Capitolul 6

9 2 0
                                    

- Am ajuns. Nu e un fast food. Se rade.

- Mi-am dat seama.

În timp ce ne gândeam ce vrem sa mâncam simțeam privirile lui asupra mea.

- Deci pana la urma ce doriți? Întreba ospătarul.

- Eu, fructe marine, o salata de roșii în mediu și de băut un vin alb. Raspunde Frann.

- Iar domnișoara?

- Spaghetti Bolognese atât.

Îmi plac spaghetele, trebuia sa fiu italianca dar poate atunci nu îmi plăceau.

- Jasmine deci, m-am gândit și cred că ar fi ok dacă am încerca ceva împreună dar cu o singura condiție...

- Ascult.

- Nu suntem împreună dar știi tu când ne vedem ne comportam ca și cum am fi.

- CREZI CA ASA E OK?

- Te rog, nu te supăra acum nu vreau o relație iar tu, tu ești asa speciala pentru mine.

- Bine, dar tine minte ca nu sunt o păpușă.

- Ești, ești mai frumoasa ca o păpușă.

Nu vreau sa fui jucaria lui, adică numai când vrea el să ne vedem, nu-mi prea place situația dar îmi place Frann și decât nimic mai bine putin chiar dacă un știutor spunea: "Decat nimic mai bine totul" sau asa ceva nu-mi aduc aminte, nu am fost o tocilara în liceu.

După ce terminam de mâncat păstrăm tăcerea, o tăcere chiar foarte neplăcută, dintr-un colt se auzea o vioară. Sunt asa trista... eu nu vreau o relație în secret, eu vreau sa fiu fericita cu persoana pe care o plac, pe care o iubesc, pe care o port în inima dar el doar vrea o relație secreta.
Chiar am nevoie de iubire, David îmi oferea totul, tot ceea ce eu îmi doream dar s-a despărțit de mine cu doua zile înainte de a veni aici. Probabil nu vroia sa ma vadă urcând în acel avion iar întrebarea este de ce am venit eu aici? îmi place San Francisco, este locul meu natal, locul în care m-am născut și am crescut. Îmi este dor de David, când am să ajung acasă am sa îi scriu un mesaj.

- Jasmine, ești bine?

- Da, putem pleca, te rog?

- Putem pleca.

5 minute mai târziu

- Ce se întâmplă?

- Frann, sunt bine, scuză-mă, doar ca îmi este dor de prieteni mei.

- Ok, te las acasă nu?

- Exact.

- Pai am ajuns !

Cobor din mașină, cu sufletul rupt, mai mult trista decât fericita, mai bine rămâneam acasă și așa nu îl vedeam.

- Jasmine, ești super frumoasa știi?

- Mulțumesc.

Simt cum mă cuprinde cu mâinile sale, ma cuprinde în bratele sale, ma simt asa bine, nu, nu ma lasă, nu vreau sa renunț la tine, nu vreau sa ma lași, ma simt asa de bine în bratele tale, am nevoie de iubirea ta, de săruturile tale, de mângâierile tale...

- Jass...

- Frann...

Moment în care mă sărută, o scânteie înauntru de mine începe să arda, mă topesc de placere simt cum mângâierile mâinilor cobor ușor ușor ușor, îmi mângâie fundul, ma sărută pe gat iar cu mana stângă îmi ridică ușor tricoul, îl opresc, ma privește, ma sărută din nou îmi bagă mana ușor în pat, se joaca cu el in timp ce ma săruta simțeam o căldură în corp, simțeam că am nevoie de el simt ca îl doresc, acum. Ușor cobor mana și îi ating jos o erecție enroma, îl ating ușor iar el îmi șoptește numele la ureche, ma excita.

- Intram în casă? Mama nu este aici.

- Te rog!!!

Fără nici măcar o vorba intrăm în casă, urcam scările în fugă până în cameră mea, închid ușa și încep să îl sărut, din nou îmi bagă mana în par iar eu îmi dau pantalonii jos. Ma mângâie, ma sărută pe gat și îmi arunca tricoul, el încă era îmbrăcat moment în care mă vede pe mine aproape dezbrăcată și își aruncă trocul jos, se așează peste mine ma săruta pe sâni îi mângâie ușor și coboară în jos îmi dă jos lenjeria intima o arunca pe jos se uita la mine, îl privesc, ne privim în ochii ma cuprinde ușor de genunchi și începe a ma penetra cu degetele, ma sărută ușor apoi începe să se joace cu limba, ma simt asa de bine, nu vreau sa oprească îmi place, încep să îl trag de par ușor, îi zgârii putin spatele iar el o ma penetreaza mai tare, termin, am terminat ma simt prea bine pentru a spune ceva sau pentru a ma misca.

- Încă nu am terminat! Exclama

Își aruncă pantalonii își pune un prezervativ , se uita la mine se joaca putin cu penisul iar apoi ma penetreaza, facem dragoste, în sfârșit îl simt înauntru, simt ca este doar al meu chiar dacă știu că nu este asa, mintea nu ma lasă să mă bucur de acest moment, nu ma pot concentra, îmi este teama probabil după această noapte nu o sa mai îl văd sau poate nu o sa îmi mai vorbească...

- Am terminat se rade.

- Asa repede?

- Corpul tău, buzele tale... Chiar nu am mai făcut-o de mult!

- Poti rămâne să dormi.

11:20, luni.

Este încă aici, nu îmi vine să cred. Ce am făcut aseară? De ce? O sa mor de rușine.

- Bună dimineața scumpo.

- Hei, adica, bună dimineața.

- Ar trebuii sa plec.

- Cum dorești tu.

- La 13:00 am o întâlnire cu un Dj spaniol, scuze.

- Înțeleg, dorești ceva?

- Nu, doar ma îmbrac și plec ok? Mai târziu o sa bem o cafea cu ceilalți dacă vrei să vi.

- Vorbim despre asta pe Whatsapp.

- O întrebare. Tu nu ai permis de conducere?

- Am permis, mașina nu am dar când am să încep lucrul o sa îmi cumpăr o mașină.

- Bun, vorbim mai târziu, am sa ma îmbrac în baie și am să plec direct.

Ma sărută, își caută hainele prin camera, hainele aruncate și se închide în baie.

După două minute iese, ma sărută din nou și pleacă.

Ma simt fericita, nu știu de ce, relația asta nu are sens și nici măcar viitor. Trebuie sa îl caut pe Mark și să îi cer numărul acelei fete Melania, sper ca este o fata normala și nu consuma droguri ca și Cristina.





Pact Cu InimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum