Herşeyin Başlangıcı

35 2 2
                                    

Gerçekten hayat çok ilginç bazılarına gülerken gülümse diye fısıldarken bana üzül diyo bildiğin böyle üzül sen hatta yaşama falan diyor. Bir insan hayattan ancak bu kadar bezer bu kadar zevkini kaybeder. Herşey 2 yıl önce oldu hayatta dönüm noktam 2 yıl önce ailemi trafik kazasında kaybedip teyzemlerle yaşamam ile başlardı. Ailemi kaybetmem ha? Bazıları için hiç umursanmayan sadece sokakta kalmayayım diye beni evine alan teyzem. Tek üzülen sanıyorum bendim. GERÇEKTEN BAZILARININ UMURSAMADIĞI ŞEYLER BAZI İNSANLAR İÇİN DÖNÜM NOKTASIDIR.Okulun ilk gününe gelirsek bugün ama hiç gitme isteğim falan yok ama mecburum işte insan bazen herşeye mecbur kalır. Teyzemlerle dediğimde durumları çok iyi kocası babamla ortaktı. Babamı kaybedince ve benimde 18 ime 2 yıl kaldığı için tüm hisseleri şimdilik eniştem yönetiyordu. Amaçları bana yaranmak olmasa sokakta kalsam umurlarında değildim. Onlar hiç üzülmedi çünkü koskoca bir holding onlara kaldı. Neden üzülsünler? Hele teyzem neden kardeşini umursasın? Teyzem merdivenin ucundan "Derinnnn kızım kahvaltı hadi gel artık" diye yırtınıyordu.Merdivenden aşağı indim. "Teyzecim çok beklettim üzgünüm" dedim. Bunu demeye mecburdur yoksa çen çen birsürü nutuk yiycektim. Teyzem hemen "önemi yok Derin hemen kendini karakolda gibi hissetme burası senin evin" dedi. "Biliyorum teyzecim" artık bu sahte kelimelerden  bıkmıştım.Kahvaltımı hızlıca yiyip okula gitmek için arabaya bindim. Okula geldiğimde okulu hiç tanımıyordum. Dışardan bahçeye baktığımda da arkadaş bulabileciğimi pek sanmıyordum. Hani derler ya hiç aşık olmadım. Ben diyenlerden değil gerçekten aşkı hiç yaşamayanlardanım. Bahçeye girer girmez gözlerim amansız ve nedensizce birinin gözlerini arıyordu. O gözleri bulabilecek miyim? Saçmalama Derinn bunca yıl 16 sene bulamadın şimdi mi bulcan. 16 yıl dediğimde çokmuş gibi kendi kendime saçmalarıyorum işte. Sınıfa girdiğimde saçma bi şekilde karşılandım kimse varlığımı fark etmedi desem yeridir. Herkes köşe bucak bişeyler yapıyor. Kimi sevgilisiyle takılıyor. Kimi selfie yapıyor. Kimi kankasıyla gıybet yapıyor. Saçma bi okul ama bundan şimdilik zararsızlık ve sakinlik çıkardım. Sakin biryer tabii bu ilk görüşüm. Sonra değişebilir.
Arkadaşlar bu bölüm bu kadar devamında gerçekten güzel şeyler olucak hikayenin en başını sakin ama anlamı başlatmak istedim takipte kalın :)) <3 ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okul HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin