Alig várom hogy oda érjek, hogy végre megtörténjen. Ma elvesztem a szűzességem, izgulok, ma megtörténik. Félek hogy nem leszek elég jó neki, vagy nem jól csinálok valamit. Egyszerre várom, és egyszerre tartok tőle. Lehet hogy még korai lenne ez? Nem tudom. De előtte még túl kell éljem a fizika órám, Mr.Jamesel. Mellettem Harry ül. Általában nagyon figyel az órán, de most csak a telóját nyomkodja. Nagyon fontos lehet, mert nagyon koncentrál, még kicsit a nyelvét is kidugja, ami engem megmosolyogtat.
Nagyon kíváncsi vagyok mit csinálhat, lehet a tervét szervezi, hogy hogyan szerezze vissza Louist. Én segítek neki, de remélem nem fog csalódni, ha nem sikerül vissza szereznie őt. Szeretem Harryt, de néha olyan makacs tud lenni. A gondolat menetemből megzavar valami.
Rezzeg a telefonom a zsebemben, gyorsan előszedem, egy üzenetem jött. Amint elolvastam, és láttam a képet. A szívem megált egy pillanatra, aztán, kétszer olyan gyorsan kezdett el verni. Amilyen gyorsan csak tudtam, ki mentem vécére, nem érdekelt hogy a tanár szólongat. Végig szaladtam a nem olyan hosszú folyosón, majd be zárkóztam az eggyik fülkébe, és csak zokogtam. Nem hiszem el. Nem. Megcsalt. Egy csajjal akit nem ismerek. A képen csókolóztak, és az volt feléírva hogy:nézz utána jobban a pasidnak, vagy nem lessz többet pasid.
Nem lehet igaz. Egy ilyen lánnyal mi ez. Ma számonkérem hogy mi ez a kép, a szemembe nem hazudhat, ha már bizonyítékom van rá hogy megcsalt.