Erkan yine bir yarışla galip gelmesini arkadaşlarıyla beraber kutluyordu.Ailesine bundan bahsedemezdi çünkü eğer babası duyarsa kesinlikle arabasını elinden alırdı ve o da gerçekleştirmek istediği hayallerinin peşinden gidemezdi.
"harikaydın yine kardeşim"
diyen arkadaşının övgüsüne yalnızca gülümseyen erkan
"hadi ben kaçtım"
diyerek ayaklanmıştı ki bir adam arkasından seslendi."Erkan seçkin" duyduğu ses hiç de tanıdık değildi erkanın. Yavaşça döndü arkasını ve kendisine doğru gelip elini uzatan adamın elini sıktı.
"merhaba erkan ben Amedeo Felisa Ferrari nin genel müdürü"
diye yarım Türkçesiyle konuşmaya çalışan adam karşısında donup kalan çocuğa ve oooooo seslerine gülümsedi.
"ne ne dediniz genel Ferrari müdür "
adam erkanın bu halini görünce kendine hakim olamayıp bir kahkaha attı.
"sanırım benim Türkçe senden daha iyi ,şuan ne kadar şaşkın olduğunu tahmin edebiliyorum ve seninle tanışma sebebimi de merak ediyorsun.Ben buraya tesadüfen geldim ve sadece seni izledim ,sana hayran kaldım,sana bir teklifim var."
erkan kendine gelip sonunda nefes alabilmişti.
"ben şok oldum ne olur kusura bakmayın yani sizi burada görmek benim için rüya gibi bir şey"erkan ellerini oradan oraya hareket ettirip parmaklarıyla oynuyordu ne yapacağını şaşırmış bir durumda arkadaşları ise pür dikkat bu iki adamı izliyorlardı."
"Benim İtalya da senin yaptığın yarışlarını birkaç kat ciddisini yapan bir arkadaş var ve senin gibi bir yeteneğe ihtiyacı var bak biliyorum sen çok şaşırdın, ama orada yaptığın şeyi gördüm.Uçağım yarın kalkıyor benimle gelirsen sana hayallerini veririm , ama burada kalırsan buralarda yalnızca arkadaşların alkışlar seni, işte bu kartım düşün beni ara"
diyerek uzaklaşmıştı adam gerçekten rüya mıydı bu
" biri beni çimdiklesin "
diyen erkana hakan sıkı bir şekilde vurunca kendine geldi.
" Ben rüya görmedim mi az önce olanlar gerçek miydi ben cidden o hayranlıkla izlediğim yarışlara yarışçı olarak mı gideceğim Hakan inanamıyorum "
diyerek sarıldı arkadaşına.
"dur be oğlum bir sakin ol önce "
dedi arkadaşı. Erkansa
"lan oğlum ,yeliz geç kaldım vallahi beni öldürecek hadi ben kaçtım."
diyerek hızla koştu.
" sen de bir dakika önce ne diyordun şimdi neyin derdindesin hey kime diyorum yavaş sür bari arabayı kime diyorsam zaten hakan kim ki onu kim dinlesin ki"
kendi kendine söylenen hakana arkadaşları göz devirip,
"kıskanma adamı"
diye çıkıştılar.
"ne kıskanacağım be o değil de mert amca duyunca ne tepki verecek onu çok merak ediyorum şirketlerinin varisi yapacağı oğlunu İtalya'ların yarış pistlerine nasıl gönderecek?"
Yeliz in iyice soğuktan burnu donmuştu resmen bir saattir Erkanı bekliyordu .Ama ona vereceği güzel haber aklına geldi Telefonu da açmıyordu ki ona göre eve taksiyle dönerdi ama okul çıkışları hep Erkan alırdı onu acaba yarışta bir şey mi oldu diye korkmaya başlamıştı ki acı bir fren sesi korkularını boşa çıkardı.Hızla inip ona koşarak sarılan adama şaşkın şaşkın bakıyordu.Yeliz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK SEÇİMLERDEN İBARET
RomanceHerkesin hayalleri vardır.Ama bu tüm sevdiklerimizi bırakabilecek kadar büyükse ne yapmalıydı Erkan geceleri onu uykusuz bırakan hayallerinde vazgeçmeli miydi? Yoksa sevdikleriyle kalıp yıllar sonra gerçekleştiremediği hayalleri için en yakınları...