Shinhwa highschool...
No one p.o.v
Murid perempuan memandang neul dengan pandangan yg tajam. Mana xnye? Dia datang sekolah dengan bts. What do you expect? Budak perempuan biasa datang dengan kingka sekolah yang handsome, kaya n pandai gila.
Ohhh.... lupa pulak nak cakap. Bts ni pon anak orang kaya jugak. Sebab tu diorang berkawan baik. N diorang tahu diorang berkawan antara satu sama lain bukan sebab duit. Mak bapak kaya, xkan nak minta duit orang lain.. Ye x? Sebelum jungkook kahwin dengan neul, diorang duduk satu rumah. Kalau kat rumah pon nak buat aper? Mak bapak selalu outstation. Hmmm...
J-hope: Neul... nanti lunch dengan kitaorang. Don't forget ok..
Neul tersenyum manis sebelum menganggukan kepala. Neul kemudiannya berjalan beriringan dengan jungkook, jimin dan v ke kelas.
Sampai sahaja di kelas, satu kelas terkejut melihat neul dengan bts cakap sambil ketawa. Yang diorang tahu, sebelum ni neul jadi mangsa buli diorang.
Mereka berempat duduk di tempat masing2 sebelum fokus pada pelajaran.
// skip forward... too boringgg //
Lunch time...
Jungkook: Neul. C'mon join us for lunch.
Neul: Hmm.. korang pergi dulu. Neul nak pergi ladies jap.
V: Ok. Cepat sikit tau.
Jungkook, v dan jimin berlalu meninggalkan neul. Neul pergi ke tandas untuk membasuh tangan. Tiba2 ada seseorang masuk... choi hana. Queenka sekolah!!
Hana: Well.. tengok siape kat sini? Budak miskin nak berkawan dengan kingka sekolah kita.
Pfftt... kalaulah hana tahu siapa sebenarnya neul. Neul hanya tergelak kecil bila mendengar perkataan 'budak miskin'. Aku lagi kaya dari kaulah.
Neul ingin beredar dari situ. Malas nak cari gaduh. Tapi langkahnya terhenti terhenti bila hana merentap pergelangan tangannya.
Hana: Kenapa kau datang sekolah dengan bts?
Neul: None of your business.
Wow... neul. First time kau melawan cakap dia. Neul melepaskan tangannya daripada genggaman hana tapi direntap kembali.
Hana: Kurang ajar.
Hana menampar muka neul. Yura dan serra memegang tangan neul untuk menghalang neul daripada melarikan diri. Hah.. such a stupid gang.
Hana kemudiannya menendang perut neul berkali2 dan menampar muka neul. Neul mengerang kesakitan. Gila x sakit?!! Hampir 10 minit juga hana membelasah neul.
Hana: Hmmm... padan muka. Ni baru sikit. Kalau kau melawan aku lagi, aku akan pastikan kau dapat lebih lagi daripada ni. Note that bitch.
Neul hanya diam sahaja. Pipinya yang lebam ditutup dengan rambutnya. Nasib baik sebelah kanan jer. Neul melangkah ke arah kantin. Dia berjalan perlahan2 sebab perut dia sakit sangat.
Jungkook: Neul... asal lambat sangat.
Neul: Sorry... sakit perut tadi.
Jin: Nah... ni oppa dah belikan roti untuk neul.
Neul: Gumawo oppa.
J-hope: Neul... panggil saya oppa jugak ye.
Neul: Arasso oppa. ^_^
Neul memandang ke arah hana yang sedang berjalan menuju ke kantin. Hana memandang ke arah neul dan mendekati neul dan membisikkan sesuatu.
Hana: Aku dah cakap. Jangan dekat dengan bts. Kau degil.
YOU ARE READING
You Have Me
RomancePark Tae Neul dan Jeon Jungkook dipaksa berkahwin. Neul pula dikenali dengan perangai pendiamnya. Tapi Neul x pernah tunjuk perangai lelaki dia dekat sape2. Neul berpindah ke seoul selepas tidak tahan tinggal dengan ibunya di busan. Senang kata hidu...