Bu benim ilk hikayem yanlışlarım olabilir. Kusura bakmayın.
İyi okumalar...Yine mi Vera ya yinemi sabahın körü daha neyin kafasını yaşıyorsun sen Vera ya sabah saat 06.00 Vera' nın bağırışı ile güne gözlerimi söverek açtım.
Bugün yeni lisemize başlıycağımız aklıma gelince far görmüş tavşan gibi açtım gözlerimi hızlıca banyoya koştum bu saçlarla asla dışarı çıkamam çok yağlı!!!
Kapının kolunu hızlıca aşağı indirdim açılmadı aşağı yukarı yaptım. Içeriden "doluuuuğğ" diye Dilara nın sesi geldi. Ya uf ya bu kız ne zaman girdi buraya hadi çıııkk diye kapıyı resmen dövüyodum ya birden kilit sesi geldi oh şükürler olsun diyerek beklemeye başladım. Dilara çıktı hemen girdim duşumu aldım saçlarımı kurutup taradım. Dışarı çıktım okul kıyafetlerimi giydim saçlarımı gevşek yandan örgü yaptım bu sitille çok rahat ediyordum altına siyah uzun botlarımı giydim eteğimile arasında bir karış kalmıştı mavi montumu giydim siyah çantamın tekini taktım tekini saldım. Ben hazırım diyerek bizimkilere döndüm. Vera okul kıyafetlerini giymiş siyah botlarını ve montunu giymiş siyah çantasını koluna takmış saçlarını dağınık bırakmış bizi bekliyordu ona tebessüm ederek Sena ya döndüm o da hazır olduğu belli eden şeyler söyledi. Dilara ya döndüm oda hazır olduğuna göre çıkmak için adım atmıştım ki Sena konuşma yapacağını belli eden ses çıkardı ona döndüm. "Kızlar bu bizim yeni gideceğimiz okul çok tekin biyer olmayabilir hiç bir birimizi yanlız bırakmayalım birbirimizi ne olursa olsun küsmeyelim bütün Herkese güvenmeyelim." Dedi haklıydı zilli Vera da evet diyerek katıldı hepimiz hak vermiştik kücüklukten beri yaptığım aile sıcaklığında olan sarılmamızı yaptık bunu hep yapardık. Yurtdan çıktık okulun bahçesine girdik. Okul 8 katlı sarı güzel bir binaydı.Hadi hayırlısı Rize Anadolu Lisesi bizi bekler.Bu bölüm biraz kısa oldu ama yeni bölüm en yakın zaman da gelcek sizi bekletmemek için hemen yayımlamak istiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN HİÇBİR ZAMAN BEN OLMADIM!
Literatura FemininaBEN HİÇBİR ZAMAN BEN OLMADIM! Küçük yaşta bi trafik kazasında anne ve babasını kaybeden kendini mutsuzluga adamis yetimhanede büyüyen bir kızın hayat hikayesi Sakın dram sanmayin aksiyon dolu bir kitap .