6.Bölüm

218 9 2
                                    

"Merak etme seni öldürmeyeceğim."

"Öldüremezsin zaten."

"Belki de öldürürüm ha" Gözlerim büyüdü, bir kahkaha patlattı. "Şaka yapıyorum Emily, bunu benim yerime Brad'in yapması gerekirdi. Sürprizi yapan benim."

"Ne diyorsun ya?"

"Birazdan öğreneceksin canım."

Çevre yolunda ilerlerken, sağ tarafa döndük. Bir sürü lüks villalar ve siteler vardı.

En sonunda saray gibi harika bir evin önünde durduk.

James benim kapımı açmaya gelirken ayağımla ona tekme atıp "bırak beni" diye bağırırken evin içinden tanıdık bir ses hem gülüyordu hem de beni durdurmak için bir şeyler söylüyordu "Emily dur, yapma" Bu ses Kelly'e aitti. Onun burada ne işi vardı? Neler oluyor lan.

Kelly, James'in boynuna atlayıp dudaklarından öptü.

"Bu kamera şakası falan mı?" dedim.

Kelly "James seni daha sakin bir şekilde getirebilirdi, aslında Brad getirecekti ama son anda arayıp işi çıktığını söyledi. Plan da biraz aksadı."

Eve doğru girerken "bunların hepsi sizin yeniden sevgili olduğunuzu bana söylemek için miydi?" dedim.

Kelly ve James'i birbirlerine doğru ittim. "Geri zekâlılar" hepimiz güldük.

Ev pardon ne demeliyim bu saray yavrusuna?

Evin içi çoğunlukla beyaz ve koyu kahverengiyle döşenmiş, duvarda milyon dolar eden tablolar vardı.

James "seni biraz korkuttuk gibi"

"Seni psikopat sandım aptal, hadi ya anlatın nasıl oldu bu?"

Kelly anlamamış bir şekilde baktı.

"Yeniden, ikiniz diyorum."

Salona geçtiğimizde sol tarafta kocaman bir masa vardı, büyük kanepeler ve dev ekran televizyon.

James ve Kelly ikili koltuklara oturdu ben ise daima yalnız olarak tekli koltuğa geçtim.

Kelly "Geçen gece Brad'lerin partisinden sonra eve geldiğimde televizyon izlerken telefonuma mesaj geldi. "Cama çık" yazıyordu. Cama çıkıp aşağıya baktığımda James eline gitarı almış yere de "Çok özür dilerim, beni affet" yazmıştı." Dedi.

James devam etti "ilk önce kabul etmese de sonra pes etti hanımefendi."

"Yani bugün size misafir falan gelmeyecekti, okuldan aceleyle çıkmanın nedeni James miydi?"

"Tam da öyle" dedi Kelly.

"James'la çıkıyorsun diye en yakın arkadaşını aksatırsan bozuşuruz."

"Asla öyle bir şey olmayacak" dedi ve sarıldık.

James "birazdan Brad'de gelecek, bu gece tekrardan ilişkimizi kutluyoruz. Bir daha ayrılmamak üzere" James ayağa kalkıp Kelly'nin gözlerinin içine baktı, onu kaldırıp belinden tuttu ve öpüştüler.

Yıkıldım...

Bütün gece Brad'le yan yana olacaktık, bugün olanlardan sonra o salağa nasıl dayanacağımı bilmiyorum.

Kelly'e "biraz konuşmamız gerek, gelir misin?" dedim.

Kelly, şaşırmış gözlerle bana bakarken arkamdan geldiğini topuklarından duyuyordum.

Mutfağa girdiğimizde "tanrı aşkına senin derdin ne? Neden tekrar onunla barıştın? Onun... ne.. Ne yaptığını biliyordun Kelly!"

"Herkes hatalar yapabilir, önemli olan bunları tekrarlamamak. Ben ona bir şans verdim ve bunu değerlendireceğine söz verdi."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilmediğin Şeyler VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin