Doar o zi

4 2 1
                                    

Merg  sus in camera mea .Ma imbrac cu o rochie de  mătase cu flori ,imi las parul pe spate mă machez simplu apoi ma dau cu parfum si ies ajungand pe scari .
Cobor scarile trezindu-mă in living.
-Eva Eva hai  ,sunt gata!
-Incalțăte ,vin imediat!
-Acum ! Unde esti?
-In bucatarie!
Ma grabesc spre bucatarie ........deschid usa si ce sa vezi ..mama cu Eva mancau fursecuri si se uitau la pozele de cand eram eu mică ....
Bety Pov.
Mă apropi de masă ,ele se intorc spre mine dar i-și apleaca capul in urmatoarea secundă fiind prea tentate de pozele  vieți mele.
Atenta la miscarile lor si la lucrurile fara logica pe care le spunea Eva de odata tresar auzind ca cele doua ,,prietene" izbucnesc in ras la o poza cu mine .
Tentata de rasul lor ma apropi sa vad fotografia dar fața mi se schimbase si brusc se iveste o lacrimă in colțul ochiului .
Poza era cu mine intradevar dar in brate ma tinea o persoana ,,Tata!" .
Era atat de frumos cand eram toți si ne bucuram de fiecare clipă petrecută impreună.....asa de cand tata a -a -a plecat intr-o lume indepartata din care nu se mai poate intoarce niciodata totul a devenit pustiu.Cand eram mica ma intelegeam extrem de bine cu tata si il iubeam atat de mult la fel era si cu mama dar după ce tata a murit viata mea a avut o mare intorsatura .Am fost complet izolata ,absolut de toți ,pana si de mama care cu greu putea sa scoata o vorba din gura mea .Am stat permanent singura am avut probleme la scoala eram cat pe ce sa fiu exmatriculată din cauza unor mincinoase ,nu mai suportam pe nimeni si nimic nu imi statea in cale sa fac ce aveam de facut adica sa fiu tristă!
Anul asta m-am mutat in Irlanda si merg la un liceu nou unde intalnesc un baiat care ma face sa devin cea ce sunt eu cu adevarat .L-am iubit si pe tata si pe Jefy dar se pare ca i-am si pierdut!
Amintirile si gandurile ma fac sa parasesc bucataria si sa las totul in urma .Urc cu greu scarile apoi ajung in camera unde ma pun in pat .Pe noptiera se afla ursuletul de la Jefy .Il i-au il strang in brate apoi incep sa vorbesc  singură............
De ce viata mea este asa de pustie  de ce nu putea fi frumoasa ?Tot ce am mai de preț se pierde si tot asa pană cănd raman singură! De ce trebuia sa ma nasc nu puteam fi in cer daca stiam ca soarta tatalui meu va fii moartea mai bine il asteptam acolo .Dar atunci ,dacă eu eram in cer atunci el nu imi mai era tată si nici ca aveam vreun sentiment pentru el si tot ce puteam spune despre persoana era ,,Un suflet necunoscut!".
-Beatris,Beatris !
Ma vii?
Ma ridic brusc din pat imi iau geanta cu bani de pe noptiera deschid usa camerei mele și cobor scarile.
In fata usii ma astepta Eva!
-Unde ai fost?
-Am uitat ceva in camera!
-Hai mai repede ca deja este ora 7 :23 .
-Scuze!
-Sunteți pregatite? Intreabă mama
-Vine si ea? O intreb pe Eva.
-Asa se pare!
-Mama ai de gand sa vii la cumparaturi cu noi?
-Doar nu credeați ca va las singure sa va distrați!
-Mamă nu!
-Mie imi convine! Spune Eva!
-Esti cu mine sau cu mama!?
-Practic sunt cu maicata!
-Ce?
-Nu ce,poftim!
-Hai sictir!
-Bety nu vorbi urat ca te ia mata!
-Mama nu măta!
-Okei fetelor hai sa mergem am luat cheia de la masina!
Inchidem usa in urma noastra coboram scarile si ne urcam in masină.
Mama era dinou dependenta de brazii parfumați de masina !
Frate ,emanau un miros atat de puternic incat imi venea sa ....vomit! Beeeeee!
Evident Eva nici ca il simtea mai ales ca muzica in masină era pornită si era piesa ei preferată .
Frate dupa ce ca imi era rau ma mai durea si capul dar pe deoparte imi placea vocea Evei era atat de subtila si ondulata si anumite parți din cuvinte erau accentuate.
Iar eu nu intelegem nimic.Aproape ca aveam fata verde si aproape ca imi iesea zama din mine dar soarta vieții mele imi dădu norocul de a opri mama masina la timp!
Imi dezleg centura ,deschid portiera si sar din masina in prima secunda cand ajunge in parcare.
-Beatris ți-e rău?
-Nuu de ce mi-ar fi!?
-Esti verde! Ai mancat marijuana?
-Da fix din gunoi am luato!
-Aoleo si mai rău! Era si stricată!
-Da da bine!
Hai sa mergem .
Intram in mall.Era extrem de aglumerat de ziceai ca toata lumea cauta haine pt .petrecerea Evei.
La pas lent ,cu privirile la cele mai atractive rochii din vitrinele magazinelor.Intram intr-un magazin al casei de moda Elyver din Paris.
Ajung sa ma indragostesc de o rochie neagra legata cu o fundită rosie.Era superbă ,dar era prea scumpă.
-Hei Bety i-ți place ceva?intreaba mama
-Da ,am vazut o rochie neagră superba ,dar este cam scumpa !
-Nu conteaza pretul ,am sa o cumpar.
Dupa ce plecam din mall o conducem pe Eva pana acasa apoi ne intoarcem acasa sa ne pregatim pentru petrecere.
............după jumate de oră
Vantul adia ușor ,iar apusul era minunat mai ales privindu-l de pe plajă.
Casa Evei se afla pe plaja la doar 10 km de ocean.
-Bine a-ți venit la petrecerea Evei !
-Bine te-am gasit!
-Frumoase rochii!;)
-Mersi! Spune mama.
-Mamă se referea la rochia mea nu a ta!
-Da da bine!
-Simțiți-vă ca acasa ,avem aperitivele in bucatarie si sala de dans se afla in sufragerie! Distractie placută!
-Mulțumim!La fel!
Moom ma ia de brat si pornim amandoua spre sala de dans .
.........chiar nu vreau sa dansez ,defapt nu stiu nimic despre acest mod de a te distra, asa ca nu dansez dar la un moment dat vine mama si ma trage de mâna ca sa dansez cu un baiat! I-am spus nu ,am intors spatele si am plecat catre barul din casa ,privind-o pe mama care se misca chiar bine !
Langa ei se aflau alte cupluri care pluteau ca pe o aripă de vis si erau fericiți si.....:(
Si apoi imi amintesc de Jefff ! Lacrimile incep a curge cu putere apoi incepe sa ma doară capul si simt senzatia sa alerg si sa alerg dar nu stiu de ce.
Deschid usa ajungand pe plaja.
Valurile reci ale oceanului imi atingeau pielea catifelata ,iar aerul sarat ma facut  sa ma simt mai bine.Ies din apa ,ajungand sa stau intinsa pe nisipul rece .Era o senzatie placuta si odihnitoare.M-as putea obisnui cu asta ! Priveam cerul instelat ,priveam luna ,simteam aerul curat si auzeam glasul  violent al oceanului ce se izbea cu putere de stancile din lagună.
Incetul cu incetul ochii mi se inchid si cad intr-un vis adanc.
...........
Continuarea visului....
Mã aflam  din nou in acel cub de sticla .Simteam din nou frigul si bataile in geam ma speriau deoarece nu vedeam nimic ,era bezna .Ma ridic in picioare si ma apropi de termopan .In fata mea apare chipul unui baiat .Era inalt .cu ochii verzi si brunet.
Se uita la mine apoi imi spune Noapte Bună si imaginea se distorsioneaza ,el fiind doar o iluzie.
Ma intorc in cealalta parte .Ma apropii si ma apropii din ce in ce mai mult de geam .Apare o imagine straină si salbatica ..........in fata mea era un desert iar caldura devenea din ce in ce mai puternică simțind asta  pe fata mea!
Apoi apare o piramida enorma iar in jurul ei erau o multime de sclavi ce carau pietre enorme de circa 1 tonă!
La fel ca prima imagine se distorsoneaza .Ma departez de geam .Ma asez pe spate aflandu-mă cu fata in sus .Cerul instelat se ivii deasupra privirilor mele.
Ca un farmec in mister ,incetul cu incetul mare si orbitor se zărea luceafarul iar constelatiile scanteietoare  i-și aratau cu grație punctul lor de foc in locul obisnuit ,imens,șerpuitor drum al robilor ,strecurandu-se  printre norodul de sori , luceferi si stele,brăzdand taria si apoi dupa scaparatoarele, si cele mai mari stele se iveau si cele mai mici ,cele mai marunte si toată pulberea de diamant a celor de-abia vazute in ochii mei, si tot praful stelar al celor de-abia bântuite.Si tot farmecu asta care in cateva minute dispare!
Mă trezesc ! Era dimineata si soarele rasarea .In fata mea ,defapt in larg se vedeau cateva nave de razboi.Ma ridic ,ma uit in jur si nu vad nimic decat nisip si mare .TELEFONUL MEU INCEPE SA SUNE!
20 de apeluri de la mama!
-Da mama?
-Unde esti scumpa mea?
-Mamă sunt pe plaja langa casa Evei!
-Dute la ea!
-Bine !
-Vin imediat si eu ,te-am cautat toata seara si Slava Domnului ca te-am gasit!
Hai ca ma pornesc!
Mă grabesc spre casa Evei . Nisipul devenea din ce in ce mai mai fierbinte.
Bat la usa cu putere!
In fata mea apare un baiat!
- Hey păpuso cine esti?
Era atat de frumos si atat deeeee...... semana cu un inger ......dar era ciudat ca se afla in casa Evei .
-Pai tu sti deja cine sunt!
-Cine!
-Pai sunt o păpușă ,asta ai spus si tu!
-Aaaaa da ! Ai dreptate!
-Si acum stai si te uiți la mine? Nu ma inviți in casa?
-Aaaa daaaa rekt!
..........
Iubi cine este?
O păpușă!
Cine ?
O păpușă!
Ok vin acum!
.......
Ce prost esti ea este Bety prietena mea!
................
-Salut Bety !
-Hey Eva ! Ce faci?
-Bine? Poți sa iesi puțin din casa vreau sa vorbesc cu tine. Okk ........In fața casei..
-Aseară am adormit pe plaja si azi dimineață m-am trezit tot acolo,iar mama m-a cautat toata seara .Pot sta la tine pana vine sa ma ia cu mașina?
-Desigur !
-Ok!
Aapp cine este băiatul?
-Eeeee naa si tu este prietenul meu !
-Uuuuuuuu drăguț!
Conversația noastra lua sfarsit din cauza unui claxon puternic .
-Este mama ,asa de repede a venit !
-Nici nu ai apucat sa stai la mine!
-Apăi Bety mai vorbim maine la liceu!
-Oooo da am uitat ca e Luni ,firara!
-Asta spuneam si eu! Mãne dam si test la chimie!
-Serios,am murit apai ma duc ca ma asteapta mama
-Pe curând!
-Pa!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ONLY  H£Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum