Din perspectiva lui Nick
Pleacă din fața mea strâmbându-se.
- Pff ce complicate sunt femeile astea!spun eu când o vad ca se departeaza.
- Stai...mi-a venit o idee super.
Mi-a venit o idee,si asa nu am femeie,ea este o femeie frumoasa deciii.... incep sa o urmaresc cu masina.
Sunt la cativa metrii in spatele ei.O ia la dreapta si eu cobor din masina,in mâna stânga am batista.Ma apropii de ea usor si o apuc de spate si ii pun batista la gura.O simt zbătându-se la pieptul meu.- Doar respira,nu se va intampla nimic...deocamdata.
Din perspectva Jessicai
Merg linistita pe strada.Cand deodata simt cum cineva ma ia de mijloc si imi pune ceva la gura.Cred ca visez.
- Doar respira,nu se va intâmpla nimic...aud deodata din spatele meu,dupa aceea vad doar negru in fata ochilor
Ma trezesc speriata,cred ca visez,sunt intr-o camera alba pe un pat foarte tare,din cate vad este noapre.Incep sa ma zbat din toate rasputerile insa nu pot din cauza legaturilor.
- Fuck,sunt legata...ajutor,ajutor,strig eu ca bezmetica dar nici un rezultat.
Aud niște pasi spre ușa camerei si o bubuitură in usa incât sar din pat la propiu.
- Ce dracu' strigi asa? Te manânca cineva?...il vad pe tipul care era sa ma calce cu masina.
What?El ce dracu' face aici?.- Ce dracu' faci tu?Ce vrei de la mine esti nebun ?O sa ajungi pe mâna poliției nenorocitule.
- Ho femeie las-o mai usor cu înjurăturile.
- Ce ?Mai omule esti dement?Lasa-ma sa plec si îți dau cati bani vrei...spun începând sa plâng.
- Aaa deci gata ai lasat-o mai moale,nu mai tipi ca disperata?Sa dus duritatea ta?spune el cu o urma de amuzament in glas.
- Mi-e sete,te rog adu-mi apa,spun eu cand vad ca in camera este o fereastra intre-deschisa.Asta e scaparea mea.
- Bine,sa nu te prind ca te miști,s-a ințeles?zbiara el la mine.
- Okay,spun inghițându-mi propiile lacrimi.
Il vad cum pârăsește camera.Ma zbat eu până ajung sa cad din pat.Incerc din răsputeri sa ma ridic insa in zadar.Dau si cu , capul de pat din greseala.
- Auci asta a durut... îl aud spunând din tocul usii cu un pahar de apa in mână.
- Te mai holbezi mult?Sau imi dai apa aia ,ai adus-o de formă?spun eu nervoasa de comportamentul lui.
- Ok bea!...spune si imi întinde paharul cu apa.
- Esti chior?Cum vrei sa beau?Sunt legată cap pătrat...
- Iti mai spun odata las-o mau usor daca nu vrei sa faci contact cu peretele ala,spune el băgându-mi mâna in gât nervos.
Din perspectiva lui Nick
Ohh ca ma inetveaza ființa asta firava.O dezleg la mâini nervos.
- Bea!îi spun eu autoritar.
- Mersi,imi raspunde nesigură.
Dupa ce bea paharul cu apa sta si doar se uita la peretele din fața ei.Eu mă duc la ea si cu mare usurința o pun pe pat.Se uita la mine foarte speriata.
- Si,...,incepe ea conversatia, ce vrei de la mine?
- Pai vei afla pe viitor...
- Te rog dă-mi drumul,te rog...spune parca cu ultima suflare.
- Asculta-ma nu pot sa te las sa pleci ,am nevoie de tine!
- Dezleaga-ma la picioare te rog.
-Ok
O dezleg la picioare parca cu frica sa nu plece.
-Mi-e somn si patul acesta este foarte tare,mai exista vre-un pat in casa?
-Da vino dupa mine...
Dupa ceva timp de mers,observ ca merg singur.Ma uit peste tot dar nu o vad.
________________________________________________________
Hei fetelor am reusit sa postez cu greu, in fiine sunt foarte fericita ca am reusit sa pun in seara asta
La media este Jessica
CITEȘTI
Viata Furata
Teen FictionSunt o adolescentă normală..., stau într-o casă destul de mare..., învăț la un liceu destul de bun... . Dar se poate distruge raiul intr-o secundă?Ei bine citiți si ve-ți afla ! P.S. E prima mea carte,așa că nu criticați prea tare... © TOATE DREPTUR...