Cap. 7

85 3 0
                                    

Razele soarelui ma trezesc mângâindu.mi fata usor palida.Ma ridic din pat uitându.na in jurul meu.In stanga mea doarme linistit Nick .
Ma ridic usor din pat vrând sa ma indrept spre baie dar din nefericire bratul lui Nick ma trage inapoi in patul moale . Ma uit la el cum isi infasoara bratul in jurul abdomenului meu,si ma tine strans . Incerc sa scap de stransoarea la care sunt supusa,dar fara nici un rezultat .

- Nick vreau la baie ! spun eu cu vocea stinsa .

- Mai stai putin , te rog . . . . spune el somnoros .

- Nu mai stau , vreau la baie ! spun eu ridicand tonul vocii din cauza nervilor ce ma invaluiau .

- Fa pe tine . . . . spune zambind obraznic .

- Ia.ti laba de pe mine omule ! spun eu ciupindul , sau cel putin incercand .

- Daca n.ai face ca o catea , te.as lasa sa pleci . imi spune el razand cand a spus "catea" .

- Bine nu ma mai misc dar lasa.ma te rog la baie .

-De ce ? spune strangand tot mai tare bratul in jurul abdomenului meu .

- Incerc sa raman calma si sa nu zbier la tine . . . spun eu sunandu.mi mainile la tample .

- Nu ai idee cam cat incerc eu sa nu zbier la tine in fiecare secunda din zi si din noapte . spune el dandu.si mana după abdomenul meu .

Fug repede la baie incercand sa.mi tin lacrimile in frau . Intru in baie si ma sprijin de usa alunecand in jos pe podeaua baii plangand . "oare cu ce am gresit Doamne de mi.ai dat asa nebun pe cap , vreau sa ma reintorc la viata mea normala , sa ma trezesc dimineata si sa plec direct la liceu , sa ma intalnesc cu Daniel si sa fie totul roz" .
Plang de cinci minute gandindu.ma cu ce am gresit , cand dintr.o aud o ciocanitura la usa .

- Jessica , ca faci acolo ? il aud pe Nick de dupa usa .

- Nimic . . . spun eu tragandu.mi nasul , incercand sa par neafectata .

- Deschide usa ! spune parand nervos .

- Obisnuiestete ! Nu toata lumea face ce vrei tu omule , nu esti regele lumii , esti un obsedat si un nesimtit care nu e instare de nimic , nici sa cucereasca o fata trebuie sa o rapeasca ! spun eu tipand in timp ce deschideam usa baii .

Din perspectiva lui Nick

- Obisnuiestete ! Nu toata lumea face ce vrei tu omule , nu esti regele lumii , esti un obsedat si un nesimtit care nu e instare de nimic , nici sa cucereasca o fata trebuie sa o rapeasca !spune ea deschizand usa baii .

- Nu sunt eu regele lumii , dar sunt stapanul tau ! am spus eu simplu uitandu-ma la ea cum mareste ochii .

- Esti ce ? spune ea strambandu-se la mine .

- Seful tau ! spun eu incepand sa ma enervez .

- Nu , cred ca visezi , adica visezi sigur , bai omule unde te crezi in desene ? spune uitandu-se pe peretii camerei mele .

-Stii ceva , las-o balta ca cu tine nu o scot la capat . . . spun ducandu-ma spre sifonier sa imi schimb tricoul .

Imi schimb tricoul ducandu-ma la baie sa fac un sus cu gandul ca astazi ma duc sa-i cumpar Jessicai cateva haine noi .

Ies din baie dupa un dus lung si intru in camera Jessicai . Vazand-o ca se uita pe peretii camerei , ma gandesc sa o iau si pe ea cu mine , doar sunt haine pentru ea .

-Imbracate!spun uitandu-ma la ea dezintresat.

-De ce?

-Mergem la mall,cu toate ca iti statea mult mai bine in tricoul meu.spun zambind pervers.

-Mda bine...spune ducandu.se cu hainele in care am luat.o la mine spre baie.

-Imbracate aici!

-Nu!

-Haide doar ma uit,promit ca nu te ating...spun ridicand mainile,semn de predare.

-Lasa.ma impace!spune si iese din camera intrand in baie.

Ar cam trebui sa o pun la punct pe rasfatata asta.Hmm ce o sa o pun la punct...Doamne de ce trebuie sa se lase atat de greu?O vad iesind din baie si asezandu.se pe marginea patului.

-Mergem?o intreb uitandu.ma la ea.

-Sigur!si cu asta se indreapta spre usa din lemn masiv.

-Nu asa de repede.spun luand.o de mana.

-S a întâmplat ceva?

-Da!Dacă îmi faci probleme prin magazine, ți.o iei grav, vezi cum te comporți.

-Mda bine.

Mergem împreună la mașină.Totul e liniștit pana se gândește nebuna din dreapta mea sa dea drumul la muzica la maxim.Nu mă înțelegeți greșit dar nu sunt foarte atent când e muzica la maxim.
O dau mai încet

-S a întâmplat ceva ignorantule?

-Păpușă ai grija la limbaj și da muzica mai încet.

-Ce om... A susotit ea încet

Din perspectiva Jessicai

Ajungem în mall mă uit uimită la magazinele foarte mari și la preturile foarte "mici".

-În care intram primul?întreabă enervantul de lângă mine

-Hmmm în ăsta. Arat cu degetul spre un magazin de lenjerie intima.

-Îhm buna alegere.spune privindu mă pervers

Intram în magazin .Preturile sunt mai scumpe ca hainele de pe mine
Îl văd pe Nick apropiindu se de mine cu ceva în mână.

-Astea sunt perfecte.arata spre vro 20 de umerașe pe care le tine în mână cu lenjerie dantelata.
Îmi arunc ochii la prețul lor și rămân complet uimita, de banii ăstia pot sa mă îmbrac toată nu sa îmi cumpăr doar lenjerie.

-Sunt frumoase dar...prețul este și el frumos.Spun privindu l amuzată.

-Nu contează le luăm. Spune ducandu.se spre casă.
Le plătește după mă trage de mână și ieșim din magazin.

-Următorul.

-M am plictisit. Mă plâng eu vrând sa mergem acasă o data .

-Dacă vrei sa umblii doar prin chiloți prin casă, haide.Nu am nimic împotriva ba din contra.

-Trebuia sa zici tu ceva...

-Bun haide.

Intram în toate magazinele posibile, sunt extenuata, vreau acasă .

-Cred ca asta e ultimul. Spune și intra într un magazin cu rochii.

-Of bine.

Intram în magazin, mă uit la toate rochiile dar una îmi atrage atenția este roșie, lunga și fără bretele.Nick apare în spatele meu uitându se și el la rochie.

-O probam.

O angajata vine și mă conduce la cabina de proba. Mă îmbrac în ea și ies din cabina, Nick când mă vede rămâne uimit la propriu.

-Wow ești...ești superba, o cumpărăm. spune și se duce la casă sa plătească în timp ce eu o dau jos.

-Mi e foame.

-Și mie ,haide sa mâncăm.
Ne oprim la un fast food și mâncăm. Plecam acasă, drumul fiind liniștit fără alte comentarii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 09, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata FurataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum