3.part - kino

471 35 1
                                    


„Tak kam půjdeme" řekl a usmíval se.

„No ráda bych si šla asi někam sedmou aby jsme se mohli poznat" oznámila jsem a úsměv mu oplatila.

Šli jsme tedy do restaurace. Objednali jsme si jídlo a hned se mezi námi rozjela konverzace.

„Takžeee, kolik ti je?" optal se.

„Mě je 17 a tobě?" řekla jsem s úsměvem a neklidem.

Zjstila jsem o něm mnohem víc věcí než jsem věděla. A on o mě ví skoro všechno.

--------

3měsíce kamarádství s Honzou, pro mě MenTem.

Jen mě trochu zaráží, že mi neřekl, že natáčí na YouTube. Asi nechce abych ho znala jako nějakýho kluka z webu. Nebudu to řešit.

Dnes máme jít spolu do kina. Nevím na co. Nikdy jsme spolu v kině nebyli. Mám docela nervy. Co když ho chytnu za ruku??

Co pak bude dělat? Radši o tom nebudu přemýšlet.

Už se mi blížil náš sraz, tak jsem se začla vypravovat.

Najednou mi zazvonil zvonek. Stále se bojím, že až zjistí, že jsem ho platonicky milovala, tak se se mnou už nebude bavit.

Šla jsem otevřít, vzala si boty a šla jsem k němu do auta.

Celou cestu jsem se ho ptala na co jdeme. Říkal, že je to tajemství.

„Honzo?" řekla jsem neklidně.

„Ano? Děje se něco?" dojeli jsme ke kinu takže zastavil a podíval se mi do očí.

„Musím ti něco říct...ale asi se se mnou po tom nebudeš chtít bavit" zklesl mi hlas.

„Ale, to jsou kecy. Jsi moje nejlepší kamarádka, jen tak tě neopustím" řekl vážně.

„No já, pamatuješ jak jsme se potkali? Víš já tě už znala," hned jak jsem tohle řekla naštvaně se na mě podíval „omlouvám se , ale já vím, že natáčíš videa na YouTube, platonicky jsem tě milovala"

„Děláš si ze mě prdel!?" zvýšil na mě hlas.

Udála se neskutečná hádka a potom řekl, že se jde projít ať jdu někam pryč.

Šla jsem tedy za kino a začala tam brečet. Jsem totiž strašně blbá a nemůžu nic říct hned!!

Po půl hodině za mnou přišel, zvedl mě a podíval se mi do očí.

Viděl moje zarudlé, ubrečené oči a setřel mi slzy. Obejmul mě.

„Jsi moje nej kamarádka, nedokážu na tebe být naštvaný" řekl a obejmul mě ještě víc.

Rozbrečela jsem se u něj v objetí. On mě začal hladit po vlasech.

„Chceš jít tedy na ten film? Za 15minut ho dávají znovu" usmál se.

„Jo ráda" řekla jsem a úsměv mu oplatila.

Po těch 15ti minutách jsme už seděli v kině v dvojsedačce.

Než začal film jsem nebyla já ta která spojila naše ruce. Podívala jsem se mu hluboce do očí a najednou řekl nejkrásnější slova.

------------------
Vím že je to krátký, ale to musela takhle ukončit :D
Názor?
Omlouvám se za chyby, mám rozbitej comp, proto bude celý příběh napsaný na mobilu.
Ale zas to není tak málo když je to 3.part tenhle týden ne?
484 slov
Luv ya #Mentovkyně :3

Stupid Love (MenT) [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat