duyacaksın herkezden herşeyi...
inanmak güç olucak....
biraz inanır gibi olucaksın
ifadelerin değişecek yüzün düşecek...
etrafındakilere sağır olmak istiyceksin...
çevrene, arkadaşlarına iyiyim diyeceksin kötü olduğunu bile bile
sonra biraz sakinleşeceksin..
inanmak istemediğin söylentiyi
başlıycaksın sormaya soruşturmaya
onun azından çıkana inanacaksın zorundasındır....
belkide çelişkide kalıcaksın
belkide git geller yaşayacaksın...
hemen anılarınız şerit gibi geçicek gözlerinin önünden
sonra herkezi geride bırakıp intihar etmek istiyceksin...
avucuna bir sürü değişik ilaçları alıp bir anda yutmayı düşüneceksin ama sonra hemen geride bıraktığın ANNEN gelicek aklına...
o ilaçlar avucunda ezilip büzülüp kala kala kalıcaklar yumruğunu nasıl sıktığını bile hatırlamazken..
sonra bir dostun arkadaşın gelicek aklına arkadaşına gidip gece gündüz onu anlatacaksın....
ahhhh düşünceler ardı arkası kesilmeyen öğütler....
sonra bir düşünürsünki bütün bunlar güvensizliğin getirdi bir tür yanılgı olduğunu fark edeceksin.....
tekrar ona dönüpte ona inanıcaksın niye biliyormusun sevenler yalan söylemez aşkta güvensizlik olmaz aşk öyledir ki acısı ayrı bi tatlı gelir insana tatlısı ayrı bir acı gelir .... tarifi yoktur aşkın her insanda aşkı tadamaz yada tadtıklarını sanırlar.... asıl konu AŞK'tır aslında..... bunları yaşamıştım onda onunla uzun süreli güzel giden bir ilişkimiz vardı bir gün iyiyken ikinci gün kötüydük biz ama allah şahit ki ben onu çok sevdim....