Bu kategoride yeni yazıyorum umarım beğenirsiniz
"Karakterler"
Ceren
Tuğba
Fatma
Murat
Celil
Selçuk
Ceren- yaşı 20 Uzun boylu güzel zeki ve kızların kıskandığı biriymiş. Üniversitede okumak için hazırlanıyor ama bir türlü güzel bir üniversite tutturamıyormuş.
Tuğba- yaşı 19 şişman ve hafif kısa çok güzel değil ama çok zeki biri. Üniversiteyi kazanmış. Cerenin eski lise arkadaşıymış.
Fatma- yaşı 19 zayıf güzel manken gibi. Çok hava atmayı seven ve zengin biri. Sürekli alış verişe gidip bir sürü kıyafet alan bir kız. Hiç zeki değil çalışkan da değil eğlenmekten çok hoşlanır.
Murat- yaşı 19 çok zeki biraz yakışıklı uzun boylu ve eğlenmekten hoşlanmayan biri.üniversite' ye tuğbanın derslerine yardımcı olması sonucunda gitmiş biri.
Celil- yaşı 21 çok yakışıklı kaslı biri. Üniversiteyi bitirmesi için son senesi. Zeki biri eğlenmekten çok hoşlanır birazda zengin
Selçuk- yaşı 20 çok zeki değil kendini fazla beğenmiş gezmekten hoşlanan ve üniversiteye hazırlanan biri ve fazlasıyla zengin.
Bu arkadaşlar birbirlerini liseden tanıyorlar ve çok fazla samimiler.
Fatma ve ceren kafede buluşur. Hava çok sıcak canları çok sıkılır. Fatmanın aklına muhteşem bişi bir gelir ve bağırır bir anda buldum. Ceren korkar ve ne buldun kızim der.
Fatma- ceren çabuk bizim çocukları buraya topla.
Ceren- yaa bu sıcak havada ne yap caz yine diyerek Fatmanın söylediğini yapmak istemez.
Fatma- ne söylüyorsa onu yap ceren.
Ceren- mecburi bir şekilde fatmanın söylediğini yapar ve arkadaşlarına mesaj atar.
bir süre sonra Tuğba ve murat kafede olurlar. Daha sonra selçuk,ve celilde gelir.
Fatma muhteşem fikrini açıklamadan önce bir şeyler içmeyi teklif eder. Hava çok sıcak olduğu için herkes bu teklife bayılır. Bir şeyler içerler ve fatma fikrini açıklar fatma gilin yazlık evinde iki günlük bir parti yapmaya karar verirler. Hazırlık yapmak için herkes oradan ayrılır.
Umarım beğenmiş sinizdir. Yorumlarınızı benim için önemli bekliyorum yorumlarınızı.
Daha yeniyim birazcık anlayışlı olabilirsiniz diye düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dotluğun Kırmızısı
ChickLitBu kategoride yeni yazıyorum umarım beğenirsiniz "Karakterler" Ceren Tuğba Fatma Murat Celil Selçuk Ceren- yaşı 20 Uzun boylu güzel zeki ve kızların kıskandığı biriymiş. Üniversitede okumak için hazırlanıyor ama bir türlü güzel bir ün...