Hoofdstuk 5: De reiziger

35 3 2
                                    

Wij waren aan het wandelen in het bos en we waren aan het praten over de verdwijningen, toen kwamen wij een appelboom tegen. In de appelboom lag een heel klein zwart met paars doosje, ik zei:"ik ga dat doosje pakken en dan nemen wij het doosje mee naar huis." Nee, misschien is dat wel heel gevaarlijk schreeuwde Sofie. Ik heb handschoenen mee dus dan pak ik het daarmee op zei ik. Ik raakte het doosje net aan en toen hoorden wij een stem, "niet vastpakken" zei de stem. Wie zegt dat zei Sander, "ik ben Annemarijn en ik heb dit al een keer eerder mee gemaakt..." zei de stem. "Oke Annemarijn wat moeten we doen om de verdwijningen stop te zetten?" "Dat kan niet, maar jullie kunnen wel de muur weghalen, door dat doosje tegen de muur te gooien." Max zei: "Maar die kan je niet oppakken." "Wel met handschoenen." Zei ze.

Wij pakten dat doosje op en het ging trillen, het was een bom! "Rennen" schreeuwde Annemarijn, we gingen naar de muur en ja hoor het was gelukt. "YES!!!!!!!!" Schreeuwden we allemaal tegelijk, Delano ging door de muur maar nee hij werd weggegooid en belandde keihard op zijn rug. "AU AU!" Schreeuwde Delano, hij had zijn ruggenwervel gebroken hij moest naar een ziekenhuis maar die hadden wij niet in Daarlerveen we hadden wel een huisarts dan brengen wij hem daarheen.

De huisarts zei tegen ons: "hij gaat er wel levend uitkomen maar misschien moet hij wel een rolstoel." Wij gingen met 1 man minder naar huis en het voelde raar, het was 23:50 dus misschien verdwijnt er iemand. Wie is het oudst..... "Owh nee de huisarts is het oudste." Zei Sander. Dus we gingen naar de huisarts we kwamen aan om 23:58 wat een geluk, maar om 00:00 verdween de meneer niet. "Waarom verdwijnt hij niet." Vroeg Stijn, "Ik weet het niet." Zei ik.

MiddernachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu