Confuză

100 8 3
                                    

Damon intră ca o tornada în clasa fara sa isi ceara scuze de intarziere si se aseaza in banca lui.
Privirea lui Harry era arzatoare uitându-se la mine insistent. Imi intorc privirea uitandu-ma la el.

Îi zambesc,el returnându-mi gestul.Ma uit din nou la Damon care parca fierbea de nervi,obligat totusi sa stea la ora. Ma intreb oare ce patise de facea spume.
Daca Elena il suparase într-un fel jur ca o sa îi smulg parul din cap.
Cloptelul suna si toti ne grabim sa iesim afara din clasa.

Ma intalnesc cu Ami la vestiare,pornind amândoua in curtea liceului.
"Sti,adineauri la ora de literatura Damon a dat navala in clasa."

"Sa despartit de Elena." spune aceasta ranjid sadic..

"Nu te cred." tip destul de tare încat toata lumea se intoarce la mine.

"Ba sa crezi,multe zvonuri spun ca tipa la inselat cu capitanul echipei de fotbal .
Oricum asta era sansa mea presupun..

"Pai oricum tipa era o curva,probabil ca el o iubeste,probabil." spun eu uitandu-ma prin curte..

"Da,adica nu cred ca ar fi reactionat asa din nimic." spune Ami uitandu-se atent la mine.

"Presupun." ma indrept catre o banca,in urma mea fiind,Ami.Ne asezam pe bancuta si ne uitam in jurul nostru cand de odata il zaresc pe tipul ala nou Harry.

"Se pare ca Kels are un admirator super sexy si cret." cuvintele ei ies din gura pe un ton seducator.

"Ce? Nu e adevarat,doar ca am avut literatura impreuna..."

"Se pare ca tipul vine spre noi,sau spre tine''

"Numele lui e Harry și nu vine spre noi." spun uitandu-ma la Harry. De fapt chiar vine.

Razele soarlelui îi scot in evidenta ochii verzi de smarald,cârliontii lui stau lejeri pe umeri lui încordati.

"Buna!." spune acesta uitandu-se la mine si la Amalia.

"Bună!." spunem amandoua la unison . Eream obisnuite cu asta,deseori gandeam la fel si spunem aceleasi lucruri.

"Sunt Harry." buzele lui erau subtiri,avea un zambet strâmb.

"Katehrine,îmi pare bine,iar ea este prietena mea Ami,care nu știe sa vorbeasca. O privesc pe Ami,parca uitându-se prin Harry ne dând importanta..

"Ami,Amalia Marie ."

"Da,scuze trebuie sa plec mai vorbim ."
În câteva minute aceasta intra in liceu .
"Ciudat." ma uit la Harry pe care îl observ uitandu-se la mine,practic holbandu-se.

Decidem sa pleam si noi spre intrarea liceului,deoarece curtea începea sa fie din ce in ce mai goala,dandu-ne seama ca se suna-se de intrare.
Ora de biologie a fost foarte plictisitoare,profesoara corecta ultimele teste date de noi asa ca am stat degeaba. Urmatoarele ore au trecut repede,nu m-am mai intalnit cu Harry sau cu Ami .
Era ora 4 si terminasem orele,eram deja in parcarea scolii am intrat in masina de ceva timp si asteptam ceva,defapt simteam cu cineva se uita la mine. M-am uitat in oglinda retrovizorie si am putut obsera cum cineva se uita la mine de pe partea cealata a parcarii,semana cu tipul de acum cateva zile.
Imbracat la fel . Un clansonat ma facut sa ma trezesc din aceasta transa. M-am uitat din nou in oglinda pret de cateva secunde,insa plecase,era ceva jos .
Am coborat din masina,m-am asigurat ca nu o sa fiu calcata de vreo masina . Am traversat si intradevar era acolo jos ceva,era un fel de pandantiv cu o piatra rosie in mijloc,deodata prin minte imi traverseaza piatra rosie din visul meu,era atasata de cartea aceea. Am luat-o si am fugit spre masina,am iesit din parcarea liceului .
Am pornit spre casa , simteam cum imi bubuie capul, ma durea ingrozitor. Ajunsa acasa,m-am dus direct la frigider sperand ca o sa gasesc ceva de mancare,practic am devenit nervoasa frigiderul era gol..

