Amintiri

32 4 1
                                    

Hey salut! Ma numesc Beatris si locuiesc in Irlanda impreuna cu sotul si fetita mea Antonia.Am 25 de ani si sunt actriă.
Azi este o zi libera asa ca m-am gandit sa fac curat prin casa. Am inceput prima data in camera mea deoarece acolo erau cele mai multe lucruri .Mi-am facut curat in debara unde am gasit multe chesti din copilarie ,si nu in ultimul timp o cutie.O deschid! Incet ,incet desfac si vad in ea, unele peste altele niste carţi la care tineam foarte foarte mult.Am crezut ca le-am pierdut! Ei bine, acelea nu erau carţi ,ci jurnalele mele secrete din copilarie.Pot spune ca aveam o pasiune de a-mi scrie viaţa pe care o traiam .Ma uitam la ele ,si incep a tremura .Stateam in faţa a 20 de jurnale scrise de mana mea .Aleg unul la intamplare si-l deschid.
Apoi imi aduc aminte ce am povestit .Inima imi batea atat de tare cu cat imi aduceam aminte de acea poveste .Am inceput sa citesc .Cu fiecare cuvant,fiecare fraza ,ma adanceam in ganduri apoi brusc imi apar lacrimile si imi aduc aminte de cel mai bun prieten pe nume Jeff.Va intrebaţi cum l-am cunoscut?
(Sigur ca nu). Dar am sa va povestesc!
Ei bine totul incepe cu mult timp in urma .....................
O dimineaţa frumoasa de toamna .Ma refer la acea atmosfera linistita si friguroasa .Defapt urma cea mai nasoala ziii din viaţa mea.Inceputul anului scolar.Offf Doamne ,si acum imi amintesc prima saptamana de scoala cand mama ma trezea dimineata iar eu eram asa de mofturoasa si ma culcam inapoi iar mama tragea de mine ! Ei bine cu chiu cu vai ne intoarcem iar la prima zi de scoala .Cum sa va spun CALVARUL!
Pe faţa mea se citea binenţeles oboseala .Cu o zi in urma nu am avut de loc somn asa ca am stat toata noaptea treaza. Ba si cand ma gandesc ca trebuia sa stau si la deschiderea calvarului scolar imi venea sa cad de pe picioare fix in faţa liceului. Si nu ca asa am si facut ! Dupa ce mi-am revenit am intrat in liceu.Era atat de aglomerat, nu stiam pe unde merg ,nu stiam la ce etaj sunt ,si nici macar unde este clasa mea .Eram prea derutata si binenţeles ,fiindca eram noua in liceu.
Merg si merg pe coridor apoi cad.Siiiiiii in faţa mea se afla un inger.Cel mai frumos baiat pe care l-am cunoscut pana acum .Avea parul saten si ochii albaștri.Era superb . Imi las capul in jos apoi mi-l radic cu gandul ca a plecat.Era tot in faţa mea!
Ma uit la el apoi el se uita la mine siiiii:
-Bună!
-Hey!
-Se pare ca esti noua in liceu!
-Wow prima persoana care stie ceva despre mine.!:)
-Hhhhhh da! Ăăă tu in ce clasa esti?
-Pai sunt a 12 -a .
-Aaaa ma refeream in ce clasa de a 12-a .?
-a 12- a C!
-Serios? Ce coincidenţa ,se pare ca vom fi colegi.
Spuse acesta cu un zambet enorm pe puze .Iar eu ma uitam la el si imi spuneam in gand .Eu ,colegă cu el, asta-i genial!
Apoi ii zambesc .

Ma ridic apoi el ma ia de mana si mergem spre clasa.Ajungem si intram .In clasa se aflau o multime de baieti ,cam vreo 20 si 5 fete .Privirile au cazut pe mine apoi Jaff a spus.
-Asta-i noua noastra colega ! Apoi se uita la mine intr-un mod misterios si ma intreaba.
-Cum te numesti?
-Beatris.
-Frumos nume.
-Mulţumes!

-Ei bine dragi colegi v-o prezint pe Beatris!

