Hic unutmam 11 eylül sabahı zaten nasıl unutabilirim ki bugün doğum günüm ben 17 oldum. Koskoca gibi gözükse de çocuğum işte. Anlamsiz bir sabah makyajım goz kapaklarimdan yanaklarima süzülmüş. Resmen Siyahım bugün siyahım bugün büyümüşüm farkinda değilim. Ruhsuzum hatirlamiyorum,hatirlayamiyorum. Dün gece nolmustu neden bu yatakta uyandım evimde değilim ve en önemlisi ciplagim.
Çocuk uyan. Uyan ki içimi rahatlat. Tabi öyle oluyormuş bu işler... icim yaniyor cok susadim kalkip bir bardak su ariyorum masanin uzerindeki ucuz vodka kokusu burnumda midem bulaniyor. Biraz su icip yeniliyorum alkolü başım dönüyor ama anlam veremiyorum. Ben ne anlarim ki alkolden.
Onu uyandiriyorum ağlıyorum sadece. annem beni ne kadar da merak etmistir. Oysa ben iyi miyim onu bile bilmiyorum. Dakikalar geciyor hatirliyorum hatırlamak istemesemde hatirliyorum.
Dun gece 3aylik bir sevgili dogum günü kutlaması alkol ev yatak... iyi bok yedin tatlım simdi sen hatalarini sev. Yazlik bir yerde oturuyorum. Gece bulusuyoruz bir beachte iciyoruz iste o yasta daha iyi ne yaptığınızi düşünürsünüz ki. Icmekten de pek anlamam aslinda. Kokteyl iciyorum iste gotu basi dagitmayalim diye. Erkek arkadasim kumsala gecelim diyor. Elinde bir ayicik bir demet gül klasigi ve kirmizi tuborg. Ne kadar içmem desemde bugun senin günün lafindan sonra ısrarı kesiyorum.3kirmizi tuborg payima dusen. Sonrasi bende yok zaten hayal meyal hatirliyorum.
Eve gitmek için israr eden sevgili yapmislar bana denk gelmis iste. Gerce bana farketmez gel surdan atlayalim dese elinden tutar atlardim sozde seviyordum ya birde alkol iste. Yetmemis olsa gerek cocuga kafam ki yolda giderken birde 35lik vodka almıştık ucuz olan istanblue. Eve gidiyoruz yorgunmus bizimki icmicekmis bende yürek yemisim oturdum ictim bir sise vodkayi sek. Sonrasi aci sonrasi hüsran. Agliyorum cocugu uyandirip sen beni sevmiyorsun tripleri. Kasiniyorum bilmeden nasil sevsin ki o kafayla beni. Seviyor beni cok seviyor ben öyle saniyorum aslinda. Birde kusmusum hepsi bu . Iste o gece çocukluğumu kaybetmisim ben kalkiyorum bakıyorum ben büyümüşüm. Kendime x desek. X artik büyüdü kadin oldu. Artik ya hatalarini kabullenecek ya da kendi depresyonuyla yasamayi öğrenecek. Hatalarimi kabullendim onlarla yasamayi sectim. Bu benim dedim kendimi kabullendim ve sevgilime tutundum oda y olsun. Bu bilinmez denklemi ne kendim cozebildim ne de başkasına sorabildim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 KIRMIZI TUBORG
Non-FictionTek bildiğim bir sabah uyanıp arkama baktığımda gördüğüm hatalarım ve çocukluğum. Belkide artık 15 değil 25 in yarısındayım.Her neyse bu benim hayatım ve ben hatalarımın arkasına saklanan bir çocuğum.Artık büyüdüm ve şimdi yazıyorum.