Ajung un dreptul usii directorului si cu frica deschid usa,vad un director foarte dur si suparat.
- Olson, i-a un loc te rog; ma invita sa stau jos.
- Stau bine aici domnule, spun eu cu frica in glas
- Mai fetițo ce a fost in capul tau?ma intreaba el pierzându-și rabdarea.
- Pai...nu apuc sa termin deoarece el imi i-a vorba din gura.
- Pai...ce? Tu nu gandesti,cum sa te bati cu nepoata mea?
What?????Cumva a zis nepoata lui?? Hmmm bosorogu' , tot o bat eu pe fraiera.
- Nu se va mai intampla promit.ma rog eu de bosorog sa ma lase sa plec
- Bine poți pleca...asta e ultima data cand iti mai atmit prostiile si iti mai dau drumul.
Ies din biroul directorului si plec la urmatoarea ora,macar ma-m ales cu ceva bun din asta, am pierdut jumatate de ora degeaba.
Intru in clasa si constat ca avem engleza cu domnul Scott,cand ma vede i sa lumineaza fata si zambeste.- Ai venit la timp domnisoara si asa nu aveam pe cine sa ascult astazi.
- Buna ziua domnule Scott, ma scuzati ca nu am venit mai devreme dar m-a oprit domnul director pentru a discuta ceva!
- S-a batut cu Taylor...nepoată-sa,il aud pe unul din clasa ca vorbeste
Sincer cred ca sunt paralela cu lumea toata clasa sau toata scoala stia ca tarfa de Taylor este neapoata directorului?-Nu e treaba ta,bine?ma rastesc eu la el.
-Domnisoara Olson acum vorbesti cu mine nu cu toti idioti!spune domnul Scott in timp ce toata clasa incepe sa rada necontrolat.
-Mda,ma scuzati domnule nu se va mai intampla.!
- Bine treci in fata clasei si zi lectia de astazi.
-Dar...nu am invatat!ma bâlbâi eu de parca sunt cu copil care tocmai i sa luat jucaria.
- 4...Imi pare rau Olson dar ai decazut foarte mult treci in banca. Ordona el
Ora trece repede pe neclipite,bine, jumatate de ora.La sfarsitul orei cer voie sa plec acasa sub pretextul sa mi-e foarte rau.Am avut noroc de data aceasta ca am putut pleca.
Din persrectiva lui Nick
- Da frate avem nevoie de o femeie dar nu am gasit momentan!incerc eu sa imi conving prietenul ca nu am gasit o femeie pentru a o duce la prostitutie.
- Bine vezi cum faci, gaseste una cat poti de repede!tipa Max prin telefon de parca a luat țara foc.
- Bine pa ! Inchid eu conversatia cat mai repede cu putinta.
In timp ce eu sunt atent in telefon si concentrat in acelasi timp la condus,nu am observat ca sunt pe trecerea de pietoni si ca sunt in fata unei domnisoare care este atenta tot in telefon.Norocul meu ca am pus frana la timp si ca nu am dat peste ea,atat imi mai trebuia sa mai am vreo crima pe constiinta.
- Baga-mi-as... spun in timp ce apas frana pana la pamant.
-Bai esti chior?aud pe cineva intrebandu-ma
-Nu dar tu de ce dracu' nu te uiti ca esti pe trecera de pietoni?Vrei sa mori?o intreb eu rastit pe tipa din fata masinii
- Nu vreau sa mor dar tot am impresia ca ai luat permisul de conducere cu spaga,sau ca ai grave probleme cu ochii ,una din doua.
Pleaca din fata mea strambandu-se...
________________________________________________________
Heiiiii fetelor va place??? La urmatorul capitol va incepe actiuneLa media este Nick si Maximilian ≈≠
CITEȘTI
Viata Furata
Roman pour AdolescentsSunt o adolescentă normală..., stau într-o casă destul de mare..., învăț la un liceu destul de bun... . Dar se poate distruge raiul intr-o secundă?Ei bine citiți si ve-ți afla ! P.S. E prima mea carte,așa că nu criticați prea tare... © TOATE DREPTUR...