Şaka lan şaka bize kim çağırcak
Arkamıza bi döndük arkadaşımızmış
Aleyna:lan korkuttun dedi
O sırada zil çaldı ve biz okula gittik dersliklerde aleyna ben büşra ayrılıyorduk ben sınıfa geçtim yanımdaki arkadaşım hatice geldi ve biz ders yaptık
3 saat sonraOkul çıkışı
Okuldan çıktık eve gidiyorduk ben yolun ortasinda durdum ve birden snep çekmeye başladım ve yollda biraz ilerledikten sonra yakışıklı bir çocuk bize bir yer sordu ve biz tabiki yanlış yeri söyledik özgeyle çocuğa sonra hemen kaçtıkSonra köprüye geldimizde çocğun biri kıza bi yapişmış kızı bir öpüyor biz tabi bu olay karsisinda çok şaşırmadık ama çok güldük sonra yola tekrar koyulduk ve çocuğun biri özgeye omuz attı özgede çocuğa bir bağırıyordu zor ayırdım saf kız insan kavga falan ediceği zaman bize de söyler dimi bu olaydan sonra biz eve 1 saatte zor gelmiştik ve özgeyle ayrıldık ben hemen eve koşarken ayağım takıldı ve merdivene düştüm(sakin olun hayla yaşıyorum )
Ve gülerek kalktım ben mal mıydım ya düşen insan ağlar ama ben güldüm kalkıp hemen eve çıktım akşam yemeğinden sinra kısa bir duş alıp yattım .
Sabah yüzümdeki su damlalarıyla uyandım bir de baktım ki uyanım diye kardeşim tükürüyormuş
Ben :malmısın sen lan niye yüzüme tükürüyosun
Kardeşim:uyan diye yaptım be ne bağrıyon
Deyip kapıyı çarpıp çıktı
Bende yüzümü yıkayıp üzerime formalarımı giyip kahvaltıya indimSİZCE KITAP NASIL GİDİYO LÜTFEN VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN YORUMLARINIZ BENIM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN YORUM ATMADAN GEÇMEYİN PLEASE OKUDUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ....
HA BIDE UNUTMADAN DİĞER BÖLÜMLERDE NE OLMASINI İSTERSENIZ ATIN BENDE KURGUYU ONA GÖRE YAZİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bölümün Maceraları
Teen FictionHayattan gerçeklerle dolu ve hayal gücünün en komik eseri olan ama çok eğlenceli bir kitap BENİM DUDAKLARIM ONUN SORULARIYDI ONUNKİ İSE BENİM CEVAPLARIMDI BİZ SORULARIMIZI VE CEVAPLARIMIZI BULMUŞTUK SONUNDA .....