YHM: EPISODE 2

17 2 0
                                    

Neul p.o.v

Omma TN: Neul, ikut omma sekejap. Sekejap yer Sae Ra. Saya nak bincang dengan anak saya sekejap.

Omma JK: Ara. Pergilah. Saya x kesah.

Aku mengikuti langkah omma aku dengan hati yang berdebar2. Dub dab dub dap. Ottoke?!! Omma memasuki bilik aku dan menutup pintu dengan agak kuat. Cukup membuatkan aku tersentak. Aku takut. Aku mula menangis. Omma jer yang mampu membuat aku menangis.

Omma TN: Well, dear. Are you afraid of me? Listen to me. Aku nak kau kahwin dengan budak tu. Understand?

Aku hanya diam membisu. Tapi itu yang membuatkan omma aku makin menyinga. Dia menampar muka dengan sangat kuat. Aku terjerit sedikit. Dia mencekup muka aku dengan 2 jarinya. Sakit!!

Omma TN: Hey bitches. Aku paling pantang orang buat x endah bila aku bercakap. So, you better listen to me very well dear.

Neul: Ara omma. Neul akan kahwin dengan lelaki itu.

Omma tersenyum sinis ke arah aku sebelum keluar dari bilik aku. Aku menangis sepuasnya.

// skip forward //

Priest: I pronounced you as a husband and wife. You may now kiss the bride.

Terbeliak biji mata aku bila terdengar perkataan kiss tu. Aku lupa pulak kalau kahwin ada cium2 bagai ni. Aishhh... neul. You are such a clumsy girl.

Tiba2 tangan jungkook melingkar di pinggangku dan menarik aku mendekatinya. Dia mencium aku. But aku terkejut sangat, so aku x tahu nak bagi reaksi apa? Aishhh... my first kiss ruined by jeon jungkook.

Kami kemudiannya pergi melayan tetamu. Tak dilupakan bts. Of courselah invite diorang.. hohoho.

Omma jungkook pergi ke arah kami lalu menghulurkan 2 kunci kepada aku dan jungkook.

Omma JK: Nah, ni hadiah perkahwinan anak omma. Rumah tu omma belikan. Kereta tu omma neul yang belikan.

Neul: Ohhh... kamsahamida ommonie.

Di rumah JK n TN...

Jungkook: Hyung, kookie harap hyung rahsiakan semua ni dari budak2 skolah tu.

Bts: Wae?

Jungkook: Nothing, but i just don't want them to know. Nanti jatuhlah air muka kookie.

Jimin: Jin hyung, jom main truth or dare.

Jin: Boleh jer.

Aku mengambil botol kosong lalu duduk di sebelah jungkook.

Kami bermain gunting batu kain untuk menentukan siape yg mula dulu. Jumgkook menang. Dia memusingkan botol tersebut lalu muncung botol itu menghala ke arah aku.

Aku tanpa berfikir panjang terus memilih truth. Aishhh... pabo neul. Control your mouth, can't you?

Jungkook: Well, it's you. So, kenapa kau takut dengan omma kau?

Aku terperanjat. Macam mana boleh tahu? Apa aku nak jawab ni? Oh god, please save me.

Jungkook: Well. I can see it in you eyes. N you clearly scare with your own mom.

Jungkook mendekatkan dirinya sementara aku berundur ke belakang.

Neul: Stop!! Don't touch me.

Aku ingin melarikan diri tetapi dihalang oleh jungkook.

Namjoon: Jungkook, sudahlah tu. Dia x nakkan. Jangan paksalah. Baik kita sambung jer game ni.

Jungkook: Nope. Jungkook x akan lepaskan neul sebelum dia jawab pertanyaan jungkook.

V: Aishh... neul. Jawab jelah.

Neul: Arghhh... lepaskan aku. Lepaskan aku. Don't touch me. Jangan dekat.

Jungkook dan bts tergamam melihat reaksi aku. Aku takut. Tersangatlah takut.

Jungkook: Aku tanya tu jawablah cepat! SUSAH SANGAT KE?!!

Aku menggigil. Aku x nak ingat semua benda lagi. Tapi lagi susah untuk aku pendam semua tu. Biarlah. Aku x kisah. Aku nak luahkan semuanya. Hati aku dah terseksa terlalu lama.

Neul: Omma aku benci dengan aku. She abuse me. Dia pukul, maki hamun aku setiap hari. Aku menyesal jadi perempuan. Kalau aku jadi lelaki, mesti omma sayang aku.

Aku berhenti seketika untuk mencari nafas. Aku bersedia untuk meluahkan rahsia aku ni. Air mata aku semakin laju mengalir.

Neul: Aku selalu kena rogol dengan appa tiri aku. Omma aku tahu. But she didn't take any action. Aku tahu omma aku kejam. Dia x kesah dekat aku. Sedikit pon x kisah.

Aku menangis. Aku semakin hilang kawalan. Aku x sangka aku dapat lalui semua ni. Aku rasa macam nak mati. Badan aku menggigil hebat. Aku terlalu takut.

Jungkook: Neul. I'm sorry.

Neul: Shut up. Aku x perlukan simpati kau. Satu hari tu aku lari dari rumah. But omma dapat cari aku. Dia upah orang untuk culik aku. Tiga hari aku x makan n minum. But tiga hari tu, aku kena rogol beramai2 oleh 7 orang lelaki. Aku tahu semua tu perbuatan omma aku.

Aku menggaru2 tangan, muka dan seluruh bahagian badan aku. Aku jijik dengan diri aku sendiri. Aku jijik. Aku dapat lihat reaksi bts. Terkejut?!! Yup... itulah reaksi bts.

Neul: Aku mengandung tapi aku gugurkan.

Bts: What?!!

Jungkook: Kenapa kau gugurkan?

Neul: Kau ingat aku boleh buat apa. Aku baru 14 tahun time tu. Kalau aku lahirkan anak tu. Aku tahu anak tu mesti terseksa ada omma macam aku ni. Aku x nak jadi macam omma aku yang dera anak sendiri. Lagipon sape nak jadi bapak dia.

Jungkook mendekati aku. Aku takut jadi aku menjauhkan diri aku. Sejak kejadian tu, aku takut dengan lelaki. But selepas setahun, aku berjaya atasinya. Tapi x mungkin yang penyakit tu akan datang menyerang aku lagi.

Neul: Arghhh... stay away from me. Aku jijik. Aku jijik dengan diri aku sendiri. Don't touch me. Arghhh...

Aku menjerit2 ketakutan. Aku takut sangat. Aku takut bila teringat tragedi tu. Ianya sentiasa menghantui aku.

Tiba2 ada satu tangan yang menarik aku dekat ke arahnya. Mulanya aku memukul dia minta dilepaskan. But, after a few second, aku rasa selamat. Selamat sangat. Aku membalas pelukan dia dan menangis sepuas puasnya.

Tbc....







You Have MeWhere stories live. Discover now