Rychle jsem běžela domů.Projistotu jsem běžela trasou kde nejsou kameny abych nezakopla, ale stejně jsem zakopla o svojí nohu.Hned jsem vstala a běžela domů.Když jsem doběhla domů tak jsem si sundala boty a plácla sebou na postel a usnula jsem.Když jsem se probrala bylo asi 4:03.Vůbec jsem nevěděla co dělám na posteli v mikině a v džínách.Zůstala jsem ležet na posteli a popadla jsem ovladač z nočního stolku a pustila si televizi.Zrovna tam byl horror, normálně mám ráda horrory, ale dneska jsem to hned přepla na nějakou detektivku.Na detektivky se nedívám, ale tentokrát jsem to tam nechala a začaly se mi zavírat oči a zase jsem usnula.Asi v 5:45 zazvonil můj nejlepší kámoš Onďa.Samozřejmě jsem mu otevřela a obejmula jsem ho a řekla:Ahoj Onďo ! Onďa řekl:Ahoj Katy, stýskalo se mi po tobě ! A já s úsměvem na tváři jsem řekla:Mě po tobě taky ! Potom jsme si sedli vedle sebe na postel a Onďa věděl to, že mám vidiny a zeptal se mě:Už nemáš ty vidiny ? Já smutně odpověděla:Pořád je mám, ale už se to lepší protože tam včera večer byla i hodná upírka, která poručila Nataše a Mie, aby odešly a ony vážně odešly a potom jsem se zeptala proč mám ty vidiny a ona řekla............
Potom co jsem vše řekla
Onďo ? Nechtěl by jsi u mě být celý den ? zeptala jsem se smutně.Onďa z radostí řekl:Ovšem a usmál se.Oba dva jsme šli do lesa, tam kde jsem měla naposledy vidiny.Když jsme hráli jen tak na schovku, domluvili jsme se že budu pikat já a on se schová.Když se Onďa schoval a já pikala do 40 rychle, když jsem se otočila tak přišly zase vidiny.Viděla jsem Natašu a Miu.Bála jsem se, ale za stromem vykoukla hlava Onďy a vběhnul přede mě a zářval na ně:Nechte jí bejt !!! Jestli jí něco chcete udělat tak jste mrtvý ! Nataša a Mia se koukaly na jeho a můj krk.Já jsem dostala sebevědomí a zašeptala jsem Onďovi do ucha:Odkopneme je za 3.....2......1 a zakřičela jsem TEĎ !!!!! A kopla jsem Natašu do hlavy a Onďa Miu do břicha.Radus nepřišla a hned jak řekla Mia:Radši letíme Natašo ! A tak letěly.Zeptala jsem se udiveně Onďy:Ty si je viděl ?! Onďa odpověděl:Ano viděl. A já se zeptala sama sebe nahlas:Počkat když ty si je viděl tak to nebyly vidiny ?! Onďa mě obejmul a řekl:Přišlo ti moc divné že by to byla realita, ale řekla sis že to jsou vidiny bylo to tak ?Odpověděla jsem smutně:Ano bylo to tak.
Onďa mě chytil za ruce a řekl:Už dlouho k tobě cítím něco víc než kamarádství a políbil mě.Trochu jsem se začervenala.On se mě zeptal na jednu otázku:Nechtěla by ses stát mojí holkou ? Rozzářily se mi oči a odpověděla jsem:Ano a usmála jsem se.
ČTEŠ
Shining [ukončený příběh]
De TodoTato kniha je o dívce Katy, který je 16 let. Katy má vidiny, ale to neni všechno. Má jen jednoho kamaráda Onďu, který jí řekne co k ní doopravdy cítí.