In de club en uit de club

37 2 0
                                    

'Zullen we eerst wat drinken halen'  schreeuwde Lizzy, we knikte en liepen, half dansend en half ontwijkend naar de bar. Daar bestelde we wat en gingen zitten. Al snel komen er wat jongens op ons af. Lizzy begin t meteen te flirten. Een van de jongens begint met mij te flirten dus ik doe maar mee. Het is heel gezellig.' wil je dansen' vraagt een van de jongens die Jake heet.' ja tuurlijk' en ik sta op. We beginnen te dansen, drinken en uiteindelijk te zoen. Als het half twee is begin ik moe te worden en ga bij Misty zitten, Lizzy zit nog vol op te dansen en te vrijen.' zullen we naar huis vraagt Misty 'ik begin een beetje genoeg te krijgen van hier'' ja is goed, ik wil af van die jongen, hij begint een beetje vervelend te worden' fluister ik naar Misty en wijs naar Jake. We tikken Lizzy aan maar ze wil niet weg. Misty en ik kijken elkaar aan en slepen haar mee. 'he laat me los'' nee we gaan'' ik tijd wel' zegt Misty ik heb niet veel gedronken.

In de auto is Lizzy aan het mokken maar als we bij mij thuis zijn is ze weer vrolijk. We trekken onze pyjama’s aan en gaan op de bank met popcorn en chips een film kijken. Dan gaat Lizzy's mobiel. Ze neemt op ja met Lizzy ' er word wat gezegd en Lizzy begint te schreeuwen' hoe kom je aan me nummer ik wil niks met je te maken hebben ,ik heb een vriendje, je was maar eenmalig, val me niet mee lastig' en ze hangt op. 

We gaan verder film kijken. De film duurt nog twee uur en om 3 uur liggen we in bed en kletsen nog wat en uiteindelijk om 4 uur vallen we in slaap.

Diegene van daarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu