Azi e petrecereaaa!!am mai fost pe la petreceri dar la niciuna cu celebritati!abia astept!...hmmm..oare fetele ce fac?
Cobor jos la parter si ma uit dupa fete.Dintr o data se aude usa deschizanduse.
Daca e un hot??!!
-am venittt!!
Pieu..sunt doar fetele ...
Eu:unde ati fost nebunelor????
Selina:am fost la mall sa ne cumparam rochii pentru petrecere.
Eu:fara mine!??
Cathrine:sara!!ai dulapul plin de rochii!!
Eu:ok ok..este ora 5:00 si mai am doar 3 ore sa decid cu ce ma imbrac!
Dupa ce am mancat si am facut o baie spumoasa este si timpul sa ne pregatim de party!!am mers cu fetele la mine in camera sa ne pregatim.Avem toate camerele noastre dar..mai mult dormim impreuna.
Deschid dulapul si ma uit dupa o rochie potrivita.Perfect!
Eu ma imbrac cu o rochie neagra,cu o palma deasupra genuchiului care are doar o mana acoperita ,cu dantela neagra(prima rochie de la media)si niste platforme negre.Imi fac niste bucle.Nu prea sunt buna la machiat asa ca am sunat o doamna sa imi faca machiaj profesionist.Cineva bate la usa..sigur e ea!!deschid usa si...tataa??wtf.
Eu:tata ce vrei??nu spune ca..
Tata:am un nou hobby!!machiajul!!
Eu:really?esti imposibil!!
Tata:deci..hmm..esti cam palida azi..
spune el si incepe aa ma deie cu blush.L-am impins afara si am inchis usa.Se pare ca va trebui sa ma machez singura ...niste creion de ochii,gloss si rimel.
Selina se imbraca cu o rochie rosie sclipicioasa care are o floare alba intr-o parte si niste opincute albe.(a treia rochie de la media)si isi lasa parul natural pe spate.
Elli isi ia o rochie albastra lunga,cu un picior gol.îi ador rochiaa.(a doua de la media)Îi scoate ochii ei albastri in evidenta.Ca incaltaminte are niste sandale cu toc albastre si parul il are prins in coc.
Isi imbraca si Cathrine rochia aleasa(ultima de la media)cu niste platforme crem si gata!
Aratam minunat!
CITEȘTI
One Direction-Feminine
RandomInainte,erau doar niste copii cu vise mari care li se pareau imposibile dar au facut tot posibilul sa şi le indeplineasca.Au participat la x factor unde trupa sa format.Managerul trupei 1D a hotarat sa la puna el un nume. Desigur cu acordul baietilo...