3 maanden later... Wij liepen naar Delano toe om te vragen of hij mee ging naar het feest vanavond, maar toen we gingen lopen begon het ineens te sneeuwen midden in de zomer dat is wel raar, maar we liepen door. Het begon ineens ijskoud te worden en wij begonnen te rennen naar Delano en Stijn vroeg ineens:"hoe kan het sneeuwen in de zomer?" "Weet ik niet, ik denk dat het komt door de muur." In Delano's huis was het erg koud, het leek wel alsof de verwarming niet aanstond maar die stond juist heel hoog aan. We riepen:"Delano waar ben je?" "Ik ben boven, kom maar." Dus wij liepen naar boven, en ja hoor daar zat hij, Sander vroeg of hij meeging naar het feest vanavond en hij wou wel mee. Wij gingen weer terug naar huis, maar toen zagen wij iemand staan zij was bevroren.
Wij gingen snel naar huis en we pakten warm water maar dat hielp niet dus we gingen kijken of iemand anders ook bevroren was. Het was heel raar want toen we in ons huis kwamen waren mijn ouders ook bevroren, "owh nee" zei Sander, "wat nu?" Vroeg ik. "Wij moeten elke volwassene redden want zij zijn allemaal bevroren maar waarom wij niet?" Zei Britt. "Omdat wij jonger dan 21 zijn en de rest niet denk ik." Zei Max. Wij gingen elke volwassene naar ons huis brengen maar toen veranderde het weer ineens naar woestijn droogte, "heel raar misschien ontdooien ze nu." Zei Stijn. "Ja, misschien wel." Zei ik, dus we zetten iedereen buiten en kijken wat er gebeurt, maar er gebeurt niks.
"Waarom smelt niemand, het is 39 graden celscius." Vroeg Sander, "omdat dit een begin is van het leven zonder volwassene, ik denk dat ze vannacht om 00:00 allemaal verdwijnen, dat is niet leuk." Zei ik. Dus we gingen wachten totdat het 00:00 was en ja hoor elke volwassene verdween ineens, dus wij gingen naar de reiziger Annemarijn om informatie te krijgen over wat er is gebeurd, want er was iets flink mis als dit zomaar kan gebeuren.
JE LEEST
Middernacht
Mystery / ThrillerIn het dorp Daarlerveen gebeurt er iets raars elke nacht om 00:00 verdwijnt er iemand op de volgorde van oud naar jong. wanneer ben jij aan de beurt? Er is nog een nadeel als iemand het dorp in of uit probeert te gaan gebeurt er iets vreselijks, PAS...