Arkadaşlar bugün bir arkadas wattpad yeni açmış ve ilk benim kitabımi okumuş. Bana dediki ben okudum ama bana biraz anlatır mısın? Bende dedim ki burda soylemeyim bir sonraki bölümde anlatırım diye. Oda özel den bana mesaj attı . "Peki ben büyük bir heyecan ve Merak ile bekliyorum" diye. Şimdi anlatılmaz anlaşılır ama bir deneyim . Eğer yanlış anlatirsam hemen beni uyarın olur mu?
4n1k bir genç kız olan yaprak Ayvaz ı anlatıyor. Yaprak pembe rengi sevmeyen , futbol oynayan, çikolatalı süt içen ... ve Ali Tekelioğlu , Gökhan Karademir, Oğuz Ünal, Sinan Köksal. Ailenin erkekleri .
Alinin sevdikleri ; yaprak , sigara ...
Gökhan ın sevdikleri; merve , küfür...
Oğuz un sevdikleri; irem , 3p (pijama, pislik, pizza)
Sinan ın sevdikleri; ece, kızlar, çorap...
Veeee bu hikaye de sadece bunlar yok Barış var , Tuna Karaman var, Bade genç var, Gökhan ın sevgilisi merve var, Oğuz un mese sevgilisi irem var...
Barış ; yaprak ı seven ve yaprak ile iddia ya giren çocuk.
Tuna; son diss Bükücü yani kendini herkese gey olarak tanıtan fakat gerçekte gey olmayan bi cocuk. Diğer Adı ise kızıl kafa.
Bade; gönlünü bu prens olan Ali ye kaptıran genç bir kız . Sonra ise gey olarak bildiği tuna ya aşık olur.
Merve; diğer adı ~kutsal yenge ~olan gökhan ın sevgilisi.
Irem ; o bir mese kız. Oğuz un hayalindeki kız. Birlikte pizza yiyen ve pijamalsr ile parkta deliler gibi şarkı söyleyen kızı.Ve tabiki Büşra yılmaz var . Bildiğiniz üzere o 4N1K nın yazarı , anakus' u dur.
Umarım herkes daha doğrusu 4N1K yı okumayan okurkuslar kitabı almanızı çok isterim. AA! Bu arada aldığınız zman bana haber verin lütfen . Bir dahaki bölüm de bana haber Veren okurkuslar ın adlarını yazacağım 5 tane var :) inşallah daha fazla olur...