M-am dus in camera mea sa imi iau niste schimburi si ma grabesc spre baie. Imi fac un dus rapid,ma imbrac si cobor jos..Capul inca nu imi trecuse si parca incepuse sa ma doara si burta.
Ma decid sa merg la un magazin sa imi iau ceva de mancare imi incalt adidasi, pornesc pe jos poate o sa ma mai lase si durerea de cap.

Afara era deja intuneric,stelele straluceau pe cer ,iar luna era plina..
Vantul batea usor,intotdeauna mi-a placut sa stau noaptea afara sa ma plimb.. Dupa inca ceva timp de mers ajung la un mic mini-market si intru inauntru..Imi iau ce aveam nevoie,platesc si ies afara. Era mult mai frig si dintr-o data idea de a merge pe jos deveni proasta,dar mi-a trecut durerea de cap ceea ce este bine. Un clansonat puternic mi-a facut urechile sa bubuie.

Ma uit in dreapa mea si vad un range - rover negru. Sincer imi era frica deoarece orice se putea intampla aici si sa fiu rapita de cineva era ultimul lucru pe care il doream.
Lasa geamul jos si il pot zarii pe Damon,am respirat usurata la vederea lui.
''Mergi undeva?''
''Da,acasa .'' spun repede . ''Urca,te duc eu .'' am stat sa ma gandesc la asta adica era frig si ma durea si burta de foame si era Damon nu puteam sa il refuz. ''Nu te mananc,sa sti sunt vegetarian si nu mananc fete frumoase care umbla pe strada si pline sacose cu mancare..''

Ma bufnit un ras,era caraghios insa ma facut sa ma inrosesc la cuvantul pe care l-a spus,era ceva dragut. A chicotit
''Lasa-ma sa te ajut cu sacosele'' coboara din masina si deschide portbagajul ,le pune acolo si vine si imi deschide usa , ii multumesc pentru gestul facut. Adica cum cineva ar putea sa il insele?

Ocoloeste masina si intra ea,pornim si iesim de pe strada unde era marketul..
''Spune-mi iti era asa de foame,adica ai cupmarat acolo pentru o intreaga aramata..'' spune acesta incepand sa rada.. ''Pai mananc cand imi este foame,si manac destul de mult,dar alea sunt pentru totata luna si nu este de ras .'' spun uitandu-ma la el,avea gropite foarte proeminente imi placea asta la el il facea mai bland..mai frumos.

Ne uitam unu la altul pentru cateva secunde..
''Sti ar trebui sa fii atent la drum'' imi iau preivirea din ochii lui si ma uitin fata la drum.
''Ai dreptate.'' se uita la drum atent in masina se aude doar sunetul motorului,era o liniste enervanta dar totusi placut..
''Sti imi pare rau ca te intreb,dar vestile circula destul de repede mai ales in liceu.''
''Spune'' imi spune acesta..
''De ce te-ai despartit de Elena,aveati o relatie perfecta.'' ''Sa spuneam ca am trisat amandoi,a fost decizia noastra sa facem acest pas,nu ne mai simteam ca inainte aveam o presiune prea mare .''

Ii puteam simti tristetea in glas,o iubea sau cel putin asa dadea de inteles. Imi putea zari casa la cativa metri.

''Iti multumesc .''
''Placerea a fost de partea mea. '' coboram din masina si mergem spre portbagaj,imi imaneaza sacosele.
'' Multumesc inca o data '' ii spun uitandu-ma la el..
'' Cu placere,ne mai vedem?'' ''Da,adica o sa ne vedem la liceu'' ''Super,ne mai vedem Kath'' a intrat in masina si pleaca.

Imi iau sacosele si ma indrept spre usa , o deschid,intru si o inchid un urma mea .

Raman blocata cand vad o silueta stand pe canapaea mea,pungile cad jos ,tragandu-i atentia celui ce statea cu spatele . .
''Harry?''

Va rog sa imi scuzati greselile,in capitolul urmator o sa se intample mai multe.
Sper sa va placa . xx




The DEMON from HEAVEN *J.B*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum