Ma uit la doamna care sta la tocul usii..
Ea schitand un mic zambet atunci cand a vazut ca m-a facut atenta ..
Directoarea : Domnisoara Brooks astazi doamna Annabell nu o sa vina,o sa-i ți locul.
Kath : Da doamna..
Am lasat ca doamna directoare sa iasa pe usa,rasufland usurata..De fiecare data cand un profesor lipseste eu trebuie sa le tin locul.
Ma ridic dupa scaun si ma indrept spre catedra, trag scaunul si ma asez pe el . Imi fac ordine in ganduri si cu greu ini iau privirea de la cei doi..Erau perfecti adica practic el era perfect.
Kath : Hmmm, continuati sa va lingeti, ăă să faceți ce făceați .
Imi scot telefonul din buzunar si trimit un sms Amaliei.
,,S.O.S ora libera Damon & Elena in fata mea,salveaza-ma" trimit mesajul si sunt surprinsa sa vad ca primesc unul rapid,ciudat Amaliei ii ia o ora sa scrie un mesaj cand e la ore..,,Pai tu macar stai degeaba in timp ce altii au ore,ne vedem leste 10 minute in cantina - xoxo''
Ce 10 minute femeie ,mai sunt 9 minute ..Stai ce? Doamne cat de repede trece timpul..Ma ridic de
pe scaun si pornesc spre banca mea imi iau geanta si cartea de chimie ,merg umpic si simnt cum ceva din cartea de chimie cade jos,imi las privirea jos si ma uit sa vad unde se rastogoleste acel creion si dintr-o data vad cum creionul atinge varful adidasului lui Damon..Pe bune mai? Se lasa in jos sa ia creionul si se uita sa vada de unde a cazut acest amarat de creion,privirea lui o intalneste pe a mea apoi schiteaza un mic zambet,se indreapta catre mine si imi indreapta creionul,,Sa ghicesc ca asta e al tau'' spune cu un mic zambet pe fata.
Chicotesc si iau o gura mare de aer inainte sa vorbesc "Da,multumesc" intind mana sa iau creionul,insa ceva ma pisca tresarind amandoi.
Ochii lui îi privesc pe ai mei sunt ciocolati,o culoare foarte intensa.
,,Cu placere'' si schiteaza un mic zambet.
Iau creionul si ies pe usa,a fost prea ciudat,practic am simtit amandoi dupa expresia pe care o avea pe fata.
Damon Pov
Am simtit ceva in varful adidas-ului , mi-am lasat privirea in jos,observand un creion ma uit in directia din care vine creionu,era o fata subtirica,bruneta cu ochii verzi-maro,se uita la mine in asteptarea creionului ma indrept catre ea ,intizand mana dupa el,la atingerea ei am simtit o scanteie,adica cred ca o pot numi asa sunt prea confuz.
Katherine P.O.V
Ies din clasa,grabita sa ajung in cantina,ajungând însfârșit mă duc să îmi iau o tavă. O salut pe doamna bucatareasa și îmi pune prânzul în tavă.
Pornesc la masa mea și acolo o văd pe Amalia butonând telefonul.
"Mhm,bună."
Bun acum vorbesc și singură,ma asez,asteptand orice miscare de la fata care sta in fața mea.
Tusec,ea isi ridica capul si se uita la mine,blocheaza telefonul si il pune pe masa.
"Buna,Kats cand ai aparut?""Acum câteva minute,dar erai ocupată cu telefonul tău."
"Scuze,doar că făceam niște cumparături online.."
"Nu-i nimic."
Mă uit la tava mea,care conținea niște paste,un măr,un suc și o prăjiturică.Pastele erau reci și parcă deodată nu mai aveam poftă de mâncare.
O observ și pe Amalia cum scotoceste cu furculița prin paste.
Deblochez telefonul și observ că mai aveam 3 minute si se suna de intrare,îmi iau telefonul o salut pe Ami și pornesc spre cabinetul de biologie.
Următoarele ore au trecut repede,mai sunt 5 minute din ora de desen și pot pleca acasă.
Clopoțelul sună și însfarșit rasuflu usurata.Mă duc la vestiar îmi iau geanta și pornesc spre parcarea scolii,scot cheile din geantă,intru în mașină și pornesc spre casa. Stomacul mă înghite așa că decid să dau pe la Darcy's Matinal,pentru a îmi lua un meniu. Parchez mașina și metg spre intrarea restaurantului,nu era un loc pretențios unde să mănânci calamar și sa bei un vin vechi de un secol. Era un loc în care ceri un burger și o cola,te duci la masă,manaci dupa care poți alege ce muzica îți place și poți dansa,era oricum genial .
Astept câteva secunde pana sa apara fica patroanei.
"Bine ai venit la noi,cu ce te pot servi.?"
"Un burger mediu ,cartofi prăjiți și un suc cola la pachet,te rog."
"Comanda va fi gata în câteva minute."
"Mulțumesc"
Aștept,uitâdu-mă în jurul meu la cei ce își mănâncă mancarea si imi este si mai foame ca inainte.Stomacul meu parca incearca sa ma manance pe dinauntru.
Chelnerita isi face prezenta cu comanda mea.
"Poftiti comanda dumneavoastra,va costa 11 dolari."
Platesc suma,iau bonul si mancarea si ma misc spre masina mea. Intru si pornesc spre casa,sunt fericita ca nu este trafic asa pot ajunge mai repede acasa. Ajung in 5 minute,parchez masina in fata casei,cobor si deschid usa casei mă descalt si ma duc direct spre bucatarie. Imi las rucsacul pe scaun,ma spal pe maini,ma sterg si desfac punguta cu mancarea mea. Ma fac confortabila pe scaun si ma apuc sa savurez mancarea si iau cateva înghitituri din sucul meu. Strang dupa mine,imi iau geanta si urc sus spre camera mea imi caut pijamalele îmi iau lenjeria intima si prosopul si ma duc spre baie. Dau drumul dusului si ma relaxez sub stropi de apa ce imi aluneca pe tot corpul. .. Ma sterg imi iau lenjeria urmand pijamalele si pornesc spre pat,ma fac comoda stau putin pe telefon apoi incet,incet adorm.
CITEȘTI
The DEMON from HEAVEN *J.B*
Fanfiction"De ce? " Îi pot auzi disperare din strigăt,o simt aproape de mine întorc privirea și îi pot observa lacrimile ei alunecând pe fața ei,curbându-se la gură. Rămân blocat la buzele ei,erau pline și roși. O durere insuportabilă în partea dreaptă a sto...