkat panggilan tersebut .

"Hope , eomma ni ."
"Nae ma , waeyo? " soal Jhope
"Macam mna smalam oki oki okinawa?" *pfft*

K Shinz dh kene virus Gag Concert semalam .

"Ish eomma ni , mstylah oky , mmm eomma ? Bila nak kasi ....... " balas Jhope dan balik menyoal eommanya dgn gagap .

"Apa dia Hobi???"

"Oh ya eomma lupa , Hobi nak rumah sendiri erk , knapa rumah eomma x oky ke ? ",soal Puan Jung ..

"Ok tu mmang ok ,tp~~~ Ishhh eomma ni faham2 lahh kite nak honeymoon! " terang Jhope sambil tahan malunya nk bercakap trus .

" Lah ingatkan apa tadi??? Smalam bukan main x nak sama , tp malam smalam buat jugak ishhh x malu !! " usik Puan Jung .

"Jhope!" Panggik Sora.
"Nae aegyy " manjanya depan Sora .
" Euww sapa yg kau tngah borak tu ?" soal Sora .

"Eomma oppa lah sayang~~"

"Werkk dah2lah tu , siang dah ni ,malam kang sambung " usik eomma Jhope dlm phone. Sora langsung x dengar pun..

"Eomma ni , memang pun malam ni dgn Sora , tp klau setiap minit pun boleh kan aegy ?? " manja Jhope lagy sambil baring di sofa kepalanya diletak kat paha Sora ...

"Ermmm geli bongok !! aku dh lah x suka org/benda kat paha aku ni " bisik Sora dalam hati ..

"Aegyyy oppa nak boleh" soal Jhope..
"Nak apa ??? Jangan mcm2 " balas Sora .

"Eomma tngok ni Sora , sombonglah dia " ngadu Jhope kat phonenya.

"Lah" bls pndek oleh Puan Jung
"What ?? Ingt dh offcll!!! " soal Sora terkejut .

" Ha! Tau takut , oppa ngadu kt eomma"

Bak sini phone !!!

"Eomma hihi , ma sihat?? " soal Sora takut .

"Apa ingt eomma sakit , smalam bru jumpa lpas wedd , eomna sihat jelh Sora " blas Puan Jung .

"Ouh , ermmm saja tnya"

Jhope mula bngun dri sofa dan menukar posisi duduk sblh Sora dn sandarkn kplanya kat bahu Sora ,,, so sweet ...

"Baby please loud speak , i want to hear too , what mama talking to you" ...

"Ha Sora nnty kmu lyan je Jhope " usik Puan Jung dan

Tutt Tutt talian tutup .

~Malam~

"Aegy!"
Sora lalu menoleh kearah Jhope

"I nak??? " jum honeymoon , eimna dh bgi tiket esok kita brtolak " ne , tdow awal tau . Klau x dpt tdow~~~~ bngunkn oppa ...sbb oppa......"...

"Uwarhhhhh hanyemmm ngantoklah esok jelab kemas2 , mmang ngantok dh ni bye goodnight" balas Sora pura2 sbnarnya x ngantok , melihat suami dia yg byun dh naik 10 % tuh.

"Lah baru nak ermm xpelah nyenyak tau tdow sweetdream , nnty kat san xleh nyenyak dh " usik Jhope.

..TBC..

Aku Kau SamaWhere stories live. Discover now