Ziua in care a plecat!

10 2 3
                                    

Ma intorc in apartament .Ma duc in bucatarie si ma uit pe geam .Ultima imagine cu Jeff! Bagaje ,mașină neagră ,si o tristețe .La vizualizare actiunii imi apar cateva lacrimi ,apoi fac cu mana si masina pleaca .
Bătăile in usa se aud din nou !
"" Exact ,ca azi dimineață!" Mă apropi de ușă apoi intreb cu glas răgusit ...
-Cine este?
-Mama , deschide ca am un cadou pentru tine!
-Mamiiii!
Strig eu cu multă multă fericire!
-Hey dragă ia ghici ?
-Ce?
-Chiceste ce ?
-Ce ce?
-Ce ți-am adus?
-Aaaa ! Nu stiu! Ăăăăăă ,o brătară?
-Nu!
-Un colier,nu nu o husă pt. telefon!
-Nuuuu ceva mai mare!
-Ooo mașină!?
-Exagerezi!
-Ai spus ceva mai mare ,eu de unde vrei sa stiu ce!
-Hai ca ți-l dau !
Ma uitam cu atentie la ce minunăție o sa scoata mama dar cand colo.............
-Un plic ,mi-ai adus un plic?
-Ce vrei era in postă!
-Si cică e mare!
-Deschidel! Spune mama extrem de curioasa...
-Hey hey hey am sa iau plicul si am sa ma duc cu el sus apoi am sa inchid usa camerei si am sa pun un afis cu .....Interzis mama! , apoi mă voi băga in pat si il voi citi!
-De când esti tu asa deee..........eee las-o baltă! Face un gest cu mana apoi pleaca in bucatarie .
Nerabdatoare ,deschid plicul ......dar nu il citesc ci doar testam lipiciul!  Spun eu cand o vad pe mama care se holba la mine!
-pa! Spun eu si fug in camera mea ma bag in pat apoi ma uit peste plic.

Pentru Beatris Lirson

De data aceasta ,am vrut sa te iau prin surprindere, de aceea nu ti-am spus nimic .!
Diseară la ora 21:00 va avea loc acasa la mine o petrecere .........nu ma intreba de ce o dau .....asa sunt eu fac ceva fără motive!
Strada Winipag 26 casa cu nr.8.
Sper sa vii !
                   Cu drag prietena ta Eva!
Frumos din partea ei sa ma invite la o petrecere ,măcar cineva se gandeste la mine!
Sau poate nu ! Chiar a-si vrea sa merg  dar stiu ca mama nu va fii de acord ,dar totusi sa incerc!
Mă dau jos din pat ,ma incalt cu papucii de casa si cobor incet scarile spre living , mama era in dormitor asezată pe canapea si mâncând ciocolată!
-Măi măi măi ce avem noi aici ,mănânci coicolată fară mine ! Fiii cuminte si imparte cu toți copii!
-Care copii?
-Eu!
-Tuuuu!! Hhahaaa!
-Da ce râzi ,eu nu sunt  , copil!?
-Nuuu esti o adolescenta in toată firea! Te-ai maturizat!
-Da si!?
-Nu ai voie cu ciocolata!
-Ce legătură au cele două?
-Spuneam si eu asa!
-Mama e serioasa treaba ,imparte ca deja te-a afectat!
-Okookoko hai ia si mănânca, apoi spune-mi ce scria in plic!
- Aaaaa daaa  plicul!!
-Nu vorbi cu gura plină!
-Abea am printre măsele si tu spui sa nu vb .cu gura plină!
-Șssssss!Acum !
-Pot merge diseara la ora 21:00 la o petrecere data de prietena mea Eva ?
-Desigur !
-Numai cu o condiție  !
-Care?
-Vin si eu!
-Nuuuuu ! De ce?
-Că esti copil si nu ai voie singurică!
-Ai spus ca sunt matură!
-Ba nu am spus!...............
După un minut ......
-Ia dă tu ciocolata in coace!
-Nuuuu ,vreau si eu la petrecere nu este corect !
-Ok ,bine mergi doar cu o conditie ,nu te bagi intre prietenii mei!
-Ok ,bine scumpa ,hai ia toata ciocolata si dute in camera sa te odihnesti ,pari extrem de obosita!
         Ma duc in camera mea, ma intind in pat ,imi i-au telefonul de pe noptiera si incep al butona.
Ololoi .......18 mesaje de la Eva.....
,, Cu ce te imbraci la petrecere? Alo Eva catre Bety ! Cu ce te imbraci ? Hey  ? Esti pe fir? Vreau sa i-ți spun ceva foarte important! Ok ,daca nu raspunzi vroiam sa i-ți spun ca sunt in fata blocului tău, imi poți spune si mie nr.
-Hey Eva nr. de la interfon este 6  .Poți suna !
Ma duc repede sa raspund la interfon. in cateva minute apare Eva .Apatiția ei ma lasa waw!
-paltonul de toamna este superb ,iar cizmele se asorteaza de minune ,si parul si machiajul cat de tare!
-Mersi ,si mie imi place pijamaua ta si papuci de casa !
-Daaaa imi inchipui ,la cum arat , sperii si pereți!
-Hai dute !
-Unde?
-Sa te imbraci mergem in oras!
-Ooo da super, descaltate si dute in bucătărie!

ONLY  H£Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum