-Kicsit sem tudsz meghatni, bocsi.- Néztem mélyen a szemébe, és próbáltam nem elröhögni magam.
-Na légyszí, csak egyszer.- Kérlet tóvább, és már szerintem ő is kezdte elveszíteni a komolyságát.
-Harry nem foglak megcsókolni csak azért, hogy féltékennyé tedd.- Mondtam de a vége röhögésbe fulladt. Ekkor Harry is velem nevetett.
-Oke oke akkor nem kell, de hogy szerezzem vissza?- Kérdezte telyesen komolyan.
-Harry te is nagyon jól tudod hogy Louis szeret, de te miattad van ez az egész. Ha nem lennél ennyire féltékeny, akkor lehet még most is együtt lennétek.- Próbálom megértetni vele sokadjára hogy ez úgyse fog működni ha féltékennyé tenne.
-Igen tudom, de akkor most mit tegyek?-
Kérdezte és a gyönyörű zöld szemeiben láttam a könnycseppeket.
-Harry ne sírj, vissza szerezzük tudom hogy szeret csak egykicsit elfelejtette hogy miért is.- Mondtam és próbáltam megvígasztalni.
-Mégis hogyan? Már úgyis ott ül Troyal, lehet már együtt is vannak.-
Mondta és a két asztallal odébb ülő Troyra és Louisra nézett.
- Csak barátok nyugi, semmi sincs köztük.- Nyugtatgadtam kissebb nagyobb sikerrel. -Oké adok magamnak egy hetet hogy megváltozzak és vissza szerezzem.- Majd levette a szemüvegét, és megtörülte a szemét. Ő a vastag feketekeretes szemüvegében, szépen és szabályosan lezselézett hajal, betürt inben és nadrágban a hozzá illő csokornyakkendőben, pont ugyfest mint egy stréber aki történetesen, meleg.
De én pont azért bírom annyira őt, és nem hiszem hogy majd meg fog tudni változni.
-Ezt komolyan gondolod, Harry?- Kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Igen Vicy, komolyan gondolom.-És ezzel az elhatározásal felált az asztaltól és távozott. Engem pedig magamra hagyva a gondolataimmal. Szeretem Harryt, Ő a legjobb barátom már elsőtől kezdve, mikor kétvéve felválalta hogy meleg mindenkit lesokkolt, kivéve engem én már akkor tudtam hogy meleg mikor először megláttam hogynéz Louisra. Mint kiderült Ő is meleg és neki is bejön Harry, így össze jöttek. Louis egy vagány, menő gyerek a suliban hiába meleg, mindenki bírja. A külseje eléggé más mint Harryé. Neki össze vissza ál a haja, bakancsban jár és az egész csaj döglik érte. Őszintén nem hiszem, nem tudom elképzelni hogy Harry megtud majd változni, ám azt sem tudom hogy milyen módon akar megváltozni. Visszatérve az én életemre, nekem van barátom akit jobban szeretek az életemnél, Ő Zayn Malik. Nagyon dögös és egyszerre cuki is, annyira boldog vagyok hogy vele lehetek. Zaynnek is kócos sötét haja van, és Ő is kábé úgy öltözködik mint Louis. Én pedig a barna közepes hosszúságú hajammal, az élénk kék szememmel és az átlagos testemmel aligvárjuk hogy megtörténjen. Igen holnap fogom elveszíteni, mindent megszerveztünk és alig várjuk hogy végre megtehessük. Zayn már nem szűz, de azt mondja hogy így jobban tud majd vigyázni rám, és ez annyira aranyos tőle. Kibéreltünk egy motelt, mert egyikőnknek sem jó othon. Már csak pár óra és megtörténik.