Fakat bu imkansız dedi . Luke elindeki sıcak kahvesiyle içeri girerek.Dışarıda buz kesici soğuğa rağmen içerisi sıcaktı.Odanın sağ köşesinde masasında kurulu bir şekilde yayılmış Calum keyfi yerinde görünmüyor idi.Kalemin kapağıyla oynarken birden duraksadı ve kafasını Luke 'ya doğru kaldırdı.Bu meslek onu ne kadar da yıpratmıştı böyle.Kafasını aşağı indirdiğinde ise kargaşa içindeki yeni davanın kağıtlarını gördü.
Nasıl olur da böyle seri katil .. Ah Düzeltiyorum -psikopat-bu kadar iyi planlı çalışabilirdi diye geçirdi içinden Luke. Son üç haftadır bu dava üzerinde yoğunlaşıyorlardı.Fakat ne bir iz , ne de bir ipucu vardı .Calum ise kafasını kaç aydır toparlayamıyordu. Bu dava herkese zarar veriyordu.Ayrıca aradıkları da bir seri katil değildi ; işkence çektirdiği kurbanlarını öldürmüyordu.Can çekiştiriyordu- ki bundan zevk aldığı da ortadaydı- . Ayrıca her kurbanından bir parça deri kesiyordu .Luke kahvesini Calum'un masasına sertçe koymasıyla Calum aniden kafasını kaldırdı. Kafası zonkluyordu , evdeki huzursuzlukları bitmezmiş gibi bir de bu davayla uğraşıyordu .Calum 35 yaşlarında kahverengi gözlü düz ve kısa saçlı yaklaşık 1.79 boylarında , Luke ise onun tam tersi daha genç ; 28 yaşlarında sarışın mavi gözlü bir FBI Ajanı idi . Bu ikisinin eskilere dayanan dostlukları vardı.Fakat işleri yüzünden eskisi gibi pek vakit geçiremiyorlardı. Calum biraz tembeldi her şey hali hazırda olsun diyen biriydi ancak mesleğiyle bunlar hiç uyuşmuyordu.Luke ise tam Hiperaktif,atılgan...
İçeri hızla giren Ashton'un merakına ve hızına şaşıran Calum meraklandı ve odağını Ashton'dan yöne verdi. Ashton nefes nefese kalmış bir şekilde ağzından Luke 'un da ilgisini çekecek bir cümle kurdu. İpucu var .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ
Mystery / ThrillerHer insanın içinde bir psikopat vardır . Bunu çıkarmak kişiye bağlıdır.