Timpul trecu si incepea prima ora de franceza .
Sa va spun drept eram putin cam emotionata deoarece pana atunci am facut numai engleza spaniola si germana asa ca franceza era ceva nou pentru mine si era extrem de mult de recuperat.
In fine nu mai conteaza.Colegul meu de banca era Jaff. Doamne,nu stiti cat de fericita eram! Pana sa apara doamna profesoara am avut cateva discutii cam ciudate de exemplu: Cand ne-am nascut daca preferam o mancare anume si nu in ultimul timp intrebarea lui a fost una ...@_@....pur si simplu adorabila .
-Ai prieten?
-Poftim?
-Daca ai prieten?
-Aaa nu !
-Aaaa ii bun !
-Poate,nu stiu, sunt mai ciudata de fel.
-Mie nu mi se pare.
-Minţi!
-Nuuu deloc ,mai degraba esti .....esti specială!:)
-Serios?
-Da!
La aceasta conversatie m-am inrosit toata,dar ma salvat profa care arata extrem de bine .Era foarte tanara cred ca avea cam 23 de ani.Se uita la mine apoi imi spune:
-Esti noua nu?
-Da!
-De unde vii?
-Vin din America!
-Si te-ai mutat in Irlanda?
-Da!
-Aha ,dar sti franceza?
-Din pacate franceza pentru mine este o limba noua ,dar nu am sa va dezamagesc ,sunt sigura ca o voi recupera.
-Imi place ca esti optimista si asa si trebuie!
Jeff se intoarce spre mine :
- Ţi-am spus eu ca esti speciala!
-Thanck You!
-Ooooo mica mea americanca!
-What.Ai spus mica ta?
-Da asta am spus!
-Okay! Apai.......dupa o oră....Save in the Bell!
Sar din banca apoi ma indrept spre usa.In fata mea se afla o fata.
-Hey Beatris!
-Hello!
-Ma numesc Eva!
-Incantata de cunostinţa!
-Unde mergi?
-Pai a-si vrea sa merg la baie imi poţi arata unde este?
-Desigur.Vin-o!
O luam inainte pe coridor apoi deschidem o usa si ajungem intr-un hol enorm." Asta da Liceu!" Inaintam si vedem un grup de fete.
-Majoretele liceului si eu am participat dar am renunţat din cauza unui accident.
-Oooo imi pare rau.
-Sa nu iti para a durat putin timp si m-am vindecat dupa operaţie.
-A !
- Am ajuns!
Intru in baie pentru a ma spala pe maini .Asta se intampla cand umbli cu cerneala. Ma uit in oglinda.Faţa mea ardea la propriu si la figurat.Era complet rosie!
-Super,faţa rosie bluza alba si mainele albastre.Pot fi asemanata cu steagul Franţei.Ies din baie si ma indrept spre Eva.
-Ăăă vroiam sa te intreb.......
-Ce ?
-De ce ai faţa rosie?
-Offf doamne stiam eu ca vei observa ,sa iti spun drept habar n-am!
-Eeee o fi de la Jeff ,nu ai vazut ca ii stralucesc ochii cand este prin preajma ta? Te place !
-Nuuuuuu nuuu e prima zi .Asa de repede !
-Te-ai inrosit si mai tare!
-Ooooo firar!
- Hai ma ,va potriviţi cum sa nu observi secundele alea mici cand iti zambeste sau cand sta si se uita la tine !
-Se uita la mine! De fapt se holbeaza!
-Fix! (Si face o fata din aia de catelus trist )

-Oooo bine bine , e dragut ! Dar doar dragut!
-Sigur?
-Okkkkkk ok e dragut prietenos ,ii ador zambetul dar nu pot spune ca suntem potriviţi!
-Stiam eu ,iti place Jeff!
-Nu nu nu. Nu nu nu nu!
Ajungem in clasa apoi Jeff se apropie de mine si imi zambeste .Doamne simt ca lesin!
-Hey vrei sa mergem sa ne plimbam?
-Imi pare rau dar ma doare capul .
-Aaaa apai hai sa stam de vorba in banca.
-Ok!
Ma ia de brat si ne asezam pe scaune.
-Pe la ora 18 :00 esti ocupata?
-Nu !
-Ăăă ai vrea sa vi cu mine la restaurant?
-Mi-ar face o mare plăcere!
-Atunci la ora 6 !
-Ok!
Dupa terminarea orelor ma indrept spre casa pentru a ma schimba .
Eram deja departe de liceu .Ma opresc brusc si ma intorc auzindu-mi numele dar se parea ca in spatele meu era un grup de fete asa ca mi-am continuat drumul.Dupa 1 minut simt o rasuflare calda la gat,apoi ma intorc ........

ONLY  H£Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum