/egzorcizam maše flaše/

92 15 12
                                    

13.01.2016.

Pošto sam rođena 13.11., mehanički sam krenula pisati 13.11. kao datum gore, jep.

To nikoga ne zanima, začepi Mašo.

Okej danas sam htjela prosipati svoju politiku o...ne znam čak ni kako bih to nazvala.

Znate kada neka osoba krene da vrijeđa vašu najbolju drugaricu ili druga, pa kada stanete u njihovu odbranu ispadate vi neki zlikovci, hejteri?

Like what the heck, fuck off u rude piece of shit

- Ja nisam rekla ništa ružno, i ti sad mene napala, jadaro jedna!

Okay. No problem.

To što vrijeđaš moju najbolju drugaricu koja je za tebe izmislila svijet, zažmuriću na to, začepiti uši i pjevati Barbie pjesmicu.

I nekako se uvijek vratim na ovu temu...

DA LI TI TO IMAŠ CRNU MAJICU, IJU SEKTO JEDNA KO TE POSLAO DA SIJEŠ SJEME MRŽNJE MEĐU NAS VJERNIKE

Mogla bih da odglumim koji napad i da se derem kako je šest demona ušlo u mene, uvedem drugaricu obučenu kao sveštenik, i egzorcizam možda da započne.

Ujedno bih mogla da pijem vlastitu pišalinu kao Emily Rose, ali vjerujem da to ne bih mogla. Doduše ona je jela insekte, mogla bih se oprobati u tome. (Okay no)

Da li ste za malo bubašvabaaaa i smrdibubaaaa?

Jeeesmooooo

Mogla bih da kupim neka crna sočiva, ustvari ne, bijela, pa da izgleda kao da su mi se očne jabučice preokrenule, i da kupim šlag da ispadne da mi pjena izlazi iz usta pri napadu.

Ukenjali bi se, a?

Ili jednostavno neka dođu u moju kuću u vrijeme kada ja ustajem, kad se probudim izgledam baš kao da sam Luciferova ćerka.

Mogla bih i da im pustim uvodni dio pjesme Ferrari od The Neighbourhood, čovječe ja mogu da budem režiser horor filmova.

- Egzorcizam Maše Flaše - u kinima od dvadeset drugog petog dve hiljade nikada.

A sad, odoh da vidim šta da uradim sa mojom kosom koja trenutno ide tri metra u širinu i visinu, kovrdžava kosa je zajebana kosa.

Danas je 'Da sam poznata ličnost bio/bila bih...' dan.

Pa, koju poznatu ličnost bi odabrali?

-maša flaša.

➡ Svašta I Ništa. ⬅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang