" Nak Lagi " ( tamat )

26 0 0
                                    

10 tahun kemudian .

Sora & Jhope telah pun mendapat cahaya mata bernama Jung Soo Hye (yeoja) , skrang sudah berumur 9 tahun . Mereka hidup dengan bahagia.Dan Jhope........

"Sayang"

panggil Jhope setelah pulang dr kerja untuk makan tengahari , lantas trus memeluk isterinya yg sedang masak di dapur.

"Arghh oppa , sakitlah . " rengek Sora.
"Mana baby?" soal Sora yg menahan nafas bila dipeluk Jhope.

"A...ad..ada kat situ , tngah tngok wonderpet , oppa lpaskan saya, sesak x leh nafas dh ni " balas Sora balik.

"Nae araseo cupp! hehe saranghae" balas Jhope dgn ciuman. Sora hanya membalas dgn senyuman saja..

"Baby,meyh sini kat dy ." Jhope nemanggil Soo Hye.

Arrr booom.

"Aih jangan lompat2 nnty jatuh" kata Jhope yg melarang anaknya.

"My , my ,my " panggil Soo Hye kat Sora.

"Aishh jom kat dy je jangan kacau my. Mummy tngh masak tu. Jom tengok SpongeBob SquarePant dgn Daddy . Fav dy tu" ajak Jhope pada Soo Hye.

"Patutlah perangai dy mcm ni , kuat tngok spongebob rupa nya." usik anaknya .

"Aye captain ,
spongebob squarepant 5×" usik Jhope dgn buat muka (pelik) means mulut senget kot pfft.

"My muka dy buruklah"
Jhope *krik krik*

"Pfft x leh cakap mcm tu Soo Hye , " balas Sora

"Tengok tu my lebih sayang dy , sbb tu dia x marah dy , NAK CUBA LAGI ?? testlah panggil my." cabar Jhope dgn happynya..daan tak tahu pulak akibatnya...

"Wuaaaaaa hahahhaha my , tngok daddy wuaaaa wuaaa hikkkk" ok faham2 lah cra bdx nangis.

"Eh eh , senyap jngan nangis shhhhh baby" Jhope memujuk anaknya , sbenarnya dia yg lebih sayangkan si Soo Hye tu , Jhope cuma cemburu je.

"Sudahlah , jgn nangis baby , Dy pergilah pujuk si baby tu " Sora mula bersuaraa *pfft*

"Nae , sayang " balas Jhope.

"Baby dont cry tonight~~~ "
"It's still day dy " T_T

"Oh dy cuma nyanyi je , sorry . Dah jgn nangis Sayang anak dy ni muah .

Aku Kau SamaWhere stories live. Discover now