Yine yeni bir bölümle karşınızdayım ...
Beğeneceğinizi umuyorum...!
Bu benim ilk hikayem yanlışlarım olursa kusura bakmayınnn...
Bu ara da herkese iyi tatiller...Iyi okumalarrr...!!!
Ece den devam...
Gerizakalı kolumu sıktı sıktı sonra da gitti. Ben onun arkasından ne kadar bağırsam dònmedi Tolga beyfendi pis ego yığını.
Neyse alalım yemekleri de oturalım biyere dedi Vera.
Kafa salladım aldık yemeklerimizi geçtik masaya.
Sohbet ediyoruz hem de dıkınıyoruz...
Zil çaldı... bu ne biçim zil ya diye itiraz cümlesi kurdu Dilara
Haklıydı benim kankam.
Neyse hadin geć kalcaz dedim yukarı çıktık.
Sınıfa girdik öğretmen geldi bir şeyler söyledi dinlemeden kafamı masaya koydum yattım...Vera dan devam...
Ece iki derstir uyuyp uyandırmaya da kıyamıyorum hoca sorunca da hasta diye geçiştirdim. Son derse girdik Ece hanım uyandı sonunda ne zamandır uyuyorum ben dedi iki derstir bu son ders dedim.
Niye teneffüs te uyandırmadın kanka dedi.
Kıyamadım kızlarda buraya geldi burda geçirdik iki tenefüs zaten dedim kafa salladı hocaya döndük. Dersi dinlemeye devam ettik.Ece den devam...
Dersin yarısın da kapı açıldı nöbetci öğrenci girdi Ece Artan ı müdür çağırıyor hocam dedi hoca kapıyı gösterdi.
Vera ya döndüm bilmiyom git bi bak dedi ayağa kalktım kapıdan çıktım 2. Katta ki müdür odasına gircekken nöbetçi orası değil dedi beni boş malzeme odasına yönlendirdi noluyor ya.
Yine bizimkilerin şakası falan herhaldedir deyip odaya girdim.
Masanın üzerin de bir kutu vardı.
Kapı kapandı birden rüzgardır nöbetçi de yok neyse acaba ben uyurken çok mu düşündüler bu kutuyu ne var için de acaba diyerek yaklaştım kutuyu açtım için de bir zarf daha zarfı açtım ve için de yazanları okumaya başladım."Bu okul da benim kurallarımın geçer sarı kız.
Bana karşı gelinmeyeceğini en yakın zaman da anlayacaksın...! Şimdi arkana bak..."Bölüm sonu şaka yaptım hadi dewammm.
Arkana mı bak bu ucuz numarayı yutacağımımı sanıyolarda kesin Dilara ne oluyo Dilara diyerek arkamı döndük ki
Tolga
Bunun burda ne işi vardı yoksa tabi ya kural ona sıraya geç deyişim tabi ya ben bunu nasıl anlayamadım salak kafam şimdi sen görürsün korkmuş gibi yapıp avazımın çıktığı kadar bağıracam.
Tam ağzımı açtım eliyle ağzımî kapadı geri adım attım bu yolu deneyecektim belki arkada çıkış falan vardır.
O da elini çekmeden bir adım attı.
Bir adım daha gerkledim o da geldi böyle devam ederken arkamı soğuk bi zemine değmemle duvara geldiğimi anladım gözlerimle çıkış arıyordum ama yoktu.
Bana bakarak elimi çekeceğim ama bağırmayacaksın dedi.
Olumlu anlam da kafa salladım.
Elini çekti tabi ki onu dinlemeyecektim evet bir iki üç
-A-A Aaaaaaa... elini koydu elini ısırdım hemen elini çekti eliyle uğraşırken bacağına tekme attım dengesini kaybedip düştü oh olsun bu fırsattan yararlanıp kapıya koştum açıp çıktım.
Etraftakiler dağılıyordu ne yani zil mi çalmış kızlar beni çok merak etmiştir.
Koşarak sınıfa çıktım. Kimse yok müdüre mi gittiler acaba diyerek aşağı inip müdür odasına gircektim ki içeriden sesler geliyordu dinledim.
Siz nasıl çağırmadınız hocam diye bağırıyordu Vera.
Nöbetçi öyle defi ama dedi Sena
Siz çağırtmadıysanız bu kız nerde dedi Dilara.
Onları daha fazla bekletmeden içeri girdim. Hepsi bana dönüp üzerime geldi kızlar nerdeydin sen dedi Vera .
Nöbetçi yalnış kişiyi çağırmış ben değilmişim ben de sınıfa dönerken lavobaya gittim bu kadar yani sonra da ders bitcek diye biraz hava almak istedim önemli bişey yok dedim.
Müdür biraz azar çekti falan ama hiç dinlemeden çıktık.
Çantamı da alıp yurda döndük üzerimizi değiştirip yatağa oturduk.
