hakan abi ♥♡♥♡♥

1.6K 24 11
                                    

Gençler bu bölümü arkadaşıma ithaf ediyorum EZGİ . Öncelikle bölüm okuma oranı giderek düşüyor. Bunlara lütfen dikkat edelim sskslskss. Neyse bu ezgi bir kitap yazıyor zaten size bahsetmiştim. Düğüm . Fakat kitabı 1.7 bin oldu çok çok çok çok rica ediyorum ör musunuz ? Ya valla ben kefilim . Aaa ! Bakın aklıma ne geldi bu bölümü kitap önerme yapalım. Tamam öncelikle
> PurpleElysion = düğüm ( kesinlikle okuyun )
>Batmanlars= aşk kontrolcüsü ( ben yazdım ama eeeen sevdiğim kitap okunma oranı çoook istiyorum )
>Senaelikba= aşk beni bir kerecik kandırırsın ( mütüş kurgu var ama kısa )
>effycake= devrim erkek listesindeki tek kız ( aşırı süper poyraz ♥ ben)
>Elif_dmrll=ejderha ( kitabı okurken hem ağladım hem güldüm arada küfür falan ama çoook güzel )
> AysuBolat= kutsal lise ( bir aşk bu kadar güzel anlatılmaz derim başka bir şey demem ve kitapta çoğu şey şiir ile anlatılıyor ama o kadar hoş bir kitap ki . Ellerine sağlık Aysu abla )
>drunkonblood=kelebek (kitabın yarısına kadar okudum ama öyle böyle değil ya sürükleyici ve seni hayattan koparan bir kitap )
>filizpuluc= veliaht ( böyle bir kitap yok yemin ederim . Yarı yıl tatilinde kendimi o kadar kaptırdım ki gece gündüz okudum ve 70 bölüm 3 gün de bitti. )
>pleiades16= dokunulmaz ya da rüyada ( ben sadece rüyada adlı kitabını okudum ve cok güzel arkadaşımın anlatımına göre dokunulmaz daha ustaca yazılmış. )
>gulsen_kilicaslan= deli ( kitap oldu ama herkesi yazıp gülsen ablayi ayırmam arkadaş deli emre♥elif derim giderim)

Sizlerde kitap tavsiyeleri verin biz kitap kurdu canlara ^^

4N1KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin