Proč mám vidiny ?

23 2 0
                                    

Nasadila jsem si boty,vzala si mikinu a šla jsem do lesa.Venku byla tma a v lese ještě větší.Pode mnou šustilo listí a praskaly větve.Měla jsem trochu strach, ale ten strach nebyl z toho že jsem v lese, po tmě a sama, ale bála jsem se vidin.Ovšem že zase přišly, tentokrát byly trochu lepší.Přiletěli netopýři a ty se proměnili na dvě upírky.Bylo mi jasné že to je zas Nataša a Mia, ale ta třetí, ta hodná, tam nebyla.Měla jsem strach i když jsem věděla že příjdou, ale bolela mě hlava, tak jsem se šla projít ven.Zakřičela jsem:Já už to nevydržim ! Upírka Nataša si řekla v duchu:Jak asi bude chutnat její krev ?! Upírka Mia řekla nahlas:Ty malá děvenko ty to nejspíš nepřežiješ ! Dostala jsem sebevědomí a řekla jsem naštvaně:Je mi jedno že lidi co mě teď vidí si budou myslet že jsem blázen že mluvím se vzduchem, ale já se vás už nebojim ! Nataša a Mia se hlasitě zasmály a najednou přišla hodná upírka a řekla:Sestry nechte jí být a hned ! koukla se hodná upírka vražedně na Natašu a na Miu.Upírky řekly:Ještě se uvidíme Katy ! A proměnily se na netopýry a odletěly.Hodná upírka řekla:Ahoj, já jsem Radus a mě se bát nemusíš. a usmála se.Zeptala jsem se Radus:Ahoj, já jsem Katy a chtěla bych se zeptat proč mám tyto vidiny ?
Radus odpověděla:Pamatuješ na tvojí mladší sestru a rodiče ? Já odpověděla smutně:Ano pamatuju.
Radus řekla:Ty a tvá mladší sestra jste blbly v zádu v autě a táta se otočil a chtěl abyste se uklidnily a mezi tím do vás narazilo žluté auto a tvá sestra to nepřežila, ale ty a táta ano.Táta ti to dával celou dobu za vynu i máma, tak si šla k dědovi, děda potom umřel a pak si měla vidiny a to je vše proč máš vidiny.
Ukáplo mi pár slz a řekla jsem:Ale vždyť já za to nemohla proč mi to táta dával za vynu ?!
Ale Radus byla už pryč.Podívala jsem se na mobil kolik je hodin a bylo už 23:46 tak jsem šla domů.

Shining [ukončený příběh]Kde žijí příběhy. Začni objevovat