Kızlar benim yatağıma gelip oturunca anladım ki numaramı yememişler.
Anlat bakayım dedi Vera.
Neyi dedim.
O numara bize işlemez dedi Sena.
Ne numarası dedim. Altan alıyordum ama bunlar biliyordu yalan olduğunu daha fazla uzatmadan olup biteni anlattım.
Oha! Dedi hepsi aynı anda.
Neden böyle bir şey yapsın ki dedi Sena.
Çünkü onu herkesin içinde küçük düşürdüm o da bunun hesabını sorcak sanırım dedim.
Ya sana zarar verirse dedi Dilara. Yok kimse kimseye zarar veremez dedi Vera. Bizi çok düşünüyorduda belli etmiyordu bu kız.
Bana kimse bişey yapamaz dedim.
Eee nolcak o zaman dedi Dilara.
Konuyu burda kapatıyoruz burda bitiyo dedim.
Kimse bişey demedi ama Vera düşünceli ydi biraz bana veya diğerlerinin başına bişey gelmesinden çok korkuyodu kankam.
Ben de biraz endişeliydim ama kendim hallederim ben bu konuyu diye düşünüyorum.
Kızların sohbetine katıldım.
Bence alış veriş e gidelim dedi Dilara.
Bence bi kafeye gidelim dedi Sena.
O geçen gittiğimiz yer çok güzeldi ben oraya gidelim bu haftasonu dedim.
Sence dedim Vera ya. Biraz korktu dalmıştı sonra bence iyi fikir o olsun falan yaptı.
Tamam o zaman geçen gittiğimiz cafeye gidiyoruz dedim.
Hepsi onayladı.12.15
Ooo saat geç olmuş dedi yine Vera.
Haydi yatalım benim zaten uykum geldi dedi Dilara.
Kimse itiraz etmedi herkesi uykusu gelmişte birini demesini bekliyorlarmış ben de dahil her neyse yattık uyuduk.
Tabi ben yine bugün olanları düşünmeye başladım.
Neden hep Tolga aklıma geliyordu o çocuktan nefret ediyorum diyerek içimden konuştum ve gòzlerimi kapayarak kendimi uykuya teslim ettim.2 gün sonra...
Bu iki gün içerisin de hiç bir şey olmadı ne kadar tefirgin olsam da iki gündür yüzünü bile görmüyordum.
Yine bi okul günü okuldayız 2. Ders jngilizce Senagilin hocasıyla maalesef aynı çıktı çok sıkıcı bu hocaya dedim kendi kendime aynen dedi Vera ben bunu dışımdan mı düşünmüştüm sanırım bilmeden evet.
Teneffüs zili...
Allahım can kurtaran bu ses ya diye düşündüm.
Veraya baktım tepki yok iyi içimden düşünmüşüm o zaman dedim.
Kızlarla dışarı bahçeye indik.
Herzaman ki banka oturfuk kızla r konuşurken karşıda ki gurubun Tolgagil olduğunu anlamam az zamanımı aldı.
Yüzü bana dönük değildi.
Bir yüzünü bana doğru çevirdi göz göze geldik bu sefer ben çevirmeden o beni hiç tınlamadan yüz ifadesini soğuk bi şekil yaparak çevirdi yüzünü ve arkadaşlarıyla konuşmaya devam etti. Galiba benle uğraşmaktan vaz gecti.
Kızların konuşmasına dönüp onlara katıldım. Zil çaldı sınıflara girdik ders ne biyoloji sevdiğim bir ders kitabı almak için arka da ki dolaplarımıza gidip ismim yazan dolaba anahtarımı takıp çevirdim ve açıldııı.
Kitaplarımın üstünde yine bir zarf yine Tolga dır diyerek açtım zarfı."Benden kurtulamayacaksın o tekmenin de hesabını en yakın zaman da ödeyeceksin sarı kız.
Eğer arkadaşlarının da başına bir şey gelmesini istemiyorsan bu akşam saat 19.00 da ...... cafedinde ol geç kalma bekletilmekten hiç hoşlanmam akşam görüşürüz sarı kız! "
Tolga...Ne yapacaktım acaba bu akşam gitmelimiydim arkadaşlarıma gerçekten zarar verirmiydi asla buna izin vermeyeceğim...
Sizce Ece Tolgayla buluşmaya gidecek mi yorumlarınızı bekliyorum...
Bölüm sonu diğer bölümde görüşmek üzere ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN HİÇBİR ZAMAN BEN OLMADIM!
Chick-LitBEN HİÇBİR ZAMAN BEN OLMADIM! Küçük yaşta bi trafik kazasında anne ve babasını kaybeden kendini mutsuzluga adamis yetimhanede büyüyen bir kızın hayat hikayesi Sakın dram sanmayin aksiyon dolu bir kitap .