bölüm-2

28 3 0
                                    

Bölüm 2

Ertesi gün kafede buluşur ve yazlığa doğru yola çıkarlar. Tuğba gelmek istemediğini söyler ama fatma onu dinlemez. Fatma selçuk aa aşıktır ve planlar yapar cerenle selçuk la baş başa kaldıkları anda duygularını söylicekti

Her şey yolunda ilerliyordu. Tuğba ile murat birbirlerini seviyorlar dı bunu herkez biliyordu kendileri dışında. Birbirlerine hiç söyleyemiyorlardı duygularını. Çünkü çok utanıyorlardı.

Yazlık eve varırlar fatma evdeki bazı eşyaların yerlerinin değiştiğini fark eder ama kimseye çaktırmaz odalarını gösterir. Ve bişiler yemek için aşağı inerler. Ama dolap bom boştur hep birlikte markete gitme kararı alınır bu karar biraz mecburi olur fatma selçukla biz kalalim dese de selçuk gitmek ister. Market çok uzakta olmadığı için yürüyerek gitme kararı alırlar. Ama havada kararmak üzeredir.

Tuğba ve murat bunu görünce ev döndüler. Ceren- selçuk-celil ve fatma çıktılar yola bir sure sonra bakkala girdiler. Gerekli olabilecek her şeyi aldı fatma. Hava artık kararmıştı eve yaklaştılar ve eve girdiler murat ve fatma diye seslendiler ama onların sesini duyamadılar herkes dağıldı ve onları aramaya başladı korku içinde fatma uyuya kaldığı için murat onu yukarı götürmüş yukarıda buldular. Ve fatma dışında herkes aşağı indi.

İkinci bölümümüzde yazdım bakalım beğenecekmisiniz.

Dotluğun KırmızısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin