2.Bölüm

324 21 7
                                    

Yaklaşık 10 dakikadır yoldalardı.Yağmur hızlı bir şekilde arabanın camlarına doğru çarpıyordu. Calum'un yine huzursuzluğu tutmuştu.Yağmurdan hiçbir zaman hoşlanmamıştı. Yoldan geçen arabaları izleyip kafasini dağıtmaya çalışıyordu.Çünkü çok önemli bir ipucu vardı. Olay yerine vardıklarında Calum önceden gidip incelemeye başladı . Luke ve Ashton olay yerine önceden Varan Michaeli görünce şaşırdı. Nasıl bu kadar kısa sürede varabilmişti. Ayrıca Michael bir olaya bu kadar heveslenmişse kesin o olaydan Michael'in bildiği bir şeyler çıkardı .Bu seferki ipucu değildi daha da iyisi, ya da kötüsü cesedin ta kendisiydi.Etrafına kısa bir bakış attı. Burası ona çok tanıdık geliyordu.Acaba katil neden yetiştirme yurdu gibi bir yer seçmişti cesedi atmak için.Ayrıca burası baya eski 70 lerden kalma bir yurttu. İçindeki çalışanlar bile yaşını başını almış insanlar idi. Calum ilerledikçe korkmuş gözler ve meraklı bakışlar daha da çok artıyordu. Çocukları olay yerinden uzaklaştıranlar,cesede bakamaya dayanamayıp istifar edenler hepsi vardı.
Cesedin üzerinde sinekler uçuşuyor böcekler geziniyordu.Demekki biraz beklemişti. Hiç iç açıcı değildi, kollarının her tarafı kesikti saç derisi büyük ihtimalle yüzülmüştü ellerinden kanlar akmaktan yattığı yer kan gölüne dönmüştü.Bacağından ise büyük bir parça deri kesilmişti. 'Bunun amacı neydi neydi böyle 'diye düşündü Calum. Luke daha fazla bakamayacağı için arabaya geri döndü. Calum cesede daha çok yaklaştığında kadının bir dişinin olmadığını gördüğünde daha da çok ilgisini çekti. Bu cesedin incelenmesi sırasında o da olmalıydı diye düşündü içinden. Ashton arkasından Calum'a yaklaşıp "kötü bir daha ha "dedi iğrenir ve çaresiz bir şekilde.
Calum cesede odaklandığı için Ashton'u duymadı.

*****

Calum akşam eve gittiğinde koltuğa resmen kendi attı. Üstünü değiştiremeyecek kadar yorgun olduğu için kolunu bile kıpırdatamadı. Molly,Calum'u uyur bir şekilde görünce şaşırmadı. Kaç aydır böyleydi çünkü. Jamie 'yi de ne zamandır ihmal ediyordu.Jamie çok fazla şey istemiyordu aslında . Sadece bir eşi olduğunu hatırlaması onun için yeterliydi.

Sabah uyandığında tarif edilemez bir baş ağrısı vardı. Etrafına baktığında Molly ' nin gittiğini gördü.Molly 29 yaşında , esmer siyah saçlı , yeşil gözlü bir bayandı.Molly bir bayana göre daha fazlasını yapabiliyordu. Çalıştığı yer ayakkabıların derilerini işleyip, fabrikaya satan bir dükkandı. İşi biraz zorlasa da kafasını dağıtması ve Jamie'yi daha az görmesi için gerekliydi. Jamieyle Molly hiçbir zaman iyi anlaşamamışlardı. Çünkü o Jamie' nin değimiyle kötü biriydi.
Calum Saate baktığında 8' e geldiğini gördü ve direk duşa girmek için ayağa kalktığında aklına Jamie geldi.
Kaç aydır ilgilenmiyordu onunla ? Kapısından içeri baktığında uyuduğunu gördü , derin bir iç çekip banyoya doğru yol aldı.
Duştan çıktığında telefonunun susmaz bir şekilde çaldığını duydu.
Bu saatte onu arayanın iyi bir mazereti olması gerekiyordu.
Telefonu açtığında Michael sabrı taşmış bir şekilde konuşuyordu. " Tanrı aşkına Calum saatlerdir seni arıyorum nerelerdesin" Calum telefonuna baktığında 14 cevapsız arama olduğunu gördü . İlginç olan ise 2 cevapsız arama Molly'dendi .
Calum daha kafasını toplayamadığı için Michael ' in dedikleri ona ninni gibi geliyordu.
En son telefonu kapatmadan önce Michael'in son sözü " Yeni bir ceset daha bulundu . Böyle giderse ve bizden başka biri bu durumu kurtaramayacağı için ne yapmayı düşünüyorsun Calum ! İdi .
Calum bu sıralar Michael'in çok huzursuz olduğunu düşünüyordu. " Tamam geliyorum pekâla " diyerek telefonu Michael ' in yüzüne kapattı.
Hazırlandığında telefonunu alıp çıkmıştı ki karşısındaki şeyi görünce napacağını bilemedi . Adeta bir çivinin duvara çakıldığı gibi öylece kalakalmıştı.Nasıl ne ara olmuştu bu böyle!

İKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin