Akurát som mala otvorenú zložku o jednej psychiatrickej liečebni kde sa vyskytli dvaja šialenci ako ja, keď mi niekto zaťukal na lap-top. ,,Ahoj'' usmieval sa na mňa Mik, preboha kedy prišiel? Musela som byť veľmi za-čítaná. ,,Ahoj, nie si tu skoro? Veď ešte nie je s...'' v tom som sa pozrela na hodiny a ozaj už bolo sedem preč. Neviem ako ale sedela som tu už dve hodiny. Tak som zabuchla lap-top a objednala si ďalšiu kávu. ,, Prepáč, úplne som stratila pojem o čase.'' usmiala som sa a odchlipla s kávy ktorú mi práve priniesol čašník. ,,Nevadí to sa stáva. Počuj od kedy si tu? Keby som vede prišiel by som skor...nepáli ťa to?'' zdvihol jedno obočie a ukazal mi prstom na šálku v mojej ruke. ,,Nie, mám to tak rada som zvyknutá.'' a zase som si odpila. ,,Tak sa pýtaj, chcel si dačo vedieť, pokiaľ budem schopná odpovedať tak budem.'' Vystrel sa, potom si aj on objednal kávu a spustil. ,,Odkiaľ si? Kde bývaš? Aké je tvoje celé meno?'' vychrlil a sladko sa zasmial. Čo to trepe? ,,Nó...len tri?'' chacha ,,viac ich nemáš ty nedočkavec? Dobre poviem ti. Som s Vaonu, tak isto ako ty, si predstáv.'' smejem sa lebo sa na mňa mračí. ,,Bývam v malom domčeku za mestom uprostred toho sadu. A volám sa Alma Whiteová. Veľmi ma teší.'' vyskočím na nohy a spravím poklonu ako princezná. Na to sa začnem smiať a Mik so mnou. ,,Vidíš, smeješ sa keď ja, si prekliaty.'' a začneme sa smiať ešte väčšmi.
Potom začali padať aj iné otázky napríklad koľko mám roku, a či už viem kam na vysokú. Odpovedala som mu rovnako ako odpovedám v škole učiteľom keď sa ma vypytujú.
Mik bol milí. A to veľmi. Po tom ako sa ospravedlnil odišiel na toaletu. Jeho mobil ostal na stole. Zaváhala som no len na chvíľku, sľúbila som bratovi že si na seba budem dávať pozor. Schytila som ho do ruky, veľmi jednoducho som dala dole kryt a malička ploštica išla hneď pod mikrofón bola malá a vypadala len ako kúsok pásky - ďalší darček od Marie, jej heslo znie: ploštíc nieje nikdy dosť. Keď sa vrátil všetko bolo na svojom mieste ako pred tým. Aj keby si to všimol určite mu necvakne, že to má odo mňa.
,,Si spokojný stým čo som ti dnes o sebe prezradila?" pýtam sa a odkrajujem si kúsok medovníka, ktorý si následne dávam do puse.
,,Myslím, že áno na dnes mi stačilo" uškŕňa sa ako idiot.
,,Na dnes?" usmievam sa.
,,Vidím, že máš dobrý sluch. A áno, rád by som ťa videl znova." odmlčal sa.
,,Dobre, myslím žeby som sa mohla pozrieť do môjho diára či by som ťa tam dostala." smejem sa.
,,Tak teda zajtra?" pýta sa.
,, Zajtra?" trocha mi zaskočilo a musela som si odkašlať. ,,Uvidíme čo sa dá robiť, no dnes som mala ísť mimo mesto a odložila som to kvôli tebe, takže ťa sklamem, zajtra už musím ísť. Možno..." Nedopovedala som lebo hneď skočil do reči.
,,Idem s tebou. Dlho som nebol mimo mesto takže ti urobím spoločnosť na cestách.... Teda pokiaľ ti to nevadí." dodáva.
Som nahraná.Celou cestou domov som premýšľala. Na jednu stranu som sa tešila na to že tam bude so mnou Mik, chýba mi spoločnosť. Ale preboha čo to trepem? Dobre, musím na to ísť chytro nesmiem si ho pustiť príliš blízko. Keď tak využiť a odkopnúť. Ach, taká predsa nie som! Lenže keď sa mi dostane priveľmi pod kozu, mohol by ma ľahšie odhaliť. Bude sa chcieť stretávať častejšie, potom spoznať moju rodinu a napokon bude chcieť vidieť moju izbu.
A vôbec neviem čo by som urobila keby prišlo na sex? Moja parochňa by mi mohla skĺznuť, make-up by sa roztiekol. Nie, nie, nie, tak ďaleko to nikdy nesmie zájsť!Keď prichádzam domov už je desať hodín. Dília sedí v obývačke, keď sa nad ňu skloním zisťujem že spí. Nechávam ju tak a idem sa nachystať na nasledujúci deň . Alebo sa mi nebude chcieť ísť? Uvidím ráno. Keď je všetko pripravene zídem dolu do obývačky a budím Díliu, nech si ide ľahnúť hore. Samozrejme ma vyhrešila že som prišla neskoro a nedala jej vedieť. Vraj sa bála. Keď som si istá že už nebude nič chcieť zaťahujem všetky okná v izbe. Potom z falošného dna jednej zásuvky vyťahujem pristroj na hľadanie nejakého magnetického pola, nechápem to ale zisťuje to či náhodou nemám niekde odposluch, pristroj nepípa takže v poriadku. Narýchlo som prešla aj kúpeľňu, kde mi pristroj zavrčal na fén na vlasy. Všetko v poriadku, dala som si horúcu vanu. A rýchlo spať.
ESTÁS LEYENDO
Nepoznaná
FantasíaAlma je mladé 18násť ročné dievča, ktoré nevie čo je zač a musí na to prísť. No nie je to také jednoduché ako to vyzerá, musí sa skrývať aby ju nikto ne...