Camping

15 1 0
                                    

Imi deschid ochii incet.E dimineata..ma intind si ma dau jos din pat.Imi incalt papucii mei pufosi cu iepurasi si cobor jos.Cand intru in sufragerie Selina sare pe mine..la propriu!
-Sarah!!!!!
-ceeee nebuno!!!??
-au sunat baietii!mergem pe o insupa in padure sa facem camping !!
-ok..super!acum te poti da jos de pe mine pentru ca ma turtesti ca o clatita!
-aa..da..scuze!
S-a dat jos si am mers sus sa imi pun lucrurile si hainele folositoare pentru camping.M-am imbracat cu un maieu alb,niste blugi scurti,niste cercei mari si roz si un lant.
Am vazut ca si fetele sunt gata asa ca am urcat in masina.
Drumul a fost foarte tacut si
linistit....inafara de Selina care tot zicea:am ajuns?????am ajuns??pana a trebuit sa o arunc din masina si sa o ieie baietii.
Eu:am ajuns!!!
Elli:aleluia!
Am coborat din masina si am scos bagajele din masina.
Harry:bun venit la tabara da vara Camping!!!
Eu:haideti!
Am mers fiecare la cabane.Am tras la sort cu cine sa stam.Eu cu Harry,Elli cu Liam,Selina cu Louis si Cathrine cu Niall.
Pana seara am despachet si am mancat..acum stam la focul de tabara.
Ma uit la toti sa vad ce fac.
Niall:măi...am un paianjen pe spate?ca ceva SE MISCA!!
Elli:yuck...un vierme...spune si calca viermele facandul clatita.
Louis:hello!!nu ma ajuta nimeni cu cortul?!spune cu funiile legate de el.
Harry:Niall fa ceva cu paianjenul ala*AHEM*
Niall:aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!help!!!!
Cathrine incearca sa ieie paianjenul.
Eu:fraieri.....
Merg la Niall si iau paianjenul in mana.
Eu:gata.Uite ce dragut e!
Niall:vai..nu!!ial de langa mine!!aaaa!!
Pun paianjenul in iarba si merg sa il ajut cu cortul.Louis vrea sa doarma in cort afara seara asta.Cica e mai normal si aventuros.
Dupa ce am mancat niste bezele am mers fiecare in cabana cu colegul lui.
Harry:noapte buna.
Eu:noapte buna..
?:TREZIREAAAA!!!
Eu:Aaaaaaaaa !!
Cad din pat cu fata de parchet.Ma ridic si ma uit sa vad cine mia stricat somnul.Cum sa nu...
Harry:hey...ai cazut??
Eu:nooo!!am pupat podeaua!
Harry:scuze dar incepe prima activitate!!
Eu:yey...
M-am spalat pe fata si pe dinti si m-am imbracat ca in poza.

 M-am spalat pe fata si pe dinti si m-am imbracat ca in poza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am iesit din cabana si am mers spre prima activitate.Tenis.
Am jucat tenis si a castigat echipa fetelor.Urmatoarea activitate este gatitul.Yay!am fost la cursuri de gatit.
Harry a facut un tort de ciocolata super fain decorat si saracul Niall a ars totul...macar e fericit ca o sa manance tot.Eu am facut tort cu budinca de vanilie si biscuiti.A iesit super yumy!!!a fost o zi superba.Am facut si karaoke.Maine o sa facem bataie cu apa.
(Asta a fost si capitolul asta oameni buni.Stiu ca nu am scris de mult dar scoala e plina de teme si teste.)

One Direction-FeminineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum