Heiiiiiii

377 16 7
                                    

Din perspectiva Jessicai

Hei sunt Jessica Olson am 17 ani si tot ce îmi doresc.Dar nu am ce este mai important Părinții.Din păcate au murit cu mult timp in urmă într-un accident de mașină.Îmi este foarte dor de ei.Averea parinților mei mi-a rămas mie,așa că nu duc lipsă de nimic.

Sunt in clasa a XI a la un liceu foarte bun.Am un iubit foarte drăguț,este cel mai tare tip din liceu.

În dimineața asta sunt foarte bine dispusă.Stau într-un apartament foarte luxos,cobor jos pentru a lua micul dejun.Cand deodata simt ceva vibrând intr-un sfarsit constat ca este telefonul.

- Alo?raspund eu nesigura de cine ar putea fi la capatul celalalt al firului.

- Hei vezi ca vin sa te iau! Aud eu constatănd eu intr-un sfarsit ca este vocea iubitului meu.

- Te aștept,te pup si te iubesc...închid eu conversația la un moment dat .

- Si eu ;il aud inainte de a inchide.

Inchid telefonul gândindu-mă la ce să mă îmbrac astazi
Iau micul dejun si plec sus sa imi fac un dus.Dau drumul la apa calda si ma dezbrac rapid,îmi târăsc corpul pana la cada.Ma relaxez putin pana aud usa de la camera deschizandu-se.
Ies rapid de sub apa uda din cap pana in picioare.
Iau prosopul speriata de cine ar putea fi si intr-o fractiune de secunda sunt înfasurata toata.

- Iubito , unde esti? Il aud pe iubitul meu strigandu-ma

- la dus stai un minut... tip inapoi sa ma auda,dupa aceea il aud pufnind.

- Pot sa intru?...Pun pariu ca la intrebarea asta i-a aparut ranjetul acela pervers pe fata

- Nu.îi raspund raspicat , parca enervata de intrebarea lui.

Ies din baie in prosop, si el ma priveste parca asi fi o prada de gustat.Imi iau hainele din sifonier si fug la baie sa ma imbrac linistita.Ies din baie gata de plecat.Cand ma vede ca am iesit vine inspre mine si ma saruta apasat pe buze.Intr-un final ne despartim din sarut si imi pare tare rau ca s-a oprit din ce facea...

Din perspectiva lui Daniel

Ne despartim din sarut...Incep sa o fac sa vrea mai mult de la mine si incurand o voi avea in pat.M-am plictisit de toate dulcegariile astea dar nu ma las pana nu o am.
Sunt trezit din transa de vocea iubitei mele intre ghilimele.

- Hai mergem? Spune ea din tocul usii.

- Haide!Spun obosit de atata gandire.

Coboram scarile tacuti... . Ma uit in dreapta ma si o vad pe Jess foarte ingandurata.
Ajungem la masina mea din parcarea blocului,ne urcam parca atrasi de altceva in masina.

Ajungem la scoala cat ai clipi.In cale ne apare nebuna de Sam,cea mai buna prietena a Jessicai.Sam..am avut-o si pe ea in pat.Mda...buna partida,niciodata nu am suportat blondele.

- Scumpule noi plecam la ora,o aud pe Jessica din dreapta mea

- Bine,ne intalnim in pauza de pranz? O intreb nesigur

- Sigur.raspunde ea

________________________________________________________

Heiiiii sunt ylnes si este prima mea carte

La media in poza este Jessica Olson

Ce ziceti va place???Pun next???Astept steluțe :*

Viata FurataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum