Yastık savaşı yorgunlukla sona erdi. Yarın liseye başlıycaktık kızlarla aynı liseyi tercih ettik ve hepimiz Rize Anadolu Lisesi ni kazanmıştık hepimiz yurtaydık dört kişilik bi odaydı burası tamda bizim düşündüğümüz gibi iki tane altlı üstlü ranza vardı sağ tarafta ki ranzanın altında ben üstümde Vera yatıyordu solumuzda ise altta Dilara uste Sena yatıyordu hepimizin ayrı dolabı ve çalışma masası vardı tabi çalışacak varsa. Hepimiz hazırlanmaya başladık siyah pantolon siyah salaş kazak ve siyah deri ceketimi giydim saçlarımı gevşek bi şekilde yandan örgü yaptım makyaj yapmayı sevmediğim için yapmadım.
Vera ispanyol paça deri siyah üzerine tam oturan bi pantolon üzerine ise bordo bi kazak giymis saçlarını dağınık bırakmış hafite makyaj yapmış, Dilara yine o mini elbisesiyle göz önündeydi gri kalın kollu dizlerini üstünde biten bi elbise giymiş siyah çorap ve uzun topuklu botlarını giymiş saçlarını ise dağınık topuz yapmış. Sena ise koyu renk dar bi kot pantolon üzerine turkuaz bi kazak onu üzerine kot ceketini giymis saçlarını ise at kuyruğu yapmış. Hepimiz hazır olduğumuzda Müdüre okul için alış veriş yapacağız bahanesiyle yurtdan çıktık.
İlk önce bankaya gidip burslarımızı çektik. Sonra büyük bir avm ye girdik kıyafet olan bir dükkana giriş yaptık Dilara hemen elbiselerin olduğu bölüme gitti Vera mont bakacağını söyleyip ayrıldı Sena da hiç bir açıklama yapma gereği duymadan yanımdan gitti insan bi açıklama yapar dimi diye mırıldandım.Gözüme bi kazak çarptı masmaviydi kendileri en sevdiğim renk olur üzerinde kar taneleri vardı birde kardan adam kesin bunu almalıyım diyerek kabine girdim. Diğer kabinlerde ise bizim kızlar vardı kazağı deneyip çıktım. Dilara bordo mini askılı bi elbise üzerinde aynaya bakıp sırıtıyordu. Vera ise lacivert mont deniyodu. Diğer kabin açıldığında ise Sena nın ne denediğini merak edip döndüm keşke dönmeseydim lan Sena beden dersinde PTS (Performans takip sınavı) ol matematikçi habersiz sınav yapsın imi diye beddualar saydırıyodum o da beni görünce şaşırdı benim çok beğenerek aldığım kazaktan denemek nedir ya
Sena: ben bunu çok beğendim asla Ece alamazsın dedi.
Mavi bi renk kazağı bırakmamı istiyorsan Asla! Dedim
O da biliyordu bırakmayacağımı maviyi ne kadar da çok sevdiğimi, gitti aynı kazağı n kırmızı olanindan aldı kasaya gidip aldiklarimizi ödedik. Senaya hala kötü bakışlarımdan atmakla meşgul düm o da bana aynı şekilde bakıyordu sonra aynı anda kahkaha atmaya başladık Verayla Dilara bize ne oldu bakışları atıyordu sonra onlarda bize katıldılar işte biz böyleydik birbirimize kızamazdık en fazla 2 dk sürer sonra mal mal gülerdik .
Otobüs durağına gittik ve yurda geri döndük.
Yurda girince yanımıza bi kız geldi kemik gözlüklü saçlarını at kuyruğu yapmış orta boylu bi kızdı onu inek öğrenci adını takmıştım. "Müdür sizin dördünüzu çağırıyor" dedi ve gitti.
"Naptık biz ya yine" dedi Vera
"Bence kötü bişey yok" diye ekledi Sena
Bakıcağız dedim ve müdür odasına yol aldık. Vera kapıya vurup gel sesini duyunca kapıyı açtık ve girdik. Müdür "Hoşgeldiniz kızlar merak etmeyin kötü bişey yok koltuğun üzerinde duran poşetleri alın gideceğiniz lisenin okul kıyafetleri uzerinde isimler yazar." Dedi.
Teşekkür edip odadan çıktık.
Odamıza girip poşetlerdeki kıyafetleri çıkartıp denedik.
Lacivert etek beyaz gömlek laciver kravattı.
Eteğimin boyu dizimin bir karış yukarısında kalmıştı gömleğimi Eteğimin içine koydum kravat ı omuzlarımdan sarkıttım.
Kızlara döndümde ise ortalama hepimizde aynı durmuştu.
Kıyafetleri çıkarıp yatağa kendimi attım akşam olmuştu zaten yarın liseye başlıycaktık büyük bir maraton bizi bekliyordu deyip kendimi uykuya teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN HİÇBİR ZAMAN BEN OLMADIM!
ChickLitBEN HİÇBİR ZAMAN BEN OLMADIM! Küçük yaşta bi trafik kazasında anne ve babasını kaybeden kendini mutsuzluga adamis yetimhanede büyüyen bir kızın hayat hikayesi Sakın dram sanmayin aksiyon dolu bir kitap .