Răzbunare si gelozie.....

84 10 4
                                    

Perspectiva Dinei

-Ok......Umm,ce idee?

Elisa s-a întors spre noi.

- Ce spuneți să-l facem pe Stan gelos? Clyde va trebuii să joace rolul noului iubit al Danei,Kyle va răspândii zvonul și așa PAC,ne vom alege cu un Stan gelos,va vedea el ce a pierdut!

- Sună bineeeeee,Dana,ești de acord?

Dana s-a uitat puțin în jos.

- Sunt de acord.....dar tu Clyde?

- Da!

A răspuns el fără să ezite. Omuleee,ce prost mă simt,dacă nu-l întrebam pe Stan în seara aia nu-i mai zicea Danei că o place și nu-i mai frângeam inima,e numai vina meaaa.....

- H-hey.......eu mă duc acasă.....

Am zis eu.

- Ești sigură Dina? Noi mergeam la Twee-

-Deah,sunt sigură.

I-am răspuns lui Elisa,le-am făcut cu mâna și apoi am plecat spre casă. Vereee,sunt așa o tâmpită,știam că Stan o are pe Wendy,Dar nooo,a trebuit eu să stric tot. În timp ce mergeam am auzit pași în spatele meu,era destul de întuneric afară,așa că am grăbit pasul. La fel a făcut și persoana din spatele meu'Nu,nu,să nu fie un violator!!',am mers și mai repede,dar apoi-

-Dina.....unde te duci?

Era Kyle,am răsuflat ușurată.

- Să mă spânzur.

I-am răspuns eu,nu știu de ce îmi vărs nervii pe el......nu a făcut nimic....

- Ce ai pățit?

M-a întrebat el. Eu am oftat ușor.

- E vina mea că Dana are inima frântă,dacă nu îl întrebam atunci pe Stan ......

-Heyyyy,nu e vina ta,ok?

Kyle mi-a pus mâinile pe obraji.

- Stan.....E mai ciudat și mai complicat,el nu a fost fericit cu adevărat vreodată.....nu știe la ce se gândește. Dar va realiza că a făcut o greșeală.

Eu ascultam cu atenție la vorbele lui Kyle încât nu am realizat (mhmm) că eram foarte aproape de fața lui. Kyle a observat asta așa că s-a tras înapoi.

- O-ook,eu mă duc în casă......p-pa Kyle.....
- Pa D-Dina.....

Când am intrat în casă am aruncat ghiozdanul lângă ușă,pe canapea stătea frate-miu,s-a întors spre mine.

- Ce faci pitic?

- Tu parcă trebuia să dispari.

Am zis eu în timp ce m-am aruncat pe canapea.

- Nu-s magician.

- Mhmm,dar eu sunt. Hocus-Pocus tu băiete,marș afară după fete.

El s-a uitat cu un zâmbet la mine.

- Aș vrea eu....

- Dar toate fug,nu?

- Haha,amuzat. Unde e pitica2?

- Elisa? A rămas la Mall pentru o chestie.

-Mhmm.

Apoi m-am ridicat și m-am dus în camera mea,mi-am luat telefonul,am văzut că aveam un mesaj.

Cartman dă o petrecere mâine seară,face parte din plan. - Elisa

Kk....

Vin acas'.- Elisa

Apoi mi-am pus telefonul pe noptiră,și m-am băgat în pat.

The next day

Cuplul nostru nou,Dayde (Dana+Clyde) Tocmai a intrat pe ușa școlii. Mergeau pe coridor în timp ce se țineau de mână.
Atunci au trecut pe lângă Stan. El s-a întors și s-a uitat cu ochii căscați.

Perspectiva lui Stan

Încercam din răsputeri să o ascult pe Wendy în timp ce vorbea despre nimicuri,deodată s-a oprit.

- Clyde s-si ea?!

M-am întors să văd despre ce vorbea,am simțit cum mi s-a frânt înima........Clyde Donovan o ținea pe Dana a mea de mână. Jur că-l ucid!
Cuvintele mi-au ieșit din gură.

- Dana.......ce faci....?

Ea s-a întors spre mine cu un zâmbet gingaș și frumos,Era chiar Așa de fericită cu el....?

- Oh,bine,tu?

M-a întrebat ea.

- Umm.......n-nimic.

Wendy s-a pris de brațul meu,de parcă îi aparțineam s-au ceva gen. Oare de ce m-am reânpăcat cu ea? Nici nu o plăceam așa de mult. Acum am pierdut-o pe Dana...... Ea s-a îndepărtat încet cu Clyde. Am o idee,de ce nu o fac geloasă cu Wendy...? Așa poate se va întoarce la mine!

Pikachu_Lover20 madpearl-

Cine ar fi Crezut? ((South Park))Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum