Filmul meu

11 2 2
                                    

Frunzele ruginite ale toamnei cadeau pe strazile pustii si inecate intr-o ceaţa densa .La tulpina copacilor imensi statea o silueta neagra ,apoi un zgomot asurzitor de glonţ il nimicise cazand lat la pamant.La aceasta scena ingrozitoare o secvenţa din marele film "INTR-O ALTFEL DE LUME" cei prezenţi in sala tresarisera de spaima .Numai eu stateam cu gura cascata sprijinita de umarul lui Jeff indopandu-ma cu popcorn si cu suc.Cat despre Jeff nici nu clipea nu facea nimic ,pur si simplu era neclintit.Ma uit la el cu prietenie si vad ca nu face nici o miscare ii trag un cot..
-Jeff ,jeff? Ce naiba ai adormit cu ochii deschiși?
-Ăăă ce nuu cum sa dorm, acum , eu eu vizionam ! (Spune el somnoros)
-Deci așa vizionai ?
-Da asta facem!
-Daca zici tu!
-Ce nu ma crezi ? Ok ok sti ceva ......hai sa lasam discuţiile pentru mai tarziu si sa ne uitam la film.....
Dupa ce conversaţia lua sfarsit Jeff se facu comod in scaun apoi isi indrepta privirile pe ecranul enorm din faţa lui ce deveni negru din cauza nopţii geroase.Imaginea neclara a unei strazi inceţosate a fost inlocuita cu o imagine clara a unui cer instelat apoi spre o padure.Apar cateva lumini, apoi zarim un trib iar in spatele lor o haita uriașa de lupi .Inima lui Jeff batea asa de tare incat putea sa-i iasa din piept.Simţeam acest lucru .Eram in braţele lui. In sala se lasa o liniste deplina .Ecranul iar era negru de parca nu s-ar fi intamplat nimic .Brusc auzim sunetul unor crengi de copac ,zarim din nou o lumina apoi zgomote de lupta .Urlete lovituri ,zgomote, crengi rupte, batai gafaieli apoi pe ecran apare un lup negru cu ochii rosii .Avea colţi ascuţiţi si in jurul botului numai sange .Corpul lui putea fi asemanat cu intunericul fiindu-i vizibili doar ochii migdalaţi si roșii de turbare.La apariţia acestuia cei din sala tresar. Linistea domina intreaga sala pana fu intrerupta de un zgomot puternic a unei mitraliere .Un foc de lumini domina acum padurea lar lupul cazu ca un spic de grau pe campul de lupta .
S-a sfârsit! Monstrul a fost omorat spune un om din spatele unui stejar enorm.
Bucuria lor nu dura mult ca lupul isi ridica corpul acum cu mai mult curaj.Lupta incepuse iarasi iar peste o ora padurea devine pustie.Filmul terminandu-se cu o imagine socanta : oameni a caror trupuri neinsufleţite si insangerate se odihneau pe iarba uscata a toamnei.

Eu si El iesim din sala cu o oarecare tristeţe .Bucurosi ca a omorat monstrul care speria si omora ani buni oamenii din saturile apropiate de padurea acestuia ,dar si tristi vazand atatea persoane ce si-au dat sufletul pentru a-și pazi copii de acel monstru ingrozitor.
Iesim din cinematograf .Afara era seara ,iar pe cer micuţii fulgi inghetati si luna ca un far de lumina ce ne calauzea.
Jeff ma ia de mana si inaintam .Strazile erau pusti ,si slab luminate.Cum mergeam noi ,ma opresc brusc trezindu-ma cu o lama ascuţita in jurul gatului.Jeff se intoarce apoi o lupta intre cei doi se desfasura in mijlocul strazii.Jeff cu o lovitura de pumn il lasa lat la pamant pe individ .Eu eram cazuta pe trotuar din cauza ranii din jurul gatului .Nu era atat de grav dar ustura.Jeff ma ridica apoi ma ia de mana si incepem sa alergam .In spatele nostru tipul se misca apoi alearga in urma noastra :
-Hai hai !
-Nu pot nu pot alergi prea repede!
-Hey uite acolo o scurtatura!
-Haide pe acolo macar sa scapam dee ăla!
Ne indreptam spre o carare dintre doua casa vechi.Ajungem intr-un mic parc .Incepem din nou sa alergam apoi in spatele nostru apar o mulţime de caini turbati si infometaţi ce latrau.Mai aveam putin si ajungem la bloc.
-Uite blocul ! Striga Jeff!
Corpul meu tremura iar inima imi batea cum nu o mai facuse niciodata .Ma gandesc sa scot cartela blocului pentru a intra cat de repede putem .Jeff ma striga .
-BETY ,Bety hai hai hai sunt in spatele tau .
-Jeff eu nu pot ma doare !
Ma doare tare piciorul! 
Puterile mele erau terminate apoi cad.Jeff se intoarce urgent spre mine .Ma ridica cu forţa inainte ca vreun vagabond sa ma rupa in doua .Ma taraie pe asfalt pana ce ajungem in fata blocului apoi ia cheia din mana mea si deschide repede usa blocului.Intra si ma taraie pana ce intru si eu .Caini erau afara si zgariau si latrau si se inpingeau in usa de la intrare .Inima lui Jeff bubuia .Simtem cum ma strangea in braţe cu putere chiar daca eram lesinata.Dupa cateva minute imi deschid usor ochi .Fata lui se afla deasupra feţei mele .Eu eram intinsa pe jos cu capul pe el. Se uita la mine .
-M-ai salvat! Mulţumesc! Spun eu pe un ton speriat.
-Totul pentru o prietena cum esti tu ! Imi zambeste apoi ma strange in brate si ma saruta pe frunte .
Ma ajuta sa ma ridic apoi ma duce pana in apartament .ma pune pe pat.
-Mulţumesc pentru tot si pentru invitaţia la restaurant,si pentru ca esti alaturi de mine cand am nevoie de cineva cu care sa vorbesc.Mi-ai fost de mare ajutor .
-Cu multa placere !
Ma ridic din pat apoi il sarut pe obraz .
-Somn dulce!
-La fel ! Spun eu!
Dupa ce inchid usa apartamentului  ma duc in camera mea unde ma bag in pat.In doar cateva minute somnul ma cuprinde cazand intr-un vis de nedescris in care eu si Jaff eram personajele.

ONLY  H£Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum