3.Fejezet

144 6 4
                                    


Annyi történt egésznap, hogy haza szöktem suliból, bezárkóztam a szobámba, és csak sírtam. A szüleimet persze hogy nem érdekelte miért sírok, vagy zárkózok be a szobámba. Miért is érdekelé őket? Néha azt gondolom nem is szeretnek, mert nem figyelnek rám. Persze, néha jó ez, de néha hiányzik az hogy anya megöleljen, és azt mondja hogy minden rendben lesz. Nekik is megvannak a gondjaik, munkai stressz, számlák befizetése, satöbbi. Ezeken szoktak vitázni, nem is keveset. De az már tényleg fáj hogy nem törődnek azzal, hogy felrohanok sírva a szobámba, és hangosan becsapom magamután az ajtót. Persze ha majd kapják a hívást az igazgatómtól hogy elszöktem, akkor persze megkapom a leoltást. Szerencse hogy most is vitáztak valamin, kicsit furcsa hogy már tizenegykor itthon vannak. De most valahogy nem érdekel ez sem, csak Zayn, mert megcsalt. Ez engem annyira összetört belül hogy azt le írni sem tudom. Valahogy összekell szednem magam. A nagy sírás közepette valahogy elaludtam. Mikor felkeltem már fél négy volt. Négyre beszéltük meg, el kell mennem hogy megtudjam mi a helyzet. Lehet csak kamu az egész. Gyorsan felkeltem és mikor belenéztem a tükörbe azt hittem hogy elfog törni annyira ronda vagyok. A sminkem elkenődött az arcomon, a szemfestékem pedig fekete csikot hagyott maga után. A hajam pedig össze vissza ált. Gyorsan rendbeszedtem magam, és rohantam a megbeszélt motelhez. Apuék persze hogy nem foglalkoznak velem, már megszoktam. Mire odaérek már öt mult öt perccel, egy kis késés nem árt. Mikor megláttam a parkolóba Zaynt, aki éppen most ért ide, mint mindig most is gyönyörűen festett. Fekete csőnadrág, fehér póló. Egy félisten. Bárcsak nem lenne igaz ez az egész, bárcsak bátrabb lettem volna akkor.



---------------------Vissza emlékezés---------------


Nagyon szép az éjjel, csillagok, holdfény. Nagyon hálás vagyok Zaynnek hogy elhozott ide. Helyes fest még most is este, gyönyörű szemei, ahogy mosolyog s, közben bekap egy szőlő szemet, engem is meg mosolyogtat. -Nagyon szép itt Zayn.- Mondom, és közben körül nézek. Kis tavacska benne megcsillan a holdfény, körülötte fák. Egy erdő mélyeben vagyunk, mégsem ilyesztő, ellenkezőleg, csodálatos ez a hely. -Tudom.- Mondta, közben közelebb húzódott hozzám, és átkarolt várva hogy jó szorosan hozzá bújak, amit meg is teszek. -Szeretlek.- Suttogom.

-Énis, tudod már három hete járunk, és csak csókolóztunk, ideje lenne a tettek mezejére lépni.- Mondta amitől a legjobban tartottam. Még nem álok készen erre, félek, csak 16 vagyok, most kellene elveszítem?

-Zayn, nekem ez nem megy, amúgy is itt? - Most mi baj van ezzel a helyel?

-Semmi, gyönyörű ez a hely. De nem a szexre való.- mondtam, és ki másztam az ölelő karjai közül.

-Pedig most meg duglak!- jelentette ki, utánam nyult, de nem sikerült elkapnia. Feláltam de valahogy megfogott.

-Tudom hogy akarod, ne kéresd magad.- Erre a mondtatra valahogy nagy erő szált belém, mert jó erősen tökön rúgtam, majd szaladni keztem, hallottam hogy utánam kiabál.

-Úgyis az enyém leszel.-

Futottam, csak futottam, valahogy ki kellett jutnom az erdőből. Sikerült, már láttam a kivezető utat és gyorsan hazáig futottam, majd be a szobámba, szerencsém hogy a szüleim aludnak. Holnap megbeszéljük Zaynel.


------------- Vissza emlékezés vége---------


Majd észrevett és egy nagy mosolyal üdvözölt. Oke, hát kiderítjuk az igazságot.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gay Or BiWhere stories live. Discover now