Ma trezezc pe un coridor,lung în fața mea la cațiva pași este o ușa imensa din lemn înconjurata de metal ruginit. Ma indrept catre aceasta , îmi așez mana pe clanța.Tremur la atingerea clanței este rece și umeda,parca din ea scurcându-se apa. Apăs pe ea,dar nu se deschide mă uit pe gaura cheii. Era o camera mare,iar apoi nu mai pot vedea nimic,ceva sau cineva statea în fata uși.
Mă sperii și ma dau inapoi,ma uit în stanga și in dreapta sa vad daca ma pot ascunde însa nu era nimic în jurul meu numai pereti umezi la colțuri mucegaiți. Privirea imi cade jos la picioarele mele desculțe și vineți nici nu bagasem de seama ca imi este frig.
Un troscait acopera tot holul,mă uit spre usa așteptand sa iasa un criminal în serie,sau un violator însa ușa ramâne întredeschisa. Ma apropii încet de aceasta,trag aer in piept și o deschid. Pașesc în încăpere uitându-mă în jurul meu, era o sală mare . Pereți erau plini cu carți,era o bibliotecă . Ce ma atrage cu adevarat era o carte foarte mare asezata pe una dintre mese,cobor câteva trepte și mă indrept catre aceasta.
Dimensiunile ei erau mult mai mari,era acoperita de o culoare aurie presupun ca era aur,câteva cuvinte erau scrise în josul coperți. Nu înțelegeam nimic literele parca erau întoarse pe dos și cuvintele erau încâlcite,ce ma fascinat era piatra roșie conturată cu negru. Am vrut să deschid cartea,însă altceva îmi acapără atenția ferestrele incredibile de mari,ma alatur balustradei și încep sa merg catre aceastea,ajunsa ma uit nerabdatoare . Rămân șocata la ceea ce vad,era pur și simplu apa,eram înconjurată de apă geamurile încep a crăpa. Ma dau în spate ținadu-ma de balustrada.
Ma duc spre carte sa o deschid,apuc prima pagina însă privirea mi se înțețoșeaza. Aud șoapte,multe șoapte care se transforma în țipete,urlete încerc să deslusesc printre mii de voci singura voce cunoscută . " Trezește-te ,trezeste-te" . Apoi nu mai aud nimic fiid inundata de apa.
Nu pot respira,țip deschid ochi și încerc sa ies la suprafața. Tușesc la contactul cu apa când realizez ca sunt în baie,înecata în apa rece gheata.
Încerc să ies din cadă și sa ma duc sa îmi iau un prosop. Cu grija iau prosopul avand grija sa nu alunec,imi infașur prosopul în jurul corpului și ma duc sa îmi schimb lenjeria. O data schimbata ma asez pe marginea patului si ma gandesc la cele întamplate,la coșmarul pe care l-am avut,de ce visam asta? Mii de întrebări îmi vin în minte când sunt trezită de alarmă care arăta 7 : 00.
"Rahat,rahat." înjur și mă las pe spate pe pat,ma simt obosita de parca cineva ar fi jucat fotbal pe mine,oasele parca se rup,iar capul imi explodeaza.
Ma ridic din pat si ma duc spre baie ,desfac dulapiorul din fața oglinzi ,iau o aspirina . Închid dulapul și ma uit la reflexia mea în oglinda,am ditamai cearcanele și ochi sunt roși de la apa. 8
Îmi caut ceva o pereche de blugi,un tricou alb și merg spre baie pentru a face ceva cu cearcànele,aplic un anticearcan si un fond de ten,putin rimel si gata. Parul il prind într-o coada de cal,îmi iau telefonul și cobor jos ducându-mă sa îmi iau un baton de cereale si un mar,pornesc spre usa si ma încalt cu converși mei albi.Iau geanta si ies din casa încuind casa după mine,deschid mașina si pornesc spre liceu. In 5 minute eram la liceu ,parcând mașina mai văd două mașini lângă locul meu de parcare. Deschid portiera si analizez din mers masinile. La intrare eram asteptata de Ami .
"Neața." îmi spune aceasta uitându-se la mine .
"Neața,da ce sunt cu acele mașini?" încă uitându-mă la mașini.
"Nu știu,erau și azi de dimineața aici,probabil profesori noi sau colegi." spunea ea intrând în liceu,urmând-o mergem spre dulapuri luându-ne cărțile pentru prima ora.
Toata lumea se da la o parte atunci cand din biroul directoarei iese o fata înalta,blonda urmata de un tip înalt cu ochi verzi.Ajungand în dreptul meu acestia se uita scurt la mine si la Ami,sau doar la mine.
"Omg,cat de bun e tipu'." Ami inca uitându-se la spatele crețului.
"Da,pai ei bine presupun ca blonda e prietena lui,deci o sa fie o lupta stransa "încep sa rad imaginând-o pe Ami batându-se cu blonda.
"Hei,nu este frumos." imi spune aceasta bosuflanduse.
Îmi iau la revedere de la Ami si ma îndrept spre clasa mea de lectura.
Intrand in clasa ma duc în banca mea si astept sa incepem ora ,în clasa intrand cretul.Este un tip bine facut,cu picioare lungi si subtiri,se aseaza chiar in banca de langa mine .
Cu toate asta profesoara intra in clasa si il prezinta pe colegul nostru Harold,sau Harry.
Profa incepe sa ne povesteasca despre "Romeo si Julieta" cea mai frumoasa poveste de dragoste.
Eu ma tot gandeam la visul pe care l-am avut,stiam acel loc adica avem impresia ca am mai fost acolo.
Un bubuit puternic se aude pe hol,iar toti ne uitam unul la altul,si dintr-o data usa se deschide.Raman uimita la persoana care intra pe usa.....Okay,este al 3 capitol al carti,...As vrea sa stiu daca ar trebui sa mai continui .
*Necorectat*
Va pup.
CITEȘTI
The DEMON from HEAVEN *J.B*
Fanfic"De ce? " Îi pot auzi disperare din strigăt,o simt aproape de mine întorc privirea și îi pot observa lacrimile ei alunecând pe fața ei,curbându-se la gură. Rămân blocat la buzele ei,erau pline și roși. O durere insuportabilă în partea dreaptă a sto...