Koridor'a çıktığımızda gördüğümüz manzara karşısında neye uğradığımızı şaşırdık.
Vanessa ağlıyordu. Gerizekalı mı bu kız diye düşünürken Kelly hemen bana döndü ve benim duyacağım şekilde "Ne yapıyor bu liseli?" dedi.
Vanessa başını kaldırdı ve bir anda gülmeye başladı.
"Ahahah, kimleri görüyorum böyle? Yine yırttınız işte partiye girmeyi başardınız sürtükler."
Kelly, Vanessa'ya dalacakken kolundan tutup engelledim ki ben dalayım. Bu fırsatı kesinlikle bana vermeli.
Vanessa'yı yerden kaldırıp "Sen ne dediğini sanıyorsun? Bizi partiye sen davet ettin. Sana güvenmemiz gerektiğini bilmeliydik ama iyi ki Brad geldi, değil mi?"
"Seni öldüreceğim Emily"
Birden sağ elin saçlarıma geçirdi, inanamıyorum şu an resmen kavga ediyorduk!
Ben de durur muyum? Elim direk karnına geçirip, saçlarımı kurtardım.
Bir çığlık atıp beni yere atıp üstüme çıktı, yüzüme vuruyordu.
Ah hayır! Yüzüm çok değerliydi, buna izin veremezdim. O değilde, elbisem açılacak diye korkuyordum. Vanessa gayet rahat bir şekilde kavga ediyordu, elbisesinin açılıp açılmadığını umursamıyordu kız ya. Fark ettiğim kadarıyla Brad de dâhil bir sürü kişi başımıza toplanmıştı.
Vanessa'yı duvara hızlıca ittim, "Sen bittin" diyerek elbisesinden bir parça yırttım.
"Asıl sen bittin." Dedi ve birbirimize vurmaya başladık. En sonunda bana doğru koşarken diğer tarafa çekildim ve duvara çarptı gerizekalı. O halini görünce bir anda güldüm ama fazla durmadan yeniden bana vurmaya başladı. Onu yere itmemle Kelly ve diğer kavgayı izleyenlerden birileri beni tuttu ve Vanessa'dan uzaklaştırıp başka bir odaya doğru hızlıca götürdü. Arkamdan sadece Vanessa'nın pes etmiş şekilde sesinin iğrençliğini duyuyordum.
Brad'lerin mutfağına girmiştik.
Kelly ve kimya sınıfından birkaç kız da dolaptan buzu alarak alnıma koydular.
Sandy "sen gerçekten çıldırmış olmalısın"
Cora da ona katılarak "kesinlikle" Dediler.
"Sadece hak etti" diye cevap verdim.
Kelly sandalyelerden birine oturarak "hak etti mi? Emily, o Vanessa Dewon. Bize neler yapabileceğini biliyor musun?"
"Kızlar, siz gidebilirsiniz. Zaten burada yeterince rahatsızlık verdim."
Cora "Peki ama Kelly'le de kavga etmek yok" dedi ve gülmeye başladı.
"Söz" dedim ve gittikleri anda "Sen demedin mi? Artık Vanessa her istediğimizi yapacak diye. Bu kavgadan sonra da demek ki bana başka bir şey yapamaz."
"James'in ne dediğini unuttun mu Emily? Vanessa'dan uzak durmalıyız, ama bu da demek değildir ki kendimizi ona ezdireceğiz. Asla. Eğer bütün okula James'la öpüştüğünü söylersem bu kavgadan sonra ona zarar vermek için söylediğimiz bir yalandan sayarlar. Yani her türlü biz kaybettik."
"Görmedin mi Kelly, onu yendim!" diye dalga geçtim.
"Şu an Brad'lerin evindeyiz, onun sevinciyle yenmiş olabilirsin" dedi ve beraber gülmeye başladık.
"Bence buradan hemen gitmeliyiz."
Hemen bahçe kapısından dışarı çıktık ve bir taksiye atlayıp evlerimize geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilmediğin Şeyler Var
FanfictionMutlu olmak istiyorsanız, sırlarınızı asla kimseye anlatmayın. Sırlar… Her zaman başımıza bela açan onlar değil mi?