2.part - Youtuber?

485 35 15
                                    

Předem upozorňuji, že na mobilu se nedá psát část o 1 000 slovech, trvá to strašně dlouho. Takže se omlouvám že jedna část bude jen asi 500 slov. Ale za to budu přidávat častěji. :)

——————————————————

Nevěděla jsem co mám dělat, nudila jsem se. Zapla jsem YouTube a zkusila se podívat na mého bývalého oblíbeného youtubera Denise Kubíka (DenisTv).

Zhlídla jsem pár videí a rozhodla se vyhledat nějakého youtubera co hraje Minecraft.

Přesně tak, jsem holka a hraju Minecraft. Strašně mě to baví.

Jako první se mi zalíbil Gejmr, když hrál s Gogem. Dost mě to bavilo, takže jsem se podívala na celou jednu sérii.

Potom jsem hledala další s Gejmrem a našla jsem sérii jménem Čarovný minecraft a rozhodla se podívat na první část.

Docela mě zaujal Ment97, který s ním hrál. Zkusila jsem se podívat a natáčel dost videí.

Usoudila jsem, že je docela hezký, ale v tom jsem si uvědomila, že jsou 3 hodiny ráno a já bych měla jít spát.

Šla jsem se tedy vykoupat, vyčistit zuby a zalehla jsem do postele.

-----------

Přišel za mnou. Měl krásné oči a roztomilý úsměv. Jako vždy.

Měl jen boxerky s batmanem. Lehl si ke mně do postele a zbavil trička......

Crrrrrrrrrrrrrr!

Vzbudil mě budík na mobilu. Opravdu nechápu proč jsem si dala budíka na 6 ráno.

Ajo, já bych měla jít teď do školy. Místo toho abych tam šla ležím v hotelu v Pardubicích.

Ale až teď jsem si uvědomila...MĚ SE ZDÁLO O MENTOVI!!

Vím že ho znám od včera, ale fakt se mi líbí. I když ani nevím kolik mu přesně je a kde bydlí. (Fakt help lidi, kolik mu přesně je a kdy se narodil? :( )

Mám dost peněz na úctě takže jsem se rozhodla podívat se na nějaký byt nebo levný barák.

•••••••••••••••••za 3 měsíce•••••••••••••••••

Jsem úplně zblázněná do MenTa !! Honzík! :'3

Mám svého nejlepšího kamaráda Martina. A mám docela pěkný barák.

Můj barák není moc velký, ale mohli by tady žít 4 lidé.

Už dlouho se tady v Pardubicích snažím najít Honzu, ale začínám to vzdávat. Stejně by se mnou nikdy v životě nikam nešel.

------

Šla jsem se projít a šla na svoje oblíbené místo v lese. Vytáhla z kapsy krabičku cigaret a jednu si zapálila.

Nejlepší na Pardubicích je, že se o mě táta vůbec nezajímá a ani se nediví kde jsem.

--------

Další den ráno jsem šla nakoupit do Tesca. (asi je v Pardubicích Tesco že? :D )

Nakoupila jsem všechno co jsem potřebovala. Pak jsem šla do obchoďáku.

Šla jsem hned do Croopu. (Snad víte jaký je to obchod)

Koupila jsem si asi 4trička, 2 tílka a riflové kraťasy. Je jaro tak proč ne?

Když jsem šla do H&M tak jsem tam slyšela známý hlas. Nejdříve jsem nevěděla kdo to je.

Ale do 10 sekund jsem si uvědomila, že to je hlas MenTa. Běžela jsem za tím jeho krásným hlasem.

Po dlouhém hledání jsem ho konečně našla!! Byl tu s mamkou.

Šla jsem blíže k němu, když mi najednou navibroval mobil v kapse.

Smska od Martina, nedávala jsem pozor odepisovala a popošla.

Honza se zrovna otočil a vrazil do mě. Spadl mi mobil na zem.

„Promiň neviděl jsem tě“ řekl.

„V pohodě moje chyba, nemám se koukat do mobilu při chůzi“ řekla jsem s úsměvem a snažila se zakrýt moje nadšení.

„Hele Honzo já už pojezdu domů tak pak přijeď busem ahoj“ řekla jeho mamka.

„Jo, ahoj mami“ řekl s úsměvem.

Začala jsem odcházet se smutným výrazem, nechci ho otravovat. Když v tom na mě promluvil.

„Počkej! Ty už jdeš domů?“ zavolal na mě.

„Ne ještě ne, proč se ptáš?“ optala jsem se.

„No já jenom jestli by si nechtěla tady být se mnou...jo a promiň, jmenuju se Hozna“ řekl a pousmál se.

„Já jsem Jana, kamarádi mi říkají Jane. Jo a moc ráda bych tu byla s tebou.“ usmála jsem se.

———
Tak , tady máte 2.part :)
Budu ráda když zanecháte nějaký vote a klidně i komentář, popřípadě do komentáře názor :)
Je to delší něž 1.part ale o málo :/ ráda bych psala víc, ale moc mi to nejde.
Tak snad se vám to líbí.
708 slov
Luv ya #Mentovkyně :)

Stupid Love (MenT) [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat