- Este vorba de Frann! S-a întâmplat aseară.
- Serios, nici bine nu cobor din avion și deja îmi spui despre el.
- Ascultă-mă. Aseară ne-am dus la un club, eram eu, Melania, Cristina, Frann și Antonio. Toate bine și frumoase pana pe la ora 2:00 cand deja eram toti bine puși pe distracție aducă bieţi...
- Asa și? Ce îmi pasă mie...
- Lasă-mă să termin Jasmine... ok deci eram bieți, am hotărât să ies cu Frann sa fumam o tigara si de la râsete și toate cele m-a întrebat de tine. Ok, i-am spus ca ești bine, ca o sa revii cat de curând, nu i-am spus ca vi astăzi pentru ca credeam ca ai sa te superi iar apoi a început să plângă și să spună că regreta ca s-a culcat cu Ana deoarece cu tine putea sa aiba o relație bună și frumoasă. Apoi când am ajuns la el acasă, am dormit toti la el pentru ca părinti lui nu sunt acasă, m-a luat de umăr și mi-a spus ca este mai bine dacă nu îti spun nimic.
- Ok dar nu-mi pasa știi?
Încerc să mă mint pe mine însumi dar nu îmi iese, încă simt ceva pentru el și chiar dacă mi-a făcut rău, chiar dacă ma mintit si chiar dacă știu că îmi voi face rău incontinuare tot ma gândesc la el. Ma gândesc fără oprire la acele momente când mă tinea îmi brate, acea zi când am făcut baie împreună iar el spunându-mi că până în acea zi nu făcuse baie cu nimeni, cum sa uit asa.
Pe fundal se auzea o melodie cunoscuta mie. O da, mai bine de atât nu se poate, este melodia lui Rihanna, Stay. Fara sa îmi dau seama lacrimile mele încep să curgă putin cate putin, doare și mă doare din ce în ce mai tare, fiecare metru, fiecare strada, fiecare claxon a mașini îmi aduce aminte de el.
Încerc să îmi ascund lacrimile, totuși nu mă mai doare asa tare, asa ca acum doua luni probabil distanta dintre noi doi și faptul că nu l-am mai văzut, nu am mai avut contact vizual cu el m-a făcut să uit, rănile sau mai închis putin cate putin, puzzle-ul inimi aproape și-a recăpătat toate piesele.
- Mark...
- Spune-mi.
- Ești cu cineva?
- Nu, de ce?
- Vrei sa iei cina cu mine în seara asta?
- S-a făcut, dar nu mai place te rog frumos.
- Ok.
Cobor din mașină deoarece Mark oprește motorul. Când mă uit pe geam o vad pe mama zâmbind. Femeia asta chiar dacă m-a facut sa sufăr este mama și trebuie să accept.
Cobor din mașină, fug spre ea și o îmbrățișez o sărut pe frunte și îi spun ca o iubesc.
- Mama, spune-i lui tatal meu vitreg ca astazi la ora 14:00 mâncăm împreună.
O vad pe mama cum zâmbește. Ea îl iubește le acel om, trebuie sa respect asta chiar dacă nu este tatăl meu și pentru mine este un străin. Dacă ea este fericita, eu ma simt bine.
- Serios Jass?
- Exact. Am cadouri și pentru tine, și pentru el! Exclam eu.
- Mulțumesc fiica mea frumoasă.
Ma bucur ca însfârșit ma pot înțelege cu mama.
- Buna ziua doamna Laura.
- Buna Mark mulțumesc pentru tot.
- Plăcerea este de partea mea doamna Laura.
Încep să rad în hohote cand îl aud pe Mark spunându-i mamei "Laura" trebuie sa ma obișnuiesc la asta.
- De ce îi spui Laura mamei?
- Este numele ei. Normal.
După ce mi-am fumat o tigara cu Mark, am intrat în casă, el a plecat iar eu hotărâsem să intru în duș.
Ora 13:30
Ma ridic din pat cu dorința de a manca cu familia mea. Tatăl meu mi-a spus ca este mai bine dacă mă înțeleg bine cu ei decât să le port ura și avea dreptate.
- Buna ziua Jasmine.
- Oh, te rog... Spun, iar mama se uita la mine, probabil crede ca am sa spun ceva urat. ... Nu trebuie sa îmi spui Jasmine, este mai simplu și mai ușor dacă îmi spui Jass.
- Ok jass, cum ești? Cum ti-a fost drumul?
- Sunt bine, putin amorțită dar sunt bine. Drumul a fost obositor.
În timp ce mama punea masa eu stăteam de vorbă cu tatăl meu vitreg. O mai întrebam pe mama dacă vrea o mana de ajutor dar cred ca era prea fericită pentru a îmi spune că da.
La tatăl meu vitreg i-am cumpărat un tablou de Picasso. Chiar dacă Picasso a fost spaniol eu am cumpărat tabloul din San Francisco , iar la mama i-am cumpărat o carte despre iubirea veșnică și un ghid de San Francisco care venea împreună cu o agenda.
- Îmi place enorm de mult! Exclama tatăl meu vitreg.
- Oh Jasmine, cel mai frumos cadou. Mulțumesc fetita mea! Exclama mama cu lacrimi în ochii.
Ma bucur de bucuria lor.
- Si noi avem ceva pentru tine. Spune tatăl meu vitreg.
Când întreb ce cadou au pentru mine, îmi îndeamnă o cheie. Ma uit la ea și observ că este o cheie de mașină. Îi îmbrățișez îi sărut pe obraz pe amândoi iar după ce mâncăm ies afara pentru a vedea mașina dar mașina nu era.
Trista, întorc privirea spre tatăl meu vitreg iar el cu un zâmbet pe fata îmi spune...
- Acum vine noua ta mașina
Întorc capul spre sosea si vad cum un camion se apropie de noi.
- Ce mașină ti-ai dorit tu mereu? Întreabă mama.
- Un Audi a3 rosu...
Când ajunge camionul vad un Audi R7 rosu de toată splendoarea, încep să plâng de emoție și să sar în sus le mulțumesc părinților mei iar ei îmi spun că în această după amiază mergem la agenția Audi pentru a face actele.
Hei fetelor știu că acest capitol va cam plictisit dar o carte nu are doar capitole care exprimă sentimente, trăirii, momente triste... etc, dar promit ca în următorul capitol nu va veți plictisi. Va pup. Mulțumesc enorm.
CITEȘTI
Pact Cu Inima
De TodoJasmine are o viață dublă arunci când pleacă din orașul sau natal si se mută alături de mama ei în Madrid. În ciuda faptului că este o fata frumoasa nu primește tot ceea ce își dorește de la iubitul ei și suferința, lacrimile, trăirile o fac sa